Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt kylla sekos taa.
Painoin entteria kesken lauseen ja se replas.

Kohta tulee taas tarinaa...

<small>[ 05-03-2003, 12:55: Message edited by: Myllis ]</small>

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto, nyt on toissa kylla mielenkiintoista.

Vaikkakaan en toivo kanssaihmisilleni pahaa, niin nyt tuotannonjohtajan pelleilyt iskevat sen omaan leukaan.

Kaikki alkoi joskus 2 viikkoa (itse asiassa jo 3 vuotta sitten kun taloon tulin ja sain alusta lahtien positiivista huomiota silla tahan mennessa kaikki mita olen tehnyt on auttanut firmaa ja suht huomattavasti) sitten kun tama heebo alkoi rahisemaan mun turkkilaiselle alaiselle. Selvitin asiat sen kanssa kasvotusten, mutta laitoin myos e-mailin jossa listasin toivomani parannukset toimintatapoihin. Tyyppi otti tuosta herneen nenaan, kuulemma arvostelin hanen tapaansa toimia. Lahdin sitten espanjaan duunimatkalle, ja tama hemmo sina aikana forwardasi tuon e-mailini monelle muulle (alkuperainen lista oli 3 henkiloa) kommentoiden etta olisi ollut mukavampaa jos naista asioista voitaisiin puhua feis-to-feis, eika iimeilin valityksella. Juuri taman olin tehnyt, mutta sitapa muut eivat tienneet. Paatin olla jatkamatta tuollaista mollaamista, kavin vain hanen luonaan ihmettelemassa hanen toimintatapojaan. Sanoi ettei han ollut tarkoittanut sellaista kuvaa antaa. Juupa juu. :rolleyes:

No, tuon tapauksen jalkeen han on ottanut tavakseen kommentoida joka ikista minun osastoni tekemaa aloitetta tahi raporttia joko huonona tahi muuten epakelpona.
Nolointa on etta han on joka kerralla (tanaan jo viides ja kuudes) nolannut itsensa ja asettanut oman ammattitaitonsa totisesti kyseenalaiseksi.
Kiusallani olen vastannut hanen meileihin isommalla levikilla, pyytaen muiden kommentteja asioihin joiden olen tiennyt olevan juuri niinkuin mina olen sanonut (silla juuri noista asioista vaittelin, perhana). Ja tulleet kommentit kaivavat tuota viisikymppista ammattitaidotonta surkimusta syvemmalle suohon.

Tuosta harmistuneena han tekee jatkuvasti edellistakin tyhmempia kommentteja.

Sanoin vuosi sitten etta tassa firmassa pitais 2 tyyppia heittaa pihalle, silla he tekevat huonosti hommansa. Toinen oli juuri tama, ja kesaisen sydarin jalkeen hanen panoksensa on huonontunut viela siitakin.

Nyt lahden uimaan. Palataan astialle piakkoin. doubtful

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jep, meille on kanssa duunissa nyt hyvät fiilarit, odotan innolla millon joku pimahtaa totaalisesti. Koko puljun euroopan-pomo oli eilen laittanut meiliä jossa meitä kovasti kehuttiin ja juhlittiin meidän osaston kymmenvuotispäivää, 1/3 tuli 10v täyteen. Äijä kehu ihen kybällä kuinka hyvin ollaan saatu hyvä palanen markkinoista jne. Lopuks runkku vielä kehtas sanoa että juhlan kunniaks meille annetaan....(kompin paikka ja vähän hi-hatteja tähän)... T-PAIDAT!!! :D Piti vaan ilmottaa sihteerille minkä kokosen tahtoo. Tämä hollantilainen persläpi on se kuka just laski meidän liksoja tuntuvasti viime viikolla, mitäs siitä, nythän me saadaan paidat ainakin. :rolleyes: Ajattelin neuvotella itselleni myös ilmapallon että jojon. idea

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Palkkis :D :D Meidän akka on parhaillaan palaveeraamassa sun "isojen pomojen" kanssa :D :D Ehkä sieltä tulee vielä parempia ideoita :D wink

Tajusin nyt vasta, vaikka tiesin hänen tapaavan Volvon johtoa jo aiemmin frown

Palkopoika

Sijainti
Denver
No jooh, eihän tää mikään katastrofi oo, mulla lähtee just cv vetämään sekä Rysälään että Hollantiin, jotenkin loppu intressi tossa "kekkuli/kusimuna-lafkassa". :D

Palkopoika

Sijainti
Denver
Siellä on toisella autonvalmistajalla kuulemma jotain "sopivaa", akka meilas tossa äsken, illalla tiedän lisää. Katotaan nyt.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Palkopoika:
Siellä on toisella autonvalmistajalla kuulemma jotain "sopivaa", akka meilas tossa äsken, illalla tiedän lisää. Katotaan nyt.
Tuu tanne tekemaan Smartteja. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Politik är att ställa behov i viktighetsordning och grunden är en stark ekonomi. Därför behövs både hjärta och hjärna.
I samma människa.
Jag känner mig redo att bli Din kanal i riksdagen - 16.3.20

Huomenna meen äänestämään!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ei mul oo taaskaan mitaa asiaa mut mua vituttaa ku o stressia. :(

Onneks koht alkaa loma :cool: