Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Aijjjaaa :( mä kun ajattelin että korvat aukes vihdoin... eek!
Saatto olla myös lähestyvästä keväästä johtuvaa immenkalvojen poksahtelua eek! eek!

<small>[ 20-02-2003, 10:20: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Kohta tulee äänestyksen tulos, lakko vai ei. eek!
Ei tuu (edit: siis lakkoa), usko mua! Tulee joku viimeketken kompromissiehdotus, jota pohditaan seuraavat viikot wink

<small>[ 20-02-2003, 10:22: Message edited by: OoPee ]</small>

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ei tullut lakkoa, tarpeeks paljon jengiä hyväksy pienemmän liksan. MITÄ VITTUA! :mad:

Palkopoika

Sijainti
Denver
Joo, en mä ois halunnutkaan lakkoilla mutta en mä nyt todellakaan halua liksan laskevan aika isolla summalla.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kukapa sitä nyt haluis, mutta kuten itsekin jo aiemmin sanoit, niin teille kai maksettiin "liikaa"(??) ja siksi kai lakoton jatko on parempi kuin palkaton lakko ja sitä kautta epävarma tulevaisuus siitä miten lakko loppuu... Lakkoilemalla kun nopeasti häviää isojakin rahoja....

Vittumaista toki, mutta jotenkin ymmärrettävää. Paljollako muuten laski, voitko sanoa?

Palkopoika

Sijainti
Denver
Kukaan ei ole pystynyt todistamaan että olemme saaneet "liikaa" palkkaa, tolla tavalla liksat on maksettu viimeiset 8v. Mun kohdalla summa on abt 400egee per viikonloppu, niitä on 1,5-2 per kk. Kyllä tuntuu.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oho! eek! Onhan tossa kyse jo jonninmoisista rahoista... :(

Noooh, nyt vaan Mäccärille purilaisia myymään joutoaikoina, ni ei rahat lopu kesken! wink (vitsivitsivitsi)

Palkopoika

Sijainti
Denver
Tän puljun lakko olis kestänyt max päivän, kun tech/finans support-dept menee himaan niin siitä ei hyvää seuraa, ei hyvää päivää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Mun kohdalla summa on abt 400egee per viikonloppu, niitä on 1,5-2 per kk. Kyllä tuntuu.
Tuo kyllä saattaa jo pistää irvistämään muulloinkin kuin vaan paskalla istuessa eek!

<small>[ 20-02-2003, 14:01: Message edited by: OoPee ]</small>