OoPee
Nuori ikäisekseen
Mitä ostit?Myllis:
Eiku Mylba oli Amatsoonissa ostamassa deefaudeita.![]()
Mitä ostit?Myllis:
Never heardNopeahuoli:
Amatsounista tuli mieleen, kun eilen akan kanssa katsottiin sen Amatsounista tilaama Eddie Izzard: Circle -lavashow.
Onko tää transu-koomikko teille tuttu? Mun mielestä aivan mahtavaa kamaa. Harvoin oon digannut jonkun lavashowsta yhtä paljon! Lisukkeena ollut kaverin Pariisin keikka (heittää sen auttavalla ranskalla) oli kanssa huippuhauska!
![]()
Enimmakseen John Saulin kirjoja, mutta myos Road to Perdition ja The Ring eek! . Jalkimmainen on saanut paljon kehuja. Sen takia eksyin sinne.OoPee:
Mitä ostit?Myllis:
Mulla olis The Ring SVCD:nä wink En tosin ole vielä ehtinyt katsoa, joten en ota kantaa onko hyvä vaiko ei.Myllis:
Enimmakseen John Saulin kirjoja, mutta myos Road to Perdition ja The Ring eek! . Jalkimmainen on saanut paljon kehuja. Sen takia eksyin sinne.
Jahas, sitä käydään hakemassa vähän kuohujuomaa ja pistetään parempaa päälle juhlan kunniaksi? Just just, joo joo....Nopeahuoli:
Okei, 17 kommenttia enää ja ne mä jätän iltapäivälle. Nyt lähen... wink Palataan kolmelta CET.
eek!
Sä lähe mihinkään kesken työpäivän!Nopeahuoli:
Okei, 17 kommenttia enää ja ne mä jätän iltapäivälle. Nyt lähen... wink Palataan kolmelta CET.
eek!
Totta! eek! Teuvo ei pitkään enää pärjää tennissukillaan, pubin portaillaan ja puuterinenäisillä pomoillaan, jätkän on ehdottomasti skarpattava jotta valtikka säilyisNopeahuoli:
Todellinen UP!!! Kaikki pointsit sulle!![]()
Kukas tässä enää Terhiä kaipaa kun meillä on perjantai-elle!![]()
No viikonloppuja sitten, päätin just että kolmelta (CET) mä olen ollu himassa jo vähintäänkin puoli tuntia eek!Nopeahuoli:
eek!