Miguel
beagle
Viina voi aiheuttaa kepposet. Viaton luontokappale voi muistuttaa hirviötä.OoPee sanoi:No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässään kania![]()
Viina voi aiheuttaa kepposet. Viaton luontokappale voi muistuttaa hirviötä.OoPee sanoi:No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässään kania![]()
1989
kasetti (Kaakinmaan Terve Henki KTH-002)
1. Punalippu ylpeenä liehuu
2. Vappuaamuna aamukahvilla
3. Lähde marssimaan, Josefina
4. Tanssijan tango
5. Älä koskaan vedä käteen (niinkuin mä teen)
6. On tässä vielä syytä mielenilmaukseen
7. Parveke
8. Rotat! Kosmos pyörii!
---
1. Ei mikään enkeli
2. Ensimmäinen toukokuuta
3. Irtoripset
4. Kekkiaamus hukkasukses
5. Vapuksi kapakkiin
6. Minkä mies tilaa
7. Vappu on punainen
A1, A4, A5, A6, A8, B5, B7: Säv./san. Terho Vuorinen
A2, A3, A7, B1, B4: Säv./san. Vienamo
B2: Säv./san. Mikkonen
B3: Säv. Terho Vuorinen, san. Tiainen - Vienamo
B6: Säv./san. Vienamo - Terho Vuorinen
Vappupullon korkkasivat:
Esa, Ilkka, Jiipee, Kari, Mutsi, Oopee, Pekka,
Sari, Simo, Tiina, Terho Vuorinen
![]()
Milläköhän aineella? :eek!:Myllis sanoi:ai niin, oonhan ma kerran kannissa varjannyt tukan mustaksi....![]()
Halpaa! :eek!:Myllis sanoi:Minen kylla oo wienerwaldissa nahnyt nuin paljoa, kanakori oli ehka joku 20 senttia iso...![]()
Minkä takia sä kuvittelet sen juosseen karkuun?Myllis sanoi:Kait muistit teipata sen, vai halkesiko sittenkin... :doubtful:
OoPee sanoi:Minkä takia sä kuvittelet sen juosseen karkuun?![]()
Tänään mä näin kyllä taas jotain niin outo liikenteessä, jotta ei paremmasta väliä :nope:Myllis sanoi:Huomentasia.
Taallakin tulee snogoo...
Motarilla kukaan ei uskaltanut ohituskaistalle ja jono meni 60 km/h.
Meika siella ohituskaistalla painoi jonon ohitse 110 km/h ja jotkut kehtasivat tootata![]()