Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Muistakko Tellervo kun ToPossa ja Namikassa pelas aikoinaan se vitun hyvä jenkki nimeltäs Mark McSwain?
En!!! eek! eek!Nopeahuoli:
Muistakko Tellervo kun ToPossa ja Namikassa pelas aikoinaan se vitun hyvä jenkki nimeltäs Mark McSwain?
<small>[ 10-02-2003, 13:03: Message edited by: Tblair ]</small>Tämänkin sitten tälle suurlähetystön lehmälle vähemmän ystävälliseen sävyyn ilmoitin, kun tästä passista taisteltiin.
eek! eek! eek!elle:
Kuulkaahan, mulla on kahden vuoden ajalta kaikki lomat vielä pitämättä/
Valitettavasti pitää. Kyseinen tarra kulkee nimellä Autobahnvignette, jonka liimaat tuulilasiin, mikäli reittisi kulkee moottoritien kautta. Vignettejä (ääntyy vinjette wink ) on myytävänä heti rajalla (kuten myös huoltoasemilla) ja niitä on olemassa myös päiväversiona (huom! ei ole voimassa 24 h ostohetkestä lukien vaan ainoastaan sinä kalenteripäivänä, jolloin se on ostettu). Seuraava versio on sitten 10 päivän kortti.elle:
Osaisikohan Itävallan-osasto vastata seuraavaan. Mä olen lähdössä reissuun Saksaan, siis autolla, mutta toi reitti oikaisee Itävallan kautta eli pitääkö mun pysähtyä ostamaan jostain rajalta joku tiemaksu -> onko siellä sellainen käytössä. Vai olenko mä kauhea rikollinen, jos en sellaista läpikulkumatkalle hanki. Tuli vain mieleen kun pitäisi täkäläinen sellainen käydä postista ostamassa.
Just! Eli oon sitten minäkin kustantanut Noppiksen Itävallan lomaa. Ei täällä kuulkaa turhaan puhuta, että ulkomaalaiset olis epärehellistä porukkaa. Haider Bundeskansleriksi!Nopeahuoli:
En ole Itävaltojen osasto, mutta katson velvollisuudekseni vastata: olin viime vuonna skimbaamassa I-valloissa enkä ostanut tarraa. Olis kuulemma kantsinut (sakot on kai huomattavat??), mutta en siis ostanut.
Rikollinen? Moi??????? eek! eek!
Kiitos Teukka niiden ukrainalaisten puhelinnumerosta!Nopeahuoli:
Kiitos OoPee onnistuneesta lomasta viime vuonna!![]()
![]()
Jos ajat sielta onx se nyt Bregenzin kautta, niin se tie ei muistaakseni mene motarilla.elle:
Mä olen lähdössä reissuun Saksaan, siis autolla, mutta toi reitti oikaisee Itävallan kautta eli pitääkö mun pysähtyä ostamaan jostain rajalta joku tiemaksu -> onko siellä sellainen käytössä.