Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nonni, taas lounaan aikaan netti toimii, mutta kylla taa on ihan perseesta taa meitin nettitilanne. :mad:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Noniin hoponassut, oon vielä himassa sairaslomalla, koko halvatun kaali tulehtunut. Äsken kävi cable guy asentamassa netin, jotain lohtua sekin. Toisaalta kun taas kahlailee noita viestejä läpi niin en tiedä tekeekö se tilannetta paremmaks vai huonommaks? :D doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kävinkin siellä teillä Kentissä kylässä (lounaalla) lauantaina ja teillä oli siellä huonot kelit! eek! :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jep, oltiin eukon kanssa sillon ostoksilla, vasenta kaistaa oli hyvä paahtaa, ei häirinny liikenne. wink :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Viikossa 200 varsin asiallista kommenttia! Hyvä, sillä se tietää todellakin sitä, että pääsen golfaamaan Rivieralle 10.000 taskussa! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu, tässä on ollu nyt vähän semmosta yrittämisen makua taas vaihteeks :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair:
Entas ne mun 4000 kommenttia jotka lupasit myyda?
Moderaattorit toivoisivat keskustelijoita välttämään noita täysin turhia ja asiasta poikkeavia chat-viestejä. Ihan vaan että saadaan tämä talvipuutarha pysymään asiallisena, eikä aikuisten leikkikenttänä.

<small>[ 06-02-2003, 16:35: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tää on ihan kauheeta, mä en kestä tätä painetta ja stressiä, mä meen kohta himaan ja lakkaan vaikka kynnet :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta kaikki Pellet ja Pellemieliset.

Meika on miitinkissa koko aamupaivan, ja illalla eksyn tsekkilaiselle kollegalle maistelemaan tsekkilaisia olusia...
eli ekaks :( ja sitte :)