Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Huomenta. Täällä tuli yöllä luntakin:mad_old: Sais mun puolesta tulla jo terassikelejä.
Pitäsköhän taas vähän asennella ohjelmia kun pääsen himaan:D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Heissan taas:rolleyes:

Enpä nähnyt laivalla, enkä kyllä Tukholmassakaan mitään erikoista. Reissu meni hyvin, mitä nyt kasan alimmaisena meinasi mennä ilmat pihalle - tai olisi varmaan mennytkin ellei joku olisi tajunnut tulpata :eek!:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Tblair sanoi:
Mulla maksoi parturi viime viikolla £66 puntaa...melkein 100 euroa. Taalla maksaa.
Sun kannattais vedellä keittiösaksilla muotileikkaukset kännisssä. Tulee muodikasta jälkeä, saat aidon rokkarilookin, ja jos sakset haukkaa ihoon, niin puudutuskin on valmiina.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Myllis sanoi:
Kavin sitten siistiytymassa, parturilla. Oli paassyt pehko jo villiintymaan.. :rolleyes:

Paljonko Suomessa maksaa parturi naina paivina?
Taalla maksoin 59,- CHF eli about 35 eunua.
Ei harmainta aavistusta!:confused:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Mun parturi veloittaa muistaakseni 25 euroa. Tosin mä en oo kysynyt, mitä se oikeesti maksaa.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
AJ sanoi:
Ei harmainta aavistusta!:confused:
mä käyn aina WTC:n alakerrassa olevassa parturissa, joka on "walk in" eli aina löytyy tilaa ... niillä on varmaan 15 leikkaajaa siellä :)

hinta 20e :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
Mun parturi veloittaa muistaakseni 25 euroa. Tosin mä en oo kysynyt, mitä se oikeesti maksaa.
Mun veloittaa pikkusen alle 15 euroa (tosin ilman pesua) sen jälkeen kun kerroin niille, että koska mä olen töissä tossa yhdessä firmassa, kuuluu niiden kattoa sieltä kassakoneen alla olevassa laatikossa lojuvasta listasta, mitä se oikeesti maksaa :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Tiättekö muuten mitä?

Meinaan tänään on se päivä, jolloin kuuluis aueta uusi UP-otsikko :ahem:

Kenen hugi?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Tiättekö muuten mitä?

Meinaan tänään on se päivä, jolloin kuuluis aueta uusi UP-otsikko :ahem:

Kenen hugi?
ÄH, vasta 5552 kommenttia täynnä, mitä turhia :nope:!

viimeksi kun kävin parturissa se makso muuten alle 10e kera pesun. Kävin tuossa Eteläisessä naapurissamme ;)
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Mun veloittaa pikkusen alle 15 euroa (tosin ilman pesua) sen jälkeen kun kerroin niille, että koska mä olen töissä tossa yhdessä firmassa, kuuluu niiden kattoa sieltä kassakoneen alla olevassa laatikossa lojuvasta listasta, mitä se oikeesti maksaa :thumbup:
Ja sen jalkeen kun se on sanonut mita se oikeesti maksaa niin kysyt viela paalle, etta entas sitten jos oikein rahalla maksaa?

:ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Ja sen jalkeen kun se on sanonut mita se oikeesti maksaa niin kysyt viela paalle, etta entas sitten jos oikein rahalla maksaa?

:ahem:
Teukka perustaa! Otsikko vapaa, kunhan siinä esiintyy sanat Ulkomaanpelle, kevät ja 2005!
 
Ylös