Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Tblair2

Active member
Meilla oli vanha RAID-masiina. Oikein sellainen kusiserveri. Mun pita mukamas konffata se vanha paska ja asentaa kaikki uusiksi. Nelja tuntia muistaakseni virittelin sita. Sitten alkoi keittamaan pahasti. Mikaan ei toiminut ja Windows ei asentunut kunnolla. Menin huutamaan pomolle, etta ostakaa nyt perkele uusi kone! Alkoi puputtamaan jotain saastoista ja, etta ei ole muka varaa investoida. Kavelin saman tien serverihuoneeseen, nappasin sen paskan kainaloon ja pudotin toisen kerroksen ikkunasta alas. Pomo kysymaan, etta onko serveri korjattu? Sanoin, etta se on parkkipaikalla. :D :D

Ostivat uuden ja mina jyrasin intranettia viikon omalta koneelta.

Tblair2

Active member
Vaikka ollaan sentaan oltu jo kohta kolme vuotta virtuaalifrendeja... frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei siinä henkilökohtaiset suhteet paljoa auta, jos budjetti ei riitä kattamaan yksittäisen työntekijän aiheuttamia tuhoja :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin lähdetään!

Helvetti, olisin tarvinnu siellä palaverissä kipesti yhden heebon päätöksen. Kävin jo puoltoista tuntii sitten kysymässä, että joko olis noin niinkuin päätetty. Kaveri katteli vaivautuneen oloisesti kattoon ja totes, että joo, skenaariot on mietitty ja lupas tulla vartin kuluttua käymään ja selvittämään tilanteen. Ja vitut :mad:

Paskanaamalla oli muuten joku vitun chatti auki, kun sen luona kävin. Perkele, täällä tehdään töitä eikä jauheta paskaa :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:

Paskanaamalla oli muuten joku vitun chatti auki, kun sen luona kävin. Perkele, täällä tehdään töitä eikä jauheta paskaa :mad:
Noni - menes töides ääreen siitä, äläkä täällä valita! :D :D
Ett silleen!!!!!!1

Tblair2

Active member
Ma nain muuten viime yona sellaista unta, etta Noppis opetti mua pelaamaan golfia. Jostain syysta se intti ja intti, etta rautaseiska on paras maila, eika antanut mun pelata millaan muulla. Hakkasin silla vihalla kauheassa vesisateessa.

Ihme juttu. eek! :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Rauta7 ON paras maila alottelijalle!!! :D :D

Vittu mä oon aina oikeessa! :D

Huh huh, olipa palaveri! Nyt on suu kuiva ja vituttaa entistä enemmän tää vitun poliittinen peli ja vastuunpakoilu! Huomenna lukekaa IS:ia kuinka politiikalta on munat kuohittu Brysselissä! :mad: :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No teilläpä olikin lyhyt palaveri, meidän loppu vasta kaks minuuttia sitten wink

Suu on kyllä kuiva, mennäänks hei bisselle ja parannetaan samalla maailma? eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:

Suu on kyllä kuiva, mennäänks hei bisselle ja parannetaan samalla maailma? eek!
Nyt ei kerkii, kun ensin pitää dtzsättäillä ja sen jälkeen lähen pitämään Suomi-klubin snooker-klubia: 4 timmaa snookeria ja vitusti kaljaa!

Tblair2

Active member
Mulla menee nyt taa keskustelu ihan ohi...menenkin tasta yllapidon puolelle narisemaan...pidetaan pilkkanaan. frown