Sam
Muumipappa
Tulipahan taas syötyä rehupainotteisesti. Silti masu on aivan täysi
Oli tuossa sapuskassa pekoniakin mukanaJones sanoi:Useinhan näitä kasvissyöjiä pidetään eläinystävällisinä.
Totuus on kuitenkin tasan päinvastoin.:ahem:
Syömällä kasvisruokaa nimittäin itse syö näitten eläimien ravintoa, jolloin elukkaraukat jäävät vähemmälle.![]()
Kinkki oli vääntäny kana-ananasta eli "kananasta" :thumbup:Jones sanoi:Mitäs kinkki sulle on tehnyt?:doubtful:
Påråt Klåsh!!!!
jps sanoi:Onkohan virman varapressa lyöny Myllikseltä hampaat kurkkuun ja katkonu kädet, kun ei oo vielä mitään kuulunu.
Kiitos! Ihan kuin nuo hanskasi jopa taputtaisivat talle hyvalle uutiselle.VR sanoi:Onneksi olkoon!
Joo, mä oon tiennyt ton jo kauan.Myllis sanoi:Kiitos! Ihan kuin nuo hanskasi jopa taputtaisivat talle hyvalle uutiselle.![]()
![]()
LOPETA HETI TUOLLAISET HÖLMÖILYT! :nope: tuollaiset shokkilopetukset ovat hengenvaarallisiaSam sanoi:Paljon onneaEllen nyt olisi alkomahoolitauolla, ottaisin illalla pari olutta kunniaksesi:ahem:
Sam, Zetor on oikeassa. Nyt rauhoittelet tuon putken pikkuhiljaa tai lääkärin valvonnassa.Zetor sanoi:LOPETA HETI TUOLLAISET HÖLMÖILYT! :nope: tuollaiset shokkilopetukset ovat hengenvaarallisia![]()