Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
[b) en ole koskaan ollut fanaattinen minkään asian suhteen ja ehkä kaikkein viimeisimmäksi urheilun. Itseasiassa jos ihan rehellisiä ollaan mä olen pitänyt aina fanaattista kannustamista täysin naurettavana
Mina olen ihan samaa mielta.

GO HIFK GO - PERKELES !!! :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Niin, terveiset vaihteeksi Zurichin loungesta. :D

Heratys oli kello 04:20, ja kone Barcaan lahtee puolen tunnin paasta. Tulee helevatun pitka paiva... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Eihan taalla ole ketaan. doubtful

Ma lahden nyt geitille.
Palataan astialle perstaina. Tai ehka sittenkin lauantaina, silla perstaina tulee ameriikan vieraita.
En. En aio ostaa niilta kameraa. :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Kyselet sitten vaan meiltä kun tulee tenkkapoo kuten "Myrskylän Myrsky, Lasse Viren"
Taidan jatkossa miettiä useammankin kerran ennenkuin rohkenen kysyä uudestaan mitään näin radikaalia. Menee vielä loputkin niistä vähistä jäljelläolevista maineenrippeistä eek!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ikinä en oo lakkoillu missään, katotaan miten tässä käy. Meidän tapauksessa kyse ei ole mistään "me vaadimme jne" vaan "ei, emme halua pienempää liksaa". Saatanan nuijat. Kummallista kyllä jengi ei hullaantunut nyyhkyjen ehdotuksiin. :D

<small>[ 19-02-2003, 10:55: Message edited by: Palkopoika ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin juu, sähän taisit Palkkis mainita, että teille on muka maksettu viimeiset n-vuotta liikaa palkkaa? Mikäs juttu tää on ja mihin perustuu? eek!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jep, meillähän on aika paljon vapaaviikkoja joita seuraa viikonloppuhugi, 2x12h josta maksetaan viikko+jämät, vuorolisukkeet jne. Joku aika sitten firma oli huomannut että niistä maksetaan liikaa, eikä vanhoja sopimuksia löytynyt mistään, eli mikään ei tue meidän palkkasydeemejä, kuulemma. Meille on kyllä maksettu liksa tällä tavalla vuodesta -95 lähtien, eli on aika vaikeeta uskoa noihin selityksiin ettei sopimuksia löytyis.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
[QUOTE. Meille on kyllä maksettu liksa tällä tavalla vuodesta -95 lähtien, eli on aika vaikeeta uskoa noihin selityksiin ettei sopimuksia löytyis.[/QB][/QUOTE]

Joo, no mun käsityksen mukaan paperilla olevaa sopimusta ei välttämättä tarvita jos kyseinen tapa on ollut "normaali käytäntö". Tällöin sitä ei voisi yksipuolisesti muuttaa/lopettaa.

Tblair2

Active member
Barrikaadeille vaan!! Nyrkkia poytaan!! Tarvittaessa suoraan turpaan!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Täs on teille 25 ja rapiat sivua ylevyyttä, huumoria ja taisteluvirnettä!

Perrrrrrrrrrrrrrrrrkele!