Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mulla on kiputila päällä ranteessa. :frown: Hiirikäsi on kipeytynyt.
Mulle iski tossa about viis-kuus vuotta sitten jännetupintulehdus hiirikäteen. Rannetta kun taivutti taaksepäin, niin oli kuin olis saannu koko käsivarren mitalle pieniä sähköiskuja. Kaksi viikkoa sairaslomalla ja olis kuulemma pitäny pysyä pidempäänkin, mutta en enää kehdannu :D

Kuukauden kannoin lastaa kädessä, olis pitäny pitää öisinkin, mutta eihän semmosen kanssa pysty runk... :eek!: nukkumaan. Ja piti opetella käyttämään hiirtäkin vasemmalla kädellä tuoksi ajaksi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Luin ton ensin, että kuukauden kannoit lasta kädessä, mutta ettei sellaisen kanssa pysty runk...
Onneksi totesin lukeneeni väärin.:frank:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On pojuilla rasitusvammat kun ihan hiirikättä vaivaa:D :rolleyes:

MEIKÄLÄISELLÄ sentään on katkeillut ristisiteet, nivelsiteet ja kierukat sen verta, että 11 kertaa olen puukkoa jalkoihin saanut:mad:

kaikenlaisia piipertäjiä niitä onkin, hiirikäsi kipee, voi voi Tuu tänne, niin ISI VÄHÄN PUHALTAA PIPIIN.:mad: :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Ja piti opetella käyttämään hiirtäkin vasemmalla kädellä tuoksi ajaksi.
Mä muuten aikoinani tein konttoriduunissa silleen että noin 3 kk välein vaihdoin puhelimet, laskimet ja hiiret toiselle puolelle pöytää.;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:

MEIKÄLÄISELLÄ sentään on katkeillut ristisiteet, nivelsiteet ja kierukat sen verta, että 11 kertaa olen puukkoa jalkoihin saanut:mad:

kaikenlaisia piipertäjiä niitä onkin, hiirikäsi kipee, voi voi Tuu tänne, niin ISI VÄHÄN PUHALTAA PIPIIN.:mad: :ahem:
:D :D :D

Juu, mutta näin vaan on närhet. On meinaan helvetin yleinen vaiva tällä alalla :rolleyes:

Ja meinaan jos siihen tosiaan iskee jännetupintulehdus, niin se on sitten tosiaan niin kipee, että siihen ei just isin puhaltelut paljoa auta :(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutta tiedät vallan hyvin etten imemään ala.:mad:

Se on puhaltelu tai sitten ei mitään:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Mä muuten aikoinani tein konttoriduunissa silleen että noin 3 kk välein vaihdoin puhelimet, laskimet ja hiiret toiselle puolelle pöytää.;)
Itteasiassa lekuri oli sitä mieltä, että yks syy miksen mä olis saannu kahdenkaan viikon jälkeen mennä duuniin on se, että jos nyt sitten väkisin käytän vasenta kättä hiiren kanssa vaikken siihen ole tottunut, niin riski sille, että saan rasitusvamman vasenpaankin ranteeseen on suhtkoht suuri :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Itteasiassa lekuri oli sitä mieltä, että yks syy miksen mä olis saannu kahdenkaan viikon jälkeen mennä duuniin on se, että jos nyt sitten väkisin käytän vasenta kättä hiiren kanssa vaikken siihen ole tottunut, niin riski sille, että saan rasitusvamman vasenpaankin ranteeseen on suhtkoht suuri :rolleyes:
Mä olen kuitenkin napsutellut hiirtä 10 vuotta ihan työkseni. Itse käytin silloin semmosta hiirimattoa, jonka etureunassa oli semmoinen koroke/tuki. Muut siitä ei tykänneet, mutta mulle se sopi mainiosti.:ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:

Mun vasuri on vielä kunnossa. :mad_old:

*vetää Jonesta lättyyn vasurilla*

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Mä olen kuitenkin napsutellut hiirtä 10 vuotta ihan työkseni. Itse käytin silloin semmosta hiirimattoa, jonka etureunassa oli semmoinen koroke/tuki. Muut siitä ei tykänneet, mutta mulle se sopi mainiosti.:ahem:
Just semmosta tukea käyttävät monet, joilla on ollu ongelmia hiiriranteen kanssa. Tuo varmasti auttais, itte en ole tullut hankkineeksi. Kaipa siihenkin tottuis.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
:eek!: :eek!: :eek!:
Olipa antoisa hetki Lederhose-miehen kanssa ilman sukkia;)

Joo, se hiirimattosyteemi on kyllä aikasen pätevä. Mä väänsin 8 tuntia päivässä excel-taulukoita, joten tiedän että se , myös auttoi. Toisilla oli onkelmia, jotkut oppi käyttämään sitä, toiset ei.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomentasia.

Olipa liukkaat tiet aamusella.
Kollega oli eilen ollut Nightwishin konsertissa Churissa ja kertoi muutamasta pahasta onnettomuudesta tuolla matkalla.
Yhdessa tapauksessa oli auttamassa porukkaa invataksista ulos. Oli mennyt Chrysler kyljelleen ja rullatuoli pyorinyt ympari autoa neljan matkustajan kanssa... :(
Kukaan ei onneksi loukkaantunut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Huomentasia.

Olipa liukkaat tiet aamusella.
Kollega oli eilen ollut Nightwishin konsertissa Churissa ja kertoi muutamasta pahasta onnettomuudesta tuolla matkalla.
Yhdessa tapauksessa oli auttamassa porukkaa invataksista ulos. Oli mennyt Chrysler kyljelleen ja rullatuoli pyorinyt ympari autoa neljan matkustajan kanssa... :(
Kukaan ei onneksi loukkaantunut.
Tämä olis kuulunu tonne Nightwish-otsikkoon :rolleyes: