Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

elle

-------
Voi herranjestas miten te ootte mellastaneet noissa muissa otsikoissa!

OoPee, musta ei taida tulla isona ”tee-se-itse-miestä”. Saldo: kaksi tuntia, kaksi irrotettua ruuvia, pari lasillista viiniä ja yks irrotettu kaapinovi, joka ei mahdu kapeista rappusista alas, lasillinen viiniä ja armotonta mittaamista, aamulla mieletön päänsärky.

Tää kaappi on joku insinöörien kosto tavallisille tallaajille -> tuolla yläkerrassa kun on joskus ollut mikälie insinööritoimisto ja kaappi on siltä ajalta. Miten ihmeessä ne on kikkaillet sen osat ylös.

-elle-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hmmm....Mahtuuko se ovi ikkunan kautta? wink Tai koko kaappi? eek!

Mutta mutta... ehkä sun todellakin on toteutettava suunnitelma bee eli ilmoitus paikalliseen Keltaiseen Pörssiin kuten tuolla aikaisemmin mainitsin :)

Muista mainita, että kyseessä on antikkihuonekalu ja että ostaja joutuu hoitamaan pois kuljetuksen :eek:

P.S. Sahalla sen oven varmaankin olis saanu palasiks, ilman punaviinia se olis myös ehkä sittenkin mahtunut niistä portaista vaikka varmasti aika nafti olikin wink

elle

-------
OoPee:
P.S. Sahalla sen oven varmaankin olis saanu palasiks, ilman punaviinia se olis myös ehkä sittenkin mahtunut niistä portaista vaikka varmasti aika nafti olikin wink
Eiku tee-se-itse-iltaan sopivaa sveitsiläistä valkoviiniä -> hinta kova, laatu huono ja kierrekorkilla niinkun täällä on tapana.

-elle-

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Brico on sellanen pulju mistä mennään hakemaan kaks prikkaa ja kun päästään ulos niin on kärryllinen sälää mekkessä. eek!

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
PalkoPapu

Housussas sul o prikka

Tblair

Hyvä luoja, kaikilla tuntuu olevan sukulaisia Väsbyyssä.Itse olin siksi siellä, koska kröhöm,,, asun siellä.

<small>[ 26-02-2003, 14:48: Message edited by: tyhmä eläin ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Brico on sellanen pulju mistä mennään hakemaan kaks prikkaa ja kun päästään ulos niin on kärryllinen sälää mekkessä. eek!
Minä olin eilen ja toissapäivänä tuolla (eilen siksi, että palautin sen toissapäivänä ostamani ylimääräisen kottikärryllisen sälää nukuttuani ensin yön ylitse... doubtful ), muita vastaavia ovat täällä ainakin tämä, tämä, tämä tämä ja tämä wink

<small>[ 26-02-2003, 15:00: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Eiku tee-se-itse-iltaan sopivaa sveitsiläistä valkoviiniä -> hinta kova, laatu huono ja kierrekorkilla niinkun täällä on tapana.

-elle-
Kierrekorkilla? eek! eek! :confused:

Noh, sellaisesta viinistä tulee kyllä täälläkin tulee pää kipeäksi wink

Kokeile nyt sitä sorkkarautaa vielä!

Palkopoika

Sijainti
Denver
Mun mielestä pahin on kuitenkin mediamarkt; "Otetaan tää ja tää, toikin vois olla hyvä, oisko meillä käyttöä jne." Alunperin piti mennä hakemaan nippu tyhjiä romppuja ja kun pääsee ulos niin visa huutaa happea ja magneettiraita kipinöi. :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tulin Bricosta (tiedoksi!) ja mukaan tarttui 10 meetriä TV-kaapelia ja pari ylimääräistä tv-"pistoketta" ja pari ruuvaria.

Mä oon kyl yks FYI... eiku DIY-mies koko Knoppis! :)

Palkopoika

Sijainti
Denver
Belgialaisten sähkö/tv-sydeemeistä vois olla paljonkin sanottavaa, ttu! En jaksa edes alottaa. :mad: