No en, sillä mä en erityisemmin tykkää Sacherista edes ilman paskahuussia doubtfulNopeahuoli:
Tuskin säkään haluut paskahuussin remonttiduunista palkaksi Sacher-kakkua??? eek!
Sä oot mun idoli eek!Nopeahuoli:
9800
Vau, tee-se-itse-miehet ovat keräilyharvinaisuuksia! Mutta eihän ne mitään oppaita lue -> että jos tekisitkin siitä opuksen tee-se-itse-naisille.OoPee:
Vaihdoin muuten eilen keittiöön uuden vesihanan. Vakavasti jo pohdin pitäiskö väsätä näin omien kokemuksieni perusteella muille tee-se-itse-miehille seikkaperäiset asennusohjeet eek!
Tblair:
Loma alkaa 3 paivan paasta.![]()
Ahem... kundit hei, kertokaas ellelle niistä sähköpistorasioista (niitä oli sit pikkusen yli 40, tätä on tärkeetä korostaa!), jotka itte asensin ja joihin vedin johdot. Mä en kehtaa, kun oon luonteeltani näin vaatimatonelle:
Vau, tee-se-itse-miehet ovat keräilyharvinaisuuksia!
No itseasiassa mun idea oli saada tommosista Noppiksen ja Teuvon kanltaisista sormi keskellä suuta -miehistäkin koulutettua tee-se-itse miehiä, jotka osaa asentaa lampun eteiseen ilman toimivaa internetyhteyttä sekä faijansa apua tai jotka kykenis asentaan edes verhotangon suoraan eek!Mutta eihän ne mitään oppaita lue -> että jos tekisitkin siitä opuksen tee-se-itse-naisille.
Mullakin olis tämmönen ikivanha talonröttelö, jossa ei sellasta paikkaa olekaan mitä ei tarvitsisi korjata -> joten mä voisin alottaa tosta vesihanasta.
Mina myonnan taysin, etta teen kaikki sohomalla ja 90% tulee kusimunaa ja sutta. Teen vaan sinnepain, enka koskaan kunnolla.OoPee:
No itseasiassa mun idea oli saada tommosista Noppiksen ja Teuvon kanltaisista sormi keskellä suuta -miehistäkin koulutettua tee-se-itse miehiä, jotka osaa asentaa lampun eteiseen ilman toimivaa internetyhteyttä sekä faijansa apua tai jotka kykenis asentaan edes verhotangon suoraan eek!![]()
(nyt tulee nenänakkeja... eek! ), mutta tarkemmin ajateltuna saaattaa olla ehkä sittenkin parempi että suuntaan oppaani kauniimmalle sukupuolelle
![]()
Musta tämä jos mikä osoittaa, että sä et oo ihan täysin toivoton tapausTblair:
Meni hermot ja korjasin itse Jeesusteipilla. Hyvin toimii.