Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nonni, sain vihdoinkin rapon valmiiksi. Huomenna jakeluun.

Yx nakki alta poies. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Nonni, sain vihdoinkin rapon valmiiksi. Huomenna jakeluun.

Yx nakki alta poies. :thumbup:
Minä sain yhdet sähköt vedettyä väliaikaisesti, kunnes tehdään kattoremontti ja saan kaikki piiloon. On taas helpompi olla lasten kanssa, kun on kaikki asiallisesti paikallaan:thumbup:

Jo osasi kaupassa olla ruuhkaa:eek: Mukaan tarttui pullo Nokian panimon jouluolutta oli yllättävän hyvää. Kohta onkin aika rentoutumisen. Taidan laittaa saunan päälle:cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Toi on muuten kipeen hauska. Kun pelaa SM-liigaa, kuulutukset on suomeksi, mm. nyt hampurilainen kympilla (tai jotain....) :D
Samaa naureskelin :D

Mutta aika saamarin yksityiskohtaisesti jaksettu vääntää, kun tommosetkin on erikseen viittitty tehdä :eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Samaa naureskelin :D

Mutta aika saamarin yksityiskohtaisesti jaksettu vääntää, kun tommosetkin on erikseen viittitty tehdä :eek!:
Sit siella oli joku etta Mikko odottaa isaa neuvonnan luona, tai jotain... :D

Hyvin tehty, taytyy sanoa. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Huomenen huomenta. :thumbup:

UP:t paiskii duunia, ei ole vapaata, ei. :nope:
Niin paiskii :(

...tosin pikkasen kompensoi se, että keskiviikkona on katolinen pyhäpäivä (Maria Empfängnis, mikä se sitten suomeksi lieneekään) ja näinollen vapaa ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Sit siella oli joku etta Mikko odottaa isaa neuvonnan luona, tai jotain... :D

Hyvin tehty, taytyy sanoa. :thumbup:
Onkohan ne ihan vartavasten väsänny tommosia kuulutuksia vai ovatko vaan käyneet mikrofonin kanssa seuraamassa paria SM-liigan matsia :D

Moon kyllä pikkusen tumpelo tossa pelissä, näppiksellä ehkä sujuis paremmin, mutta päätin, että tätä pelataan nyt gamepadilla ja sen käytöstä mulla on sen verran vähän kokemuksia, että menee vielä aikanasa ennenkuin istuu kunnolla kouraan. Eilen pelasin helpoimmalla (beginners) tasolla ja valitsin täyspitkät pelit, että saan rauhassa reenata ilman häiritseviä erätaukoja. Toisen erän puoliväliin jaksoin ja sillon oli tilanne 15-14 mun hyväkseni :D

Sitä ihan ekaa NHL:ää pelasin aikoinaan sen verran paljon (näppäimistöllä), että voitin melkein kaikki pelit yli 20 maalin erolla, aika moni meni ihan puhtaasti tommoset 30-0 :D Siinä versiossa ei ollu mukana ku NHL-joukkueet. Koko kaudenkin taisin pelata läpi ainakin pariin kertaan.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Joo, no itseasiassa mietin kyllä itsekin hieman töihin menoa tänään, mutta sitten "laiskuus" voitti ja jäin kotosalle. Kyllähän tämä tietysti aina duunin voittaa :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Onkohan ne ihan vartavasten väsänny tommosia kuulutuksia vai ovatko vaan käyneet mikrofonin kanssa seuraamassa paria SM-liigan matsia :D

Moon kyllä pikkusen tumpelo tossa pelissä, näppiksellä ehkä sujuis paremmin, mutta päätin, että tätä pelataan nyt gamepadilla ja sen käytöstä mulla on sen verran vähän kokemuksia, että menee vielä aikanasa ennenkuin istuu kunnolla kouraan. Eilen pelasin helpoimmalla (beginners) tasolla ja valitsin täyspitkät pelit, että saan rauhassa reenata ilman häiritseviä erätaukoja. Toisen erän puoliväliin jaksoin ja sillon oli tilanne 15-14 mun hyväkseni :D

Sitä ihan ekaa NHL:ää pelasin aikoinaan sen verran paljon (näppäimistöllä), että voitin melkein kaikki pelit yli 20 maalin erolla, aika moni meni ihan puhtaasti tommoset 30-0 :D Siinä versiossa ei ollu mukana ku NHL-joukkueet. Koko kaudenkin taisin pelata läpi ainakin pariin kertaan.

Makin aikoinaan pelasin nappiksella, nyt menee gamepadilla.

Pelasin viikonloppuna joku kahdeksan pelia, viidenminuutin eria.
Nyt on vasemman kaden peukalossa rasitusvamma :D , eli melkein rakkoa pukkaa... :D

Makin aloitin beginners tasolla, kyllakin harjoitus 2004:lla auttoi etta siirryin ekan matsin jalkeen easyyn. Nyt voitan siina kisoja jatkuvasti luokkaa 10-4.
Paras oli kun joku jengi johti mua 6-3 ja 2 minsaa kolmatta eraa jaljella. Voitin 9-6. :D
Tuli kevyt kiri siihen loppuun, kaikki lamarit meni yhtakkia sisaan... :eek!: