Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mikko A. Maunula:
Kunnon kommunisti on kolmelta kotona.
Totta, mutta kapitalisti on tuolloin ehtiny korkata jo ainakin yhden oluen :D

....tai vaihtoehtoisesti lähteny viemään autoaan, jossa on kytkin paskana, huoltoon, miten vaan doubtful

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Voin villisti kommentoida pariin asiaan josta täällä on riehuttu.

Eddie Izzard on jees, oon nähnyt muutaman kerran David Letterman Showssa sekä Jay Lenossa, Hauska tyyppi,

Joku puhui myös "The Ring" leffasta, olen nähny Japanilaiset alkuperäiset versiot ja ei kovin hirveesti pellottanut, japsi versioita on kai 3, "Ringu0" "Ringu1" ja Ringo2. En tie miks niitten nimi on "Ringu" ,Muutama kohta sai huutamaan mammaa mutta muuten ne oli aika vaisuja, Ylivoimaisesti parhaimmat kauhuleffat on "The Shining" ja "The Exorcist" .

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
tyhmä eläin:
Joku puhui myös "The Ring" leffasta, olen nähny Japanilaiset alkuperäiset versiot ja ei kovin hirveesti pellottanut, japsi versioita on kai 3, "Ringu0" "Ringu1" ja Ringo2. En tie miks niitten nimi on "Ringu" ,Muutama kohta sai huutamaan mammaa mutta muuten ne oli aika vaisuja,
Ma itse asiassa tein paatokseni Amazonin palautteiden perusteilla, vaikkakin ko. ameriikan versio ei ole saanut kriitikkojen suosiota.
Yleensa lukijoiden palaute on ollut samaan suuntaan kuin oma mielipide. Nakee onko tallakin kerralla.

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
Kriitikoiden makuun ovat sellaiset mustavalkoiset ranskalaiset mykkä-taide-elokuvat, joista tavalliset elokuvankatsojat eivät tajua yhtään mitään.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt huolestuttaa... :(

Maksoin taas laskuja, ja tuntuu etta joka kuulla niita on enampi kuin ennen.
Taman kuun kootut olivat 14'700,- CHF, mutta onhan siina mukana huijauskamera ja vaimon ameriikan liput. eek!
Duunimatkojen takia saan onnneksi takaisin about 3200,- CHF, mutta kylla toi jo syo miesta. Varoitin vaimoa etta kohta syodaan vaan makaroonia. frown

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis:
Taman kuun kootut olivat 14'700,- CHF,
Ja mä kun luulin et meillä on tässä kuussa paljon laskuja.... No mikäpä motivoisi tekemään enemmän ylitöitä kuin laskujen maksaminen frown

elle

-------
No just meinasin sanoa, että eihän täällä ole ketään!

Yksi meni nukkumaan ja muut eivät ole vielä heränneet. Rupeenko mä tanssimaan pöydällä vai -> oli viikonloppuna niin hyvät pirskeet, että jalat sutii vieläkin

-elle-

elle

-------
Myllis:
Nyt huolestuttaa... :(

Maksoin taas laskuja, ja tuntuu etta joka kuulla niita on enampi kuin ennen.
Taman kuun kootut olivat 14'700,- CHF ->
Kiitti Myllis! Tohon verrattuna mun laskut tuntuu nyt hyttysen ininältä.

Ethän sattumoisin maksa laskuja UBS:n sivuilta, en nimittäin itse ole saanut toimimaan viikkoon.

-elle-