Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ei oo muuten enaa pitka matka kahteen kiloon... :)

Terassi odottaa... :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Ei oo muuten enaa pitka matka kahteen kiloon... :)

Terassi odottaa... :cool:
:rolleyes:

Siis tutustuiko Hr. Dr. Myllis siihen meitin demokraattiseen päätöslauselmaan ollenkaan sillon syksyllä? doubtful :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
N.O. Hääppönen:
Joo mut se ritaripöydän sopimus tais olla 1.4. alkaen keväsille terasseille...
Kiitos, joku sentään skarppaa :rolleyes:

...paitti että tais olla ulkomaanpellet kevätlaitumella tai jossain vastaavalla kukkaiskedolla eikä olleskaan terassilla, jonne mennään vasta heinäkuun eka eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
N.O. Hääppönen:
Joo mut se ritaripöydän sopimus tais olla 1.4. alkaen keväsille terasseille...

JA MÄ OON SILLON GOLFAAMASSA MONTE CARLOSSA ENKÄ TÄÄLLÄ AVAJAISISSA :( :( :( :( :( :(
Ma en oo silloin Monte Carlossa, mutta ma oon reilun viikon paasta Verbierissa. :cool: :D

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Myllikselle myönnetään aamuisen aktiivisuutensa ansiosta tinanen Ulkomaanpelle-prenikka ahkeran dtszäddäyksen johdosta :D :D

Tällaista emme ole ennen nähneetkään kyseiseltä 'Moi mä oon loungessa, nyt mä meen' hahmolta :D :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
N.O. Hääppönen:
Myllikselle myönnetään aamuisen aktiivisuutensa ansiosta tinanen Ulkomaanpelle-prenikka ahkeran dtszäddäyksen johdosta :D :D

Tällaista emme ole ennen nähneetkään kyseiseltä 'Moi mä oon loungessa, nyt mä meen' hahmolta :D :D
Kiitos, rakkaat pelle-veljeni.

Sita se teettaa kun ottaa ns. "Home-Office"-aamun... :D

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Apropoo muuten, toi meidän otsikkojaottelu sukkaa mun mielestä hieman...

Jos ajatellaan, että siirrymme kevätlaitumille huhtikuun alussa ja olemme siellä 3kk, se merkitsee KEVÄTlaitumilla olemista tosiaan KESÄkuun loppuun asti :confused: Ainakin täällä kevät on jo nyt käynnissä...

Ja vastaavasti Kesäterassilla olisimme täten SYYSkuun loppuun :confused: :confused: Weers tö lodzig?

Syksyn viinikellarissakin JOULUkuun loppuun :confused: Hellou?

Olisiko ideaa siirtyä, nyt kun saavutamme tuon 2000 rajapyykin, Kevätlaitumille jo aiemmin ja "aikaistaa" kuukaudella noita 3kk:n otsikoitamme??? Kesälitumille sitten kesäkuussa ja syysviinitupaan syyskuussa jne jne

Mitä mieltä?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
N.O. Hääppönen:

Käläkäläkäläkälä......

Olisiko ideaa siirtyä, nyt kun saavutamme tuon 2000 rajapyykin, Kevätlaitumille jo aiemmin ja "aikaistaa" kuukaudella noita 3kk:n otsikoitamme??? Kesälitumille sitten kesäkuussa ja syysviinitupaan syyskuussa jne jne

Mitä mieltä?
Samaa mielta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Oli niin pitka etten jaksanut lukea kuin vahan loppua... :D

Menetinko mina nyt sen pinssin? :( wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma lahden kylla ihan koht duuniin.

Uus aupair (saapui eilen) osaa hommansa nakojaan loistavasti, ja vaimokin saapuu tyohaistattelusta aivan hetken paasta.