U wish.OoPee sanoi:Tämä olis kuulunu tonne Nightwish-otsikkoon
U wish.OoPee sanoi:Tämä olis kuulunu tonne Nightwish-otsikkoon
No jos joko ohitat kaikki tahi et päästä ketään ohitse.Jones sanoi:Joo, nykyisin väännetään rattia 8 tuntia päivässä.
Olenko voittaja?
Sulla on ilmeisesti toi sydeemi sen verran viturallaan, että melkein kannatais asentaa uusiksi.Palkopoika sanoi:Huomenta. Aamulla kun lähdin duunista himbeen oli pakkasta, -7.5:eek!: Taitaa olla jonkunlainen enkka se.
Oon taas koittanut asennella ja tässä vähän tuloksia:
Skype-ok
Media player 10-kusimuna
Messenger 7.0-kusimuna
Xp update-kusimuna
DirectX 9-kusimuna
:mad_old: :jaska:
Täällä siis kaikki menee vanhan kaavan mukaan:thumbup:
Hyvä neuvo, kiitti:thumbup: Ei ole cd:tä ei, tässä myllyssä oli Xp valmiina. Tai löytyy multa Xp rompultakin mutta se on jo aika vanha versio. Tiedä sitten jos sillä on väliäOoPee sanoi:Sulla on ilmeisesti toi sydeemi sen verran viturallaan, että melkein kannatais asentaa uusiksi.
Sitä ennen voisit tietysti kokeilla semmosta epätoivoista, joskin usein toimivaa, ratkaisua, että lyöt XP:n asennus-CD:n sisään, sanot että asenna XP ja kun se sitten löytää jo olemassaolevan windowsin ja kysyy, että haluutko, että korjaan tämän, niin sanot, että korjaa. Tuo sitten kestää aika pitkään ja jos sulla ei ole (kuten oletan) XP:n asennus CDtä, johon on integroitu SP2 (tai edes SP1), niin joudut tuon jälkeen asentelemaan kaikki servicepackit sun muut updatet uusiksi. Jos ei tuonkaan jälkeen toimi, niin asennat sitten koko paskan uusiksi.
Tietyyti, jos aikaa ja tahtoa on, niin äkkiäkös sä ittelles fiksaat semmosen asennus-CD:n, jossa SP2 on jo sisällä.
Ohjeet esim. täällä
Ei sillä periaatteessa ole mitään väliä, sama se XP:n asennus-cd on, oli se sitten uusi tai vanha. Ainoa tosiaan on, että jos et tee tuo slipstream-juttua, niin joudut asentamaan kaikki SP:t uusiksi.Palkopoika sanoi:Hyvä neuvo, kiitti:thumbup: Ei ole cd:tä ei, tässä myllyssä oli Xp valmiina. Tai löytyy multa Xp rompultakin mutta se on jo aika vanha versio. Tiedä sitten jos sillä on väliä
Ai niin, sekin vielä Noh, se ei sinänsä ole ongelma, saahan niitä.OoPee sanoi:
Tosin jos sulla on koneellasi valmiina XP Home, niin ei taida XP Professional CD:llä tehty repair toimia. Eikä toisinpäin.
Mulla on XP Homo. Mites se korjataan?OoPee sanoi:Tosin jos sulla on koneellasi valmiina XP Home, niin ei taida XP Professional CD:llä tehty repair toimia. Eikä toisinpäin.
Käsin!Tblair sanoi:Mulla on XP Homo. Mites se korjataan?
Mä ajatan parturissa 3 millin sängen 10 eurolla.Myllis sanoi:Kavin sitten siistiytymassa, parturilla. Oli paassyt pehko jo villiintymaan..
Paljonko Suomessa maksaa parturi naina paivina?
Taalla maksoin 59,- CHF eli about 35 eunua.
Taitaa olla 15-20 eukkia, riippuen foguen tyylistä.Myllis sanoi:Kavin sitten siistiytymassa, parturilla. Oli paassyt pehko jo villiintymaan..
Paljonko Suomessa maksaa parturi naina paivina?
Taalla maksoin 59,- CHF eli about 35 eunua.
Saako 20 eukilla kaikki karvat pois?Jones sanoi:Taitaa olla 15-20 eukkia, riippuen foguen tyylistä.
Lähetä kuriirilla Tukholmaan keskustorille. Kirjoita paketin kylkeen, Homo kaipaa hoitoa, käsiteltävä hellävaroen.Tblair sanoi:Mulla on XP Homo. Mites se korjataan?
Kokemuksesta. :doubtful:AJ sanoi:Mistä hitosta OoPee voi tietää, että Sam oli housut kintussa kasan alimmaisena, jos sitä ei ole vielä löydetty? Aivan!:yuck:
Aivan! Tunnen Samin ja tunnen ruattalaiset :ahem:ml sanoi:Kokemuksesta. :doubtful: