Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Amatsounista tuli mieleen, kun eilen akan kanssa katsottiin sen Amatsounista tilaama Eddie Izzard: Circle -lavashow.

Onko tää transu-koomikko teille tuttu? Mun mielestä aivan mahtavaa kamaa. Harvoin oon digannut jonkun lavashowsta yhtä paljon! Lisukkeena ollut kaverin Pariisin keikka (heittää sen auttavalla ranskalla :D ) oli kanssa huippuhauska!

Never heard :(

Mutta össeillä on muuten itseasiassa parikin oikein helvetin hyvää lavakoomikkoa, varsinkin tua Düringer on suorastaan loistava, syksyllä käytiin vaimon kanssa kattomassakin :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Reilu 20 kommenttia vaadittais vielä iltapäivältä, että saadaan tää Nopeahuoli viettämään mukavia eläkepäiviään! :)

Ihan jännittää! :) :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mua jännittää kaikkeist eniten ehkä tuo abessiinialaisten kohtalo nyt ja kohta. Toiseks eniten sit se, et mitäs nyt?

Mikko A. Maunula

Banaanintaivuttaja
Sijainti
Hietsu
No nii muaki. Ja sit mua jännittää et meneeks Palkkis ajaan Norjalaista posliinibussia vai pitääkö kamat sisällänsä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Enimmakseen John Saulin kirjoja, mutta myos Road to Perdition ja The Ring eek! . Jalkimmainen on saanut paljon kehuja. Sen takia eksyin sinne.
Mulla olis The Ring SVCD:nä wink En tosin ole vielä ehtinyt katsoa, joten en ota kantaa onko hyvä vaiko ei.

Road to Preditionin ajattelin itsekin hankkia, maksaa amatsuunissa näköjään alle 20 juuroa.

elle

-------
Huomenta!

Nukuin sitten pommiin tänä aamuna, hirveällä kiireellä duuniin ja asiakastapaamiseen. Näin naisen logiikalla ajateltuna oli raivostuttavaa kun en jumittunut yksiinkään punaisiin liikennevaloihin, että olisi ehtinyt edes meikata ennen tuota palaveria.

Duunin kahvihuoneessa riisuin takin päältä ja tietenkin hameen helma oli jäänyt takaa ylös -> halkion lipareesta sukkiksien vyötärön alle. Yksikään kahvihuoneessa ollut ei edes yrittänyt teeskennellä, ettei olisi nähnyt mitään. Onneksi oli perjantaivetimet vaatteiden alla, että ei ainakaan tarvinnut hävetä ja sainpahan suoda toimiston äijille kunnon naurut.

Ei muuta. Paitsi että perjantaifiilistä vaan kaikille!

-elle-

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D :D :D :D

Todellinen UP!!! Kaikki pointsit sulle! :D

Kukas tässä enää Terhiä kaipaa kun meillä on perjantai-elle! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Okei, 17 kommenttia enää ja ne mä jätän iltapäivälle. Nyt lähen... wink Palataan kolmelta CET.

eek!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli:
Okei, 17 kommenttia enää ja ne mä jätän iltapäivälle. Nyt lähen... wink Palataan kolmelta CET.

eek!
Jahas, sitä käydään hakemassa vähän kuohujuomaa ja pistetään parempaa päälle juhlan kunniaksi? Just just, joo joo....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Todellinen UP!!! Kaikki pointsit sulle! :D

Kukas tässä enää Terhiä kaipaa kun meillä on perjantai-elle! :D
Totta! eek! Teuvo ei pitkään enää pärjää tennissukillaan, pubin portaillaan ja puuterinenäisillä pomoillaan, jätkän on ehdottomasti skarpattava jotta valtikka säilyis :D

Tästä on hyvä ryhtyä valmistautumaan viionlopun viettoon wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:

eek!
No viikonloppuja sitten, päätin just että kolmelta (CET) mä olen ollu himassa jo vähintäänkin puoli tuntia eek!