Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle:
Myllis:
Nyt huolestuttaa... :(

Maksoin taas laskuja, ja tuntuu etta joka kuulla niita on enampi kuin ennen.
Taman kuun kootut olivat 14'700,- CHF ->
Kiitti Myllis! Tohon verrattuna mun laskut tuntuu nyt hyttysen ininältä.

Ethän sattumoisin maksa laskuja UBS:n sivuilta, en nimittäin itse ole saanut toimimaan viikkoon.

-elle-
Sauberin Bankin asiakas olen ma. Se on toiminut netissa ihan hyvin.

Vuodenvaihde on aina rankkaa aikaa laskujen osalta.
Tulee talvikauden sahkolasku, joka on yleensa luokkaa 1500,- CHF, siihen paalle autojen ja pratkan vakuutukset ja verot, puhumattakaan kaikenmaailman sairausvakuutuksista ja vesimaksuista.
Talla kertaa paalle iski viela 5000,- VISA-lasku, jolla oli kaikenlaista salaa... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
N.O. Hääppönen:
eek!
Sieltahan se Happis tulikin takavasemmalta, ja junnuna unohti jopa kompinkin... :mad: :rolleyes:

(hitto mihin taa kommentti katos eek! . Ei nakynyt tuolla. No, nyt tulee varmaan sitten tuplat, mutta olkoon silla nyt paukkuu 3300 :) )

elle

-------
Myllis:
Sauberin Bankin asiakas olen ma
Antaako nekin bonusrahaa mitä enemmän visaa vinguttaa?

Olen niin kyllästynyt tohon UBS:ään -> yli viikon kestää siirtää rahaa omalta palkkatililtä visatilille, joka muuten oli pakko avata Zurichiin eli visalle oma tili.

-elle-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pirita T. Maunula:
Mun lanseeraama nimi.
Mä vähän luulen, että forumilta löytyy nippu immeisiä, jotka kuvittelevat kukin omalla tahollaan lanseeranneensa tuon nimen eek!

Siis minun ja sinun lisäksi :rolleyes:

72

Well-known member
Mun mielestä Noppis vielä kiitti mua tosta näppärästä lempinimestä. En voi muistaa noin pahasti pieleen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itseasiassa ei mun tarkoitus ollu tulla retsottelemaan nimimerkki Noppiksen lanseerauksilla eikä muutenkaan tekemään itteäni tärkeemmäksi kuin jo olen vaan ihan vaan toteamaan, että elekää huolestuko, Obbe on ainakin vielä tämänkin päivän himassa tytärtään hoitamassa.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Paranemisia sinne teille päin sitten vaan. Mäkin lähen just himaan, hugi on melkeen ohi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Paranemisia Prinsessalle!

Se on kylla ihme miten usein noi skidit on jossain pikkutaudissa. Meidankin nuorempi oli taas illalla kuumeisen oloinen, yski yon, mutta aamulla taas pikku paivanpaiste... doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
yski yon, mutta aamulla taas pikku paivanpaiste... doubtful
Sama täällä :(

Tosin sillä erolla että rinsessalla on epämääräisiä näppylöitä rintakehässä, kävin näyttämässä eilen lääkärille, joka totesi, että tämä saattaa olla tulirokkoa ja käski tulla tänään uudestaan. Kävimme, tehtiin oikein sylkitesti ja tulos: "oikeastaan negatiivinen, mutta en ole sittenkään aivan varma... noh, pidetään sitä negatiivisena" doubtful

Vaimo on sairaalassa duunissa (atk) ja tuntee sitä kautta nipun lääkäreitä, myös lastenlääkäreitä, joten iltapäivällä menemme sitten sinne tutkituttamaan tytär uudestaan. Ei oikein anna rauhaa noin epämääräinen diagnoosi, tulirokko kun on a) helvetin tarttuvaa ja b) hoitamattomana saattaa aiheuttaa vakavampiakin vaurioita :(

Niin nuo näppylät saattavat johtua siitä, että vaimo meni ja osti halpispesuainetta...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En haluasi olla pikkumainen nipottaja, mutta EIKÖ SIELLÄ JO ALA OLLA KEVÄT? Niin että luukut kiinni jo vähitellen tänne talvipuutarhaan.

Jatkakaa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vilppu Kumihuuli:
En haluasi olla pikkumainen nipottaja, mutta EIKÖ SIELLÄ JO ALA OLLA KEVÄT? Niin että luukut kiinni jo vähitellen tänne talvipuutarhaan.
Nyt tuli kylla asiaa Hangon suunnalta. :)

Kenen vuoro avata? doubtful
Eikos kevat ole jo ovella? :rolleyes: