Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulla ois miitinki klo 10:00, mutta saas nahda paaseeko vieraat tanne tuon lumimyrskyn lapi... eek!

Meitin duunin netti on niin sekaisin ettei kymmenen jalkeen enaa netti pyori ollenkaan, joten ennenkuin saan ADSL:n duuniin niin saatan olla hiukka hiljaa... :( :mad:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei pitäis olla, mutta pari lyhyttä tapaamista on kellit 2 ja pual viis. Pual kuus ois puolestaan yhden akan läksiäisdrinksut, mutta kun tämä pellepiiri kokoontuu puhumaan kauniita sanoja tästä ms sekasorrosta, niin mä en ainakaan jää kuuntelemaan niitä valheita tänne.

Mä lähen himaan saakutarallaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Meillä on Teuvo tänään Love & Peace -teemapäivä, joten sen mukaan sitten kommentteja väsäämään.

Halipusi!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Te ootte kaikki niiii ihaniii ja kauniiiiit ja mukaviiii ja sulosiiii ja mä tykkään teist kaikist niii paljo et mä iha halkeeeeeen :) :) :) :)

Pusuja vaan joo hei kaikil ja piiiiiis! :)

Tblair2

Active member
Sori nyt vaan hoponassut, mutta mina en lahde mukaan tallaiseen homoiluun. doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eiku tuuu vaaaa!!!!! Sähän oot meijjän priti boi!!!!!

Britni Boi!!!!! :) :) :) Fantsuuuuuuu! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Eiku sä oot!!!!!!!! :) :) :) :)
Niin mutta sä oot vielä höpönassumpi :)

Teukka on kuiteksi meistä kaikkein höpönassuin! Oikein kultsipuppeli. Tuu hei Teba haliin meiän kanssa :)

Tblair2

Active member
Jos ette lakkaa tota homahtelua ma soitan Jorma Uotiselle joka tulee valittomasti paikalle ja vetaa teita perberiin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Teukka sä oot sitten niiiiiiiiiiiiin ihana kun sä suutut :)

(lupaat vaan wink )