Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma lahden nyt kentalle. :(

Palataan astialle Zurichin loungesta, jos on aikaa... doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Ok, kysymys:

Miten saadaan Ikea-tyyppinen iso kaappi päreiksi, poikki ja pinoon kun kaikkien strategisten ruuvien kannat on kuluneet olemattomiksi?
Jos tuo Ikea-tyyppinen viittaa hiukankin tuotteen lujuuteen, niin itse pistäisin tuo päreeksi ihan raalla lihasvoimalla, jota ei välttämättä edes paljoa tarvittaisi wink Ts. aluksi ruuvimeisselillä tms. muulla avaimella kaikki irti mikä vähänkin suosiolla irtoaa, minkä jälkeen kokeilet heiluuko kaappi ja jos, niin mihin suuntaan. Tämän jälkeen raa'asti kimppuun, heiluttamaan, päällä pomppimaan, murtamaan jne. Purrakin saa eek! Jos taas ei heilu vaan seisoo erittäinkin tukevasti, niin silloin kyllä joutuu väkisinkin turvautumaan teräaseisiin ts. moottorisaha, pistosaha tai pyörösaha, kaikki käy, pääasia että puu katkeaa (varo nauloja!). Hätätapauksessa ja uskalluksen puutteessa käy toki täysin manuaalinenkin saha, mutta siinä saattaa tulla helposti äitiä ikävä... eek! Pienempiä osia voi myös hakata irti ihan vasaralla tai lekallakin :)

Jos kärsivällisyyttä löytyy, niin toki voi yrittää kovertaa ruuvin kannan ympäriltä hieman puuta pois ja kokeilla tämän jälkeen irroittaa niitä ruuveja vaikka vasaralla, hohtimilla tai pihdeillä, mutta jos puu ei ole lahoa ja ruuvit vähänkin jykevämpiä, niin saattaa jäädä haaveksi se irroittaminen.

Joo siis ei mulle nyt ihan tähän hätään ainakaan tule mieleen mitään sen kummempaa poppakonstia :(

Niin joo, jos se mahtuu kokonaisena ulos kämpästä, niin eikun raahaat ulos, valelet bensalla ja sytytät :D wink

elle

-------
Nopeahuoli:
Mä lähden ihan just rankelle hakkaamaan pelloja!
... ja palloja ->

Mä kävin kans tollasta harrastamassa Divonnessa. Siellä liikkuu aina niin menevän näköisiä komistuksia.

Tosin kerran olen vain tän kentän kiertänyt ja ajattelin, että saan jonkun näistä komistuksista kierrokselle mukaani. Ja mitä vielä, jouduin kierrokselle noin 86-vuotiaan mamman kanssa ja mun peli meni ihan metsään kun hermoilin, että mitä pitää tehdä jos tämä mummeli saa jonkun kohtauksen kesken pelin. Ja vielä enemmän hermoilin mummelin julmetun pitkistä avauslyönneistä -> onneksi jaksoi pelata vain puolikkaan.

-elle-

elle

-------
Kiitti, Oopee!
Mä kerron huomenna kumpi voitti, kaappi vai mä.

-elle-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Kiitti, Oopee!
Mä kerron huomenna kumpi voitti, kaappi vai mä.

-elle-
Tuo mclarenin sorkkarautaehdotus oli muuten mainio! Jos ei sillä irtoa, niin siinä tapauksessa esittäisin itselleni vakavissani kysymyksen: miksi tuhota hyvää ja kestävää kaappia wink

Mutta tuli mulle eräs toinenkin ehdotus mieleen ja tämä myös toimii. Kirjoitat paikalliseen Keltaiseen Pörssiin seuraavan kaltaisen ilmoituksen: "Lahjoitetaan luja ja kestävä antiikkikaappi", periaatteessa pienen muodollisen hinnankaan vaatiminen ei saattaisi olla huompi idea, nostaa nimittäin välittömästi kaapin arvoa lukijan silmissä. Sitten vain odottelet soittoja :) Muista sopia ostajan kanssa siitä, että kaapin poiskuljetus jää hänen tehtäväkseen wink

Tolla tavalla mä olen päässyt eroon yhdestä kirjahyllystä ja olisin päässyt eroon myös isosta vaatekaapista ellen olisi mennyt pistämään sitä päreeksi päivää liian aikaisin, olisi nimittäin se kirjahyllyn hakija ottanut senkin mukaansa :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Me ollaan kaikki täällä. Kolmas kori menossa eek!

<small>[ 25-02-2003, 15:37: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
elle:
Siellä liikkuu aina niin menevän näköisiä komistuksia.
Niinpä! wink

Niin, terveisiä vaan auringon valelemalta rangelta tuosta kulman takaa. Oli niin lämmin, että oikeen piti hihat kääriä ylös eek! Ollu lyönti hieman hukassa tässä parin kierroksen aikana tänä vuonna (sitä se tauko tekee wink ), joten nyt täytyy piru vie hakkaa ämpärikaupalla palloja ulos ennen kun Monacon kentät kutsuu. Muuten voi tulla a) äitiä ikävä ja kee) ruumiita.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja taas mennaan. :(

Kuuluttivatten sitten Gatelle.

Huomiseen (siis jos D:dorffin lounkesta paasee tannes) doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tiedoksi, että Myllis seisoo jorma kovana gatella (tuli tekstaria).

Ei muuta eek! :confused:

Tblair2

Active member
Milla vitulla gatella seisomisesta voi heittaa bonerin paalle? :confused: