Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Okei okei, siellä Barsaloonassahan on tuo kuuluisa Kataloonia Sirkus esiintymässä! Hyvä homma! Itseäni ei sirkus juuri kiinnosta, mutta kiva kun otat hieman lomaa ja katselet rauhassa kun elefantit paskantaa kehään!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mun käsityksen mukaan toi oikea Caipirinha pitää sisällään juuri tuota mainitsemaasi brasilialaista alkoholia (Caipiroska taas Vodkaa), kun Mojitossa on joo valkoista rommia ja jatkeena juuri nimenomaan soodavettä.

Caipirinhassa on limen palasia, Mojitossa mintunlehtiä; Caipirinha on lyhyt cocktail, Mojito taas pitkä; Caipirinhassa pitäisi olla jäämurskaa, Mojitoon käy jääpalat...

Muuten siis ihan samat paukut wink
Puolileikilläni ja täysin pahaa aavistamatta heitin kommentin ja heti saan seistä asennossa kädet housun saumoilla ja korvat punasina kuuntelemassa Noppiksen ivailua ja saarnaa :confused:

Huomenta ittelleskin saatana! eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Mä kävin jo tänä aamuna koko perheen voimin, kulkee nimellä Embassy of Finland - Finnische Botschaft doubtful
Me eilen paatettiin vaimon kanssa etta emme mene Bernin Sirkukseen vaikuttaaksemme suomalaisen demokratian tulevaisuuteen. doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä oon hiukan kahden vaiheilla että meenkö vaiko en, riippuu hiukan siitä, että keksinkö äänestyspäivään mennessä paremman ehdokkaan kuin sen ruottalaisten Staffanin eek!

Noh, kai mä meen, eihän tästä oo ku pari pysäkkiä matkaa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Määkään en oo vielä päättänyt juuri tuosta samasta syystä Ollin kanssa. Pitäis varmaan vähän tutkailla noita listoja ja tyyppejä...

Ovvaa niim pal muutaki tekemistä.