Hitto, nyt on toissa kylla mielenkiintoista.
Vaikkakaan en toivo kanssaihmisilleni pahaa, niin nyt tuotannonjohtajan pelleilyt iskevat sen omaan leukaan.
Kaikki alkoi joskus 2 viikkoa (itse asiassa jo 3 vuotta sitten kun taloon tulin ja sain alusta lahtien positiivista huomiota silla tahan mennessa kaikki mita olen tehnyt on auttanut firmaa ja suht huomattavasti) sitten kun tama heebo alkoi rahisemaan mun turkkilaiselle alaiselle. Selvitin asiat sen kanssa kasvotusten, mutta laitoin myos e-mailin jossa listasin toivomani parannukset toimintatapoihin. Tyyppi otti tuosta herneen nenaan, kuulemma arvostelin hanen tapaansa toimia. Lahdin sitten espanjaan duunimatkalle, ja tama hemmo sina aikana forwardasi tuon e-mailini monelle muulle (alkuperainen lista oli 3 henkiloa) kommentoiden etta olisi ollut mukavampaa jos naista asioista voitaisiin puhua feis-to-feis, eika iimeilin valityksella. Juuri taman olin tehnyt, mutta sitapa muut eivat tienneet. Paatin olla jatkamatta tuollaista mollaamista, kavin vain hanen luonaan ihmettelemassa hanen toimintatapojaan. Sanoi ettei han ollut tarkoittanut sellaista kuvaa antaa. Juupa juu.
No, tuon tapauksen jalkeen han on ottanut tavakseen kommentoida joka ikista minun osastoni tekemaa aloitetta tahi raporttia joko huonona tahi muuten epakelpona.
Nolointa on etta han on joka kerralla (tanaan jo viides ja kuudes) nolannut itsensa ja asettanut oman ammattitaitonsa totisesti kyseenalaiseksi.
Kiusallani olen vastannut hanen meileihin isommalla levikilla, pyytaen muiden kommentteja asioihin joiden olen tiennyt olevan juuri niinkuin mina olen sanonut (silla juuri noista asioista vaittelin, perhana). Ja tulleet kommentit kaivavat tuota viisikymppista ammattitaidotonta surkimusta syvemmalle suohon.
Tuosta harmistuneena han tekee jatkuvasti edellistakin tyhmempia kommentteja.
Sanoin vuosi sitten etta tassa firmassa pitais 2 tyyppia heittaa pihalle, silla he tekevat huonosti hommansa. Toinen oli juuri tama, ja kesaisen sydarin jalkeen hanen panoksensa on huonontunut viela siitakin.
Nyt lahden uimaan. Palataan astialle piakkoin. doubtful