Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olinpas hidas. Tai siis netti oli.

Lahetan just 7.7 Megan filetta duuniin, ja kummasti hidastui ADSL tuosta. :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis:
Olinpas hidas. Tai siis netti oli.

Lahetan just 7.7 Megan filetta duuniin, ja kummasti hidastui ADSL tuosta. :rolleyes:
Nyt lahti, ja niinpa lahden myos minakin.
Katsotaan paaseeko tanaan duunista nettiin.

Pinssin voitte lahettaa sahkopostitse: myllis@ulkomaanpellet.com :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tammikuusta en tiedä, mutta Pamela oli just helmikuun lopussa Wienissä wink

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tossa aamulla kun ajelin duunista himaan vedin yhdet liikennevalot vanhoilla vihreillä ja peilistä näin kuinka välähti. :mad: Parin viikon päästä tulee siis postissa pikavoitto, minkähän arvonen se on? :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Palkopoika:
Tossa aamulla kun ajelin duunista himaan vedin yhdet liikennevalot vanhoilla vihreillä ja peilistä näin kuinka välähti.
Noita on tullut niin paljon, etta tiedan fiiliksen. Valahdyksen jalkeiset sekunnit on veemaisia... frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Tossa aamulla kun ajelin duunista himaan vedin yhdet liikennevalot vanhoilla vihreillä ja peilistä näin kuinka välähti. :mad: Parin viikon päästä tulee siis postissa pikavoitto, minkähän arvonen se on? :confused:
En tiä, mutta vaimolle tuli vajaat pari viikkoa sitten 42 euroa, tosin ylinopeudesta.

Paria päivää myöhemmin oli taas lähellä, hymyileväinen poliisimies ohjasi vaimon stop-merkillä tien sivuun (vaimo katsoi mittarista ja näytti kuuttakymppiä tajoituksen ollessa 50 km/h). Ilmeisen sekaannuksen johdosta kuitenkin vaimon lisäksi sinne tien sivuun pysäytti myös miespuolinen BMW-kuljettaja. Vaimo tottakai tiedusteli, että kumpaa meistä te oikein tarkoititte, johon poliisi etta "sovitaan että vaikka tuota bmw:tä, rouva on hyvä ja jatkaa matkaansa" eek! eek!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee:

Paria päivää myöhemmin oli taas lähellä, hymyileväinen poliisimies ohjasi vaimon stop-merkillä tien sivuun (vaimo katsoi mittarista ja näytti kuuttakymppiä tajoituksen ollessa 50 km/h). Ilmeisen sekaannuksen johdosta kuitenkin vaimon lisäksi sinne tien sivuun pysäytti myös miespuolinen BMW-kuljettaja. Vaimo tottakai tiedusteli, että kumpaa meistä te oikein tarkoititte, johon poliisi etta "sovitaan että vaikka tuota bmw:tä, rouva on hyvä ja jatkaa matkaansa" eek! eek!
Siinä noppis ny taas näkee, et mersu oli todella hyvä valinta :D .

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Veemäisiä ne on, perkeleet. Mä en ole aikasemmin tosta sakkoja saannukkaan, epäilen että lasku on abt 50€. Edelliset olikin vähän suuremmat kun väänsin Volvon rusettiin tolpan ympärille kun väistelin Bogdadia eikä mulla ollut green cardia mekkessä, nenä meni lyttyyn, otti pannuun venata jeppejä keskellä yötä niin soitin taksin ja häivyin himaan. Jätin kyllä kaikki yhteystiedot etupenkille. Ttu ne mitään yhteyttä otti ja haasto mut oikeuteen siitä hyvästä kun lähin "livoon". Sit otti pannuun vielä enemmän. Mä olin syytön kolariin, Ahmed saatana tuli kolmion takaa eteen, koitin väistää, osuin siihen vähän ja siitä tolppa/betoniporsas-yhdistelmään ja auto lunastukseen. Sain fyffet vakuutuksesta, kaikki muu meni hyvin paitsi se että en jäännyt venailemaan kyttiä keskellä yötä, nenä klänässä sateessa. Paikalla oli vielä todistajia ketkä näki kaiken, muuten en varmaan olis saannut autosta korvauksia. Ketuttaa vieläkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kävin äänestämässä ja hain samalla sitten sen uuden passinkin. Kyllä on kuulkaa hiano eek!

Viranomainen:
Suomen Suurlähetystö Wien
Finlands Ambassad Wien

Kyllä kelpaa retsotella :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Se on kyllä nyt sillai, että jos ei olo kohtapuoliin radikaalisti parane, niin Ouben työviikko loppu tähän päivään, mutta sitävastoin taas ensi viikko alkaa huomattavan myöhässä, jos lainkaan frown

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Palkopoika:
Parin viikon päästä tulee siis postissa pikavoitto, minkähän arvonen se on? :confused:
50 se oli ennen, mutta en oo nyt varma josko sekin on nostettu pysäköintisakon ikään 150euroon.

Täällä meinaan pannaan tämä aivan kaaottinen parkitsemis "staili" ihan uusiksi. Ja kovalla kädellä. Älä sit parkitse autoas enää suojatielle, osittainkaan jalkakäytävälle, puisten tolppien kohdalle, tuplasti tai nokka "tulosuuntaan" wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
N.O. Hääppönen:
Eihän se passi ole enää edes sininen :( Mitä sä sillä retsoot! :confused:

Mulla on taas sininen passi voimassa vielä vuosia ja sillä kelpaa retsostella!
Joo ei oo sininen, mutta minkäs teet, kun olis menny huhtikuun viides vanhaks :confused:

Mutta retsoon vaikka sillä, että tässä uudessa olevassa kuvassa mä en näytä ihan niin vankilakundilta ku siinä ekassa, jossa mulla oli päällä t-paita venyneellä kaula-aukolla ja kuin pisteenä i:in päällä, mulla oli hartiapituiset hiukset eek! :rolleyes:

..ja rillitkin oli sellaset saatanan suihinottolentäjälasit, joiden pinta-ala oli neljännes Päijänteestä...

Oikein hävettää, kun mietin että oon joskus ton näkösenä esiintyny julkisilla paikoilla :eek: