Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Tblair2

Active member
Mun piti just kysya samaa?? Sitten se olisikin eri juttu jos olisi vaikka Eero Saarisen nimmari tai jotain sellaista. wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Siinä meillä on kaksi Jokeri-fania :D :D :D

Avalanche pelaa "änärissä" ja Sakic ei ole kun yksi harvoista superstaroista koko liigassa.

Noh, olihan tää arvattavissa wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Käsittämätöntä, että ollaan Teuvon kanssa ylipäätään pysytty hengissä ilman tätäkin tietoa :confused:

abc

DNF
Nopeahuoli:
Nyt retsostelen! :) :) :)

Kaveri tuli joka vuotiselta Jenkki-matkaltaan (viettää aina reilun viikon Colorado Avalanchin kanssa) ja toi sitte mulle sieltä teamin lippiksen Joe Sakic:n nimmarilla!

"Take care 'Noppis', Joe Sakic"

Nyt ei voi lähtee byroostakaan mihinkään kun en mahu ovista perrrrrrrrrrrrrrrrrkele!! :D :D :D
Mäpä kävin perjantaina ekaa kertaa golfaamassa ja tuloksena 107 hole-in-onea.

Tblair2

Active member
Zigizigi-zinnggg!!! Bruuuttt...slossh!!! Pra prat prat prat pruuuuuuuttttttttt!!! :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
Käsittämätöntä, että ollaan Teuvon kanssa ylipäätään pysytty hengissä ilman tätäkin tietoa :confused:
Tullu joskus aiemminkin mieleen kysästä että sä et taida Oube juurikaan olla sporttimiehiä? Muistan vaan kun sun muuten äääärimmmmäisen laaja tietämys lähes kaikesta pimentää kokonaan ton, että sä et juurikaan a) puhu sportista kautta kee) tiedä siitä "mitään"... eek!

Onko nyt näin?

nim.m. "sporttiläjä"

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mistähän vois siirtyä yleiseen asiakeskusteluun?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli:
OoPee:
Tullu joskus aiemminkin mieleen kysästä että sä et taida Oube juurikaan olla sporttimiehiä?
nim.m. "sporttiläjä"
Ettet sä sit taas puolestas olis oikea (S)Porttila tuolta tuotanoin kolmoselta? :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
En. Sama etunimi on, mutta mä tiedän sportista enemmän kun se wink Tosin sit taas paljon vähemmän kun monet muut täällä, notta sikäli...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Tullu joskus aiemminkin mieleen kysästä että sä et taida Oube juurikaan olla sporttimiehiä? Muistan vaan kun sun muuten äääärimmmmäisen laaja tietämys lähes kaikesta pimentää kokonaan ton, että sä et juurikaan a) puhu sportista kautta kee) tiedä siitä "mitään"... eek!

Onko nyt näin?

nim.m. "sporttiläjä"
No jos toi ihan tuollaisenaan pitäis paikkansa, niin tuskin mä tännekään forumille olisin koskaan eksynyt, eller hur?

Mutta ok, riippuu vähän millä ja kuka tämän kiinnostuksen/tietouden mittaa, mutta sanotaan nyt että mua ei enää juurikaan kiinnosta kuka voittaa SM liigan, mua ei kiinnosta myöskään hirveen paljoa NHL:n, NBL:n, NFL:n etc. playoffsit, mua ei myöskään kiinnosta brittijalkapallo, eikä sen paremmin myöskään ammattilais-golf (itte kyllä voisin kuvitella joskus golfia pelaavani). Toisaalta taas lätkän MM-kisoja kyllä kattelen (tai kattelisin jos näytettäis), jonkin verran kiinnostaa myös alppilajien seuraaminen (johtunee toki siitäkin, että aiheesta sattuneesta syystä johtuen puhutaan täälläpäin maailmaa aikalailla), samoin futiksen MM- ja EM-kisat kiinnostavat sen verran, että ainakin finaalin haluan nähdä. Olympialaisiakin jaksan seurata, jopa niitäkin lajeja, joista en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan doubtful Niin ja vormuloista oon kattonu jo vuosikaudet kaikki osakilpailut, jos ei muuten niin ainakin nauhoitettuna. Kahdesti olen ollut ihan paikanpäälläkin.

Jokatapauksessa huomattavaa ovat seuraavat seikat:

a) mua ei enää niin hirveesti kiinnosta mitä SM-tasolla tapahtuu. Mulla on esimerkiksi tällähetkellä aivan varmasti selkeämpi käsitys ja itävaltalaisesta futiksesta kuin suomalaisesta lätkästä (siis esim. kuka pelaa ja jos pelaa niin missä pelaa ja onko huono vaiko aivan paska), mikä ei tarkoita sitä, että olisin erityisen kiinnostunut össien potkupalloilusta.

b) en ole koskaan ollut fanaattinen minkään asian suhteen ja ehkä kaikkein viimeisimmäksi urheilun. Itseasiassa jos ihan rehellisiä ollaan mä olen pitänyt aina fanaattista kannustamista täysin naurettavana eek!

c) mua ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut mitä USA:n urheilumaailmassa tapahtuu. En tiedä miksi, ehkä siksi että en koe asiaa mitenkään erityisen läheiseksi. Muuten siis kyllä diggaan USA:sta.

d) voi olla että on ihan sattumaa, mutta mun ystäväpiiriin ei ole koskaan kuulunut kovin ihmeellisiä urheilufanaatikkoja, jotka jaksaisivat jauhaa urheilusta syvällisemmin ellei sellaiseksi lasketa sitä, että "suomalaiset sitten kärys" tai "nykänen voitti taas" tyyppisiä kommentteja. Multa siis puuttuu tausta ja kulttuuri eek!

Mutta ehkä mä oon vaan huono ihminen doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
En usko että olisit wink :D

Ootko koskaan sportannut mitään lajia? Jos ei nyt ihan koulufudista oteta mukaan, koska kaikki on sitä tehnyt... wink Jos meinaan et niin eihän se sit mikään ihme ole...

Mutta jos olumppialaisia ilmoitat seuraavasi, niin silloin esim Joe Sakic luulis olevan tuttu... :rolleyes: :rolleyes: Puhutaan kuitenkin yhdestä kaikkien aikojen maailman parhaasta kiekkoilijasta ja Kanadan kahden legendaarisen olympiajoukkueen (1998 & 2002) pelaajasta, joka oli SLC:ssa mm joukkueensa paras pistenikkari... Ja voittanut kahdesti myös Stanley Cupin...

No jaa... tässähän ihan innostuu :D :D

Muta nyt tiiät kuka on Sakic! Joe Sakic!

Säkiksin Zou!

Tblair2

Active member
OoPee:
No jos toi ihan tuollaisenaan pitäis paikkansa, niin tuskin mä tännekään forumille olisin koskaan eksynyt, eller hur?

Mutta ok, riippuu vähän millä ja kuka tämän kiinnostuksen/tietouden mittaa, mutta sanotaan nyt että mua ei enää juurikaan kiinnosta kuka voittaa SM liigan, mua ei kiinnosta myöskään hirveen paljoa NHL:n, NBL:n, NFL:n etc. playoffsit, mua ei myöskään kiinnosta brittijalkapallo, eikä sen paremmin myöskään ammattilais-golf (itte kyllä voisin kuvitella joskus golfia pelaavani). Toisaalta taas lätkän MM-kisoja kyllä kattelen (tai kattelisin jos näytettäis), jonkin verran kiinnostaa myös alppilajien seuraaminen (johtunee toki siitäkin, että aiheesta sattuneesta syystä johtuen puhutaan täälläpäin maailmaa aikalailla), samoin futiksen MM- ja EM-kisat kiinnostavat sen verran, että ainakin finaalin haluan nähdä. Olympialaisiakin jaksan seurata, jopa niitäkin lajeja, joista en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan doubtful Niin ja vormuloista oon kattonu jo vuosikaudet kaikki osakilpailut, jos ei muuten niin ainakin nauhoitettuna. Kahdesti olen ollut ihan paikanpäälläkin.

Jokatapauksessa huomattavaa ovat seuraavat seikat:

a) mua ei enää niin hirveesti kiinnosta mitä SM-tasolla tapahtuu. Mulla on esimerkiksi tällähetkellä aivan varmasti selkeämpi käsitys ja itävaltalaisesta futiksesta kuin suomalaisesta lätkästä (siis esim. kuka pelaa ja jos pelaa niin missä pelaa ja onko huono vaiko aivan paska), mikä ei tarkoita sitä, että olisin erityisen kiinnostunut össien potkupalloilusta.

b) en ole koskaan ollut fanaattinen minkään asian suhteen ja ehkä kaikkein viimeisimmäksi urheilun. Itseasiassa jos ihan rehellisiä ollaan mä olen pitänyt aina fanaattista kannustamista täysin naurettavana eek!

c) mua ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut mitä USA:n urheilumaailmassa tapahtuu. En tiedä miksi, ehkä siksi että en koe asiaa mitenkään erityisen läheiseksi. Muuten siis kyllä diggaan USA:sta.

d) voi olla että on ihan sattumaa, mutta mun ystäväpiiriin ei ole koskaan kuulunut kovin ihmeellisiä urheilufanaatikkoja, jotka jaksaisivat jauhaa urheilusta syvällisemmin ellei sellaiseksi lasketa sitä, että "suomalaiset sitten kärys" tai "nykänen voitti taas" tyyppisiä kommentteja. Multa siis puuttuu tausta ja kulttuuri eek!

Mutta ehkä mä oon vaan huono ihminen doubtful
Loistava jarnaus!!! :D :D :D

Kymmenen pistetta. Melkein puoli sivua!! Ja luin kaikki!!! :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo kyllä! OoPeeta parhaimmillaan.

Todetaan nyt kuitenkin vielä, etten minäkään NBL:ää seuraa pätkääkään. Kaikkea ei kerkiä wink