Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
ml: minkälainen aikataulu sinulla on tänään tai huomenna heti puolenpäivän jälkeen? Ajattelin, josko olisi ehtinyt ohimennessä pikaisesti kaffet juomaan.
Taitaa mennä huomiselle. Tänään työt hyppää suorastaan syliin. Asiakas soitti alakerrasta, w2k masiina on lauennut. Tosin saatan saada delegoitua työt toiselle. Mikä olisi kahvittelupaikkana? Käykö Vantaan suunta? Tuusulan moottorintien kupeessa olisi yksi asiakaskäynti tänään/huomenna.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tässähän tuli ihan kiirettä. Tunti meni oikein mukavasti. Kohta voikin harkita lounastamista. Taidan puputtaa oikein kanina:D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Kyllä mä lontoota ymmärrän, mutta siltikään mä en oikein hiffannu, että mistä tossa on olevinaan kyse :confused:
Pane hyvä kiertämään. Säännöt ovat nämä:

#1 It has to be something that really helps people.
#2 Something they can't do by themselves.
#3 I do it for them, they do it for three other people.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Just pukkas tekstaria hahmolta "Tommy Gsm". Viestissä lukee: "Kohta pääsee paskomaan!"

:thumbup: :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Kyllä mä lontoota ymmärrän, mutta siltikään mä en oikein hiffannu, että mistä tossa on olevinaan kyse :confused:
Eilen tuli hyvä leffa tv'stä (sä et sitä kuiteskaan kattonu, ku olit nukkumassa jo), siinä skloddi kekkas ton juitsun mistä noilla nettisivuilla kerrotaan. Se idea perustu siihen klassiseen pyramidipeliin, mutta jokaisen pitäis tehdä joku hyvä juttu kolmelle ihmiselle ja näiden taas seuraavalle kolmelle jne. Jos löydät videolla/dvdllä ko leffan kannattaa katsoa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Pane hyvä kiertämään. Säännöt ovat nämä:

#1 It has to be something that really helps people.
#2 Something they can't do by themselves.
#3 I do it for them, they do it for three other people.
Jaskan ettsilleentelyn lopettaminen täytti kaikki vaatimukset :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Eilen tuli hyvä leffa tv'stä (sä et sitä kuiteskaan kattonu, ku olit nukkumassa jo), siinä skloddi kekkas ton juitsun mistä noilla nettisivuilla kerrotaan. Se idea perustu siihen klassiseen pyramidipeliin, mutta jokaisen pitäis tehdä joku hyvä juttu kolmelle ihmiselle ja näiden taas seuraavalle kolmelle jne. Jos löydät videolla/dvdllä ko leffan kannattaa katsoa.
Eli mun kannattaa varmistaa, että teen sen hyvän vain semmosille, jotka ovat kykeneviä tekemään hyvää muillekin? :doubtful:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Eli mun kannattaa varmistaa, että teen sen hyvän vain semmosille, jotka ovat kykeneviä tekemään hyvää muillekin? :doubtful:
Ei, kun idea siinä perustu siihen, että teet sen kelle vaan, niin sille tulee huono omatunto jos ei pistä eteenpäin. Leffassa mm. jupot, narkkarit ja rosvot eivät voineet pettää "velvollisuuttaan" vaan pistivät hyvän kiertämään.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Ei, kun idea siinä perustu siihen, että teet sen kelle vaan, niin sille tulee huono omatunto jos ei pistä eteenpäin. Leffassa mm. jupot, narkkarit ja rosvot eivät voineet pettää "velvollisuuttaan" vaan pistivät hyvän kiertämään.
No jos toi toimi Hollywood-leffassa, niin toki myös oikeessa elämässä :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Et kai sä vaan väitä, että ne ois fiktiota ?
Sen jälkeen ku mä näin The Chronicles of Riddickin, niin oon alkanu suhtautua hieman skeptisemmin noiden leffojen totuusarvoon. Siihen saakka vielä uskoin sokeesti :(

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Sen jälkeen ku mä näin The Chronicles of Riddickin, niin oon alkanu suhtautua hieman skeptisemmin noiden leffojen totuusarvoon. Siihen saakka vielä uskoin sokeesti :(
Toi ny on ollu yksittäistapaus, vertaa uutisväärennökset, ei tommosen saa antaa liiaksi järkyttää, ne ovat kuitenkin harvinaisia poikkeuksia.