Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vaihdoin muuten eilen keittiöön uuden vesihanan. Vakavasti jo pohdin pitäiskö väsätä näin omien kokemuksieni perusteella muille tee-se-itse-miehille seikkaperäiset asennusohjeet eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä olen kans asennellu niitä aikoinani ja niin hyvällä sukseella, että mun pitäiskin itseasiassa vaihtaa paskahuussin pöntön "sisäkalusto". Kokemusta siitäkin on , toki toki, sillä niitä tuli nääs vaihdeltua talonmiehenä ollessani yks jos "toinenkin"! wink

Asiasta ihan toiseen! Jumankekka (yritän vähentää "vittu" sanan käyttöä!), täällä on nyt ollut kaksi viikkoa ja kolme päivää jo aivan pilvetön taivas, joskin päivälämpötilat olivat tämän session alussa vain +5 asteen tuntumassa, mutta nyt, jo viikonlopun alusta lähtien, päivälämpötilat ovat olleet +12 +15 nurkilla. Aivan siis huikeeta! :) Eilen oli todella kesäinen päivä ja viikonloppunakin pelasin golffia lähes kesävarusteissa ja ei kun vaan jatkuu! Sole paistaa ja tälle päivälle on luvattu +15, joka tietysti auringossa on vielä enemmän. Lähenkin lounaalla tuonne lähiklubin rangelle hakkaamaan palloja... wink :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tjaa... mä olen itseasiassa pohtinu vaihtavani koko paskapöntön, mutta kun ei tuo duuni jollaintapaa ihan kauheesti kiehdo :rolleyes: Niin... sähän olit Noppis tulossa kesällä tänne ( wink ) Alpeille ja sullahan siis oli kokemusta... ? :)

<small>[ 25-02-2003, 10:50: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei KOKO pöntön vaihtamisesta... paitsi että se on vi... eek! ...todella paskamainen homma! frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No pääsisit nyt sitten sitäkin harjoittelemaan. Saat palkaksi kupillisen Illyä sekä belgialaista suklaata :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Tuskin säkään haluut paskahuussin remonttiduunista palkaksi Sacher-kakkua??? eek!
No en, sillä mä en erityisemmin tykkää Sacherista edes ilman paskahuussia doubtful

Siis kyllä sitä nyt syö, mutta ei se mitään ihmeellistä oo, helvetin raskasta niinku Schwarzwälder Kirschtorte ja muut vastaavat keski-eurooppalaiset suklaapohjaiset kakut. Ihan tavallinen perisuomalainen mansikkakermakakku on ainaski ziljoonayx kertaa parempi eek!

elle

-------
OoPee:
Vaihdoin muuten eilen keittiöön uuden vesihanan. Vakavasti jo pohdin pitäiskö väsätä näin omien kokemuksieni perusteella muille tee-se-itse-miehille seikkaperäiset asennusohjeet eek!
Vau, tee-se-itse-miehet ovat keräilyharvinaisuuksia! Mutta eihän ne mitään oppaita lue -> että jos tekisitkin siitä opuksen tee-se-itse-naisille.

Mullakin olis tämmönen ikivanha talonröttelö, jossa ei sellasta paikkaa olekaan mitä ei tarvitsisi korjata -> joten mä voisin alottaa tosta vesihanasta.

Korjauksista tuli mieleen, että eilen kiipesin välikaton sisälle ihmettelemään mitä kaikkea remppaa siellä pitäisi tehdä -> niinkun mä mitään näistä asioista ymmärtäisin. Mutta vihdoinkin paikallistin missä talon antenni sijaitsee, kun tähän asti olen ollut ihan tyhmänä kun mulla ei ole sellasta katolla -> onkin katon sisällä, ovelaa.

Vielä terveisiä kaikille pelleille ja vähemmän pelleille Saksasta ja Itävallasta -> lomat on nyt pidetty!

-elle-

Tblair2

Active member
Loma alkaa 3 paivan paasta. :cool:

Kerroinko muuten siita kun mun vuokratoimiston miesten piti tulla korjaamaan keittion viemari? :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Meinasin vetaa koko viikon hymioilla, mutta nyt onkin hetki aikaa skriivata.

Taa on ihan toivotonta, joko netti kusee tai sitten on liikaa duunia. doubtful

Nyt tarttis lomaa, ja vahan hitaasti. frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Vau, tee-se-itse-miehet ovat keräilyharvinaisuuksia!
Ahem... kundit hei, kertokaas ellelle niistä sähköpistorasioista (niitä oli sit pikkusen yli 40, tätä on tärkeetä korostaa!), jotka itte asensin ja joihin vedin johdot. Mä en kehtaa, kun oon luonteeltani näin vaatimaton :eek:

Niin ja muistakaa mainita, että ne toimii edelleenkin!

<strong>
Mutta eihän ne mitään oppaita lue -> että jos tekisitkin siitä opuksen tee-se-itse-naisille.

Mullakin olis tämmönen ikivanha talonröttelö, jossa ei sellasta paikkaa olekaan mitä ei tarvitsisi korjata -> joten mä voisin alottaa tosta vesihanasta.
No itseasiassa mun idea oli saada tommosista Noppiksen ja Teuvon kanltaisista sormi keskellä suuta -miehistäkin koulutettua tee-se-itse miehiä, jotka osaa asentaa lampun eteiseen ilman toimivaa internetyhteyttä sekä faijansa apua tai jotka kykenis asentaan edes verhotangon suoraan eek! :D :D (nyt tulee nenänakkeja... eek! ), mutta tarkemmin ajateltuna saaattaa olla ehkä sittenkin parempi että suuntaan oppaani kauniimmalle sukupuolelle :)

Noh, kysyt vaan niin kyllä täältä neuvoja piisaa, jotkut niistä voi jopa toimia :rolleyes:

Tblair2

Active member
Kerron siis.

Keittion viemari alkoi vuotaa ja vedet lattialle. Soitin vuokratoimistoon ja huusin. Ne sanoi, etta huomenna iltapaivalla tulee korjaaja. Mina otin duunista vapaata iltapaivan ja odotin korjaajaa...ei ketaan. Soitin ja sanoivat, etta on tulossa. Odotin...ei ketaan. Soitin ja sanoivat, etta silla ei ole autoa!! :confused: eek! doubtful

No sovittiin tapaaminen seuraavaksi paivaksi. Kamppis venasi...ei ketaan. Soitti ja huusi. Sanoivat, etta on tulossa...ei ketaan ja ei sitten tullutkaan. :mad: :mad:

Soitin ja huusin hullunhuutoa. Meni hermot ja korjasin itse Jeesusteipilla. Hyvin toimii.

Tblair2

Active member
OoPee:
No itseasiassa mun idea oli saada tommosista Noppiksen ja Teuvon kanltaisista sormi keskellä suuta -miehistäkin koulutettua tee-se-itse miehiä, jotka osaa asentaa lampun eteiseen ilman toimivaa internetyhteyttä sekä faijansa apua tai jotka kykenis asentaan edes verhotangon suoraan eek! :D :D (nyt tulee nenänakkeja... eek! ), mutta tarkemmin ajateltuna saaattaa olla ehkä sittenkin parempi että suuntaan oppaani kauniimmalle sukupuolelle :)
Mina myonnan taysin, etta teen kaikki sohomalla ja 90% tulee kusimunaa ja sutta. Teen vaan sinnepain, enka koskaan kunnolla.