Nopeahuoli
Pomo Hetteri
En kyllä arvaa vieläkään...
En kyllä arvaa vieläkään...
kuukerin nelliTblair:
Ei. Kuivaa vellia. wink
tekikö kuukerin nelli lasikukon? doubtfulVJR:
kuukerin nelliTblair:
Ei. Kuivaa vellia. wink
Toinen vinkki on:Nopeahuoli:
En kyllä arvaa vieläkään...Oisko toinen vinkki paikallaan nyt? Vaikka vaan kolmen pisteen...
Puolileikilläni ja täysin pahaa aavistamatta heitin kommentin ja heti saan seistä asennossa kädet housun saumoilla ja korvat punasina kuuntelemassa Noppiksen ivailua ja saarnaaNopeahuoli:
Mun käsityksen mukaan toi oikea Caipirinha pitää sisällään juuri tuota mainitsemaasi brasilialaista alkoholia (Caipiroska taas Vodkaa), kun Mojitossa on joo valkoista rommia ja jatkeena juuri nimenomaan soodavettä.
Caipirinhassa on limen palasia, Mojitossa mintunlehtiä; Caipirinha on lyhyt cocktail, Mojito taas pitkä; Caipirinhassa pitäisi olla jäämurskaa, Mojitoon käy jääpalat...
Muuten siis ihan samat paukut wink
Mä kävin jo tänä aamuna koko perheen voimin, kulkee nimellä Embassy of Finland - Finnische Botschaft doubtfulTblair:
Tahtoo Mylben kanssa sirkukseen!![]()
Me eilen paatettiin vaimon kanssa etta emme mene Bernin Sirkukseen vaikuttaaksemme suomalaisen demokratian tulevaisuuteen. doubtfulOoPee:
Mä kävin jo tänä aamuna koko perheen voimin, kulkee nimellä Embassy of Finland - Finnische Botschaft doubtful