Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä luulen, että Nick ajelee itte 92 Astralla ja sen sterkoissa soi Helmut Lotti eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Meni juuri kesällä naimisiin, tuo kaikkien ikääntyneiden naisten suosikki-vävy, Helmutti!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Näyttivät muuten eilen uutisissa pätkän siitä, kun Bregenzin poliisi (tai Gendarmerie niillä taitaa siellä olla) jahtasi kolmella '92 mallisella Astralla yhtä hopeanharmaata sveitsin rekisteritunnuksin varustettua Mercedes Benz -merkkistä henkilöautoa. Oli kuulemma mennyt viiteen kertaan (about) edestakasin ja joka kerta pujotellu kolmesta tiesulusta läpi pysähtymättä. Ratin takana istu sellanen nuorehko mieshenkilö kasvoillaan hullunvirinistys ja keskisormea vilkutti ohimennessään. Lisätuntomerkkeinä kertoivat, että streoissa soi Offspring, oli kuulemma kaikunu Tiroliin saakka eek!
eek!

Toi on kylla taas median paisuttelemaa puppua, silla se kylla heilutteli pikkurillia, niin olen kuullut. :rolleyes:

elle

-------
Kiitti infosta!

Joo Bregenzin kauttapa hyvinkin. Olin himassa katsovinani, että siitä kulkis motarikin jonkun tunnelin kautta.

Sveitsissä olen pari kertaa onnistunut välttämään ”sakkohintaisen” tarran ostamisen silmäripsiä räpyttelemällä, mutta tiedä nyt noista itävaltalaisista.

Noitten tarrojen irtiraaputtaminen on vain niin ikävää hommaa.

-elle-

elle

-------
Tblair:
elle:
Kuulkaahan, mulla on kahden vuoden ajalta kaikki lomat vielä pitämättä/
eek! eek! eek!
No just tollanen fiilis mullakin on kun asiaa ajattelen! Mun opiskelut on vaan niin pahasti vielä kesken, että pitäisi jossain vaiheessa käyttää noita lomapäiviä pidempään ”opintovapaaseen”.

-elle-

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No ei toi hintti ole (koko ajan uusien tosi upeiden ja nuorten mimmien kanssa lehtien kansissa), mutta kundi on syntynyt Belgiassa Jan Smedt nimisenä ja muuttanut häntä jalkojen välissä Pariisiin ja nykyisin väittää olevansa ranskalainen ja Johnny Hallyday, joten -> hintti! wink

Joskin todella kova rokkari kyllä! Vetää täälläpäin Stadikat täyteen nopeemmin kun Bruce ja Rollarit yhteensä :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä mä ton nimen oon kuullu useammankin kerran, mutta yhtään biisiä en tietoisesti ole kuullut.

Mutta että belgialainen rokkari... kuulostaa ihan yhtä luontevalta kuin suomalainen hevibändi naissolistilla eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ranskalainen kuulostaa vielä oudommalta, mutta etkö sä just sanonut ton syntyneen belgiassa?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mutta "kaikki" tuntee sen ranskalaisena wink Jopa niin, että jos menet Ranskassa kysymään Johnnystä, niin net sanoo sen olevan ranskalainen.

Hauska vaan tietää toi tausta tosta kaverista kun on nähnyt sen konsertteja, artikkeleita siitä lehdissä ym ym...