Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Olen happy 4 juu. :thumbup:

Kunnon kahvi on kullan arvoista. :ahem:
Nojuu vaikken minä mikään intohimoinen kahvinjuoja oo koskaan ollukkaan. Aamuisin kupillinen ja vikonloppuisin toinen iltapäivällä. Mutta nyt oli ihan pakko testata ja kyllä oli namia siihen filtterikahviin (vaikka ihan itte pavuista jauhettiinkin) verrattuna :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt meika loggaa ulos, menen maailman pisimpaan lounkepaariin kaffelle. :thumbup:

Tuli yhtakkia mieleen etta olen ollut jo 36 paivaa ilman rookia... :eek!: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Nyt meika loggaa ulos, menen maailman pisimpaan lounkepaariin kaffelle. :thumbup:

Tuli yhtakkia mieleen etta olen ollut jo 36 paivaa ilman rookia... :eek!: :thumbup:
Hianoo, vieläks tekee mieli?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jones sanoi:
Jojensuu, Jojensuu hiör vi kam.

Onkohan pahakin keli maantiellä:D

Lähetääs kattomaan...:ahem:
Voitin voiton!:ahem:

Selvisin hengissä tuosta kelistä. Siellä oli tosi paha keli eikä nähnyt hevonvit..jouhtakaan kun karmee lumipölly kävi koko ajan.

2 tuntia 15 minuuttia Kuopiosta Joensuuhun. Kesällä menee 1,5 tuntiin eli 45 minsaa nopeammin.:eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Olen happy 4 juu. :thumbup:

Kunnon kahvi on kullan arvoista. :ahem:
Join kaverin luona Hangossa lauantaina pergulaattorissa keitettyä kahvia. Oli saaterin hyvää:ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Voitin voiton!:ahem:

Selvisin hengissä tuosta kelistä. Siellä oli tosi paha keli eikä nähnyt hevonvit..jouhtakaan kun karmee lumipölly kävi koko ajan.

2 tuntia 15 minuuttia Kuopiosta Joensuuhun. Kesällä menee 1,5 tuntiin eli 45 minsaa nopeammin.:eek!:
Oliko ajaminen aurauskeppien pujottelemista?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:
Ottaisin kylla kaljankin mutta kun tuo vuokra-auto odottaa D:dorfissa. :(
Sakotetaanko keski-euroopassa kaljahöyryssä ajamisesta? Mulla on sellainen käsitys, että ajaminen on ok ellei törttöile liikenteessä.

Vesku

Maatalousneuvos
Jones sanoi:
Mutta hei, TIEDOKSI: 1,5 TUNTIA TÄMÄN KUUN VIIMEISEEN PÄIVÄÄN.:alppu: Sitten voikin ottaa pienet drinksut;)
Maistuuko?? :alppu: :p

No, maaliskuu lähestyy hyvää kyytiä! Eiköhän sitä pidetä taas joku möötte kera juomien ja ruokien sekä saunan!:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Oliko ajaminen aurauskeppien pujottelemista?
Vittu siellä mitään keppejä nähnyt. Öljyrekkakin näkyi noin 30 metrin päästä vasta ja Joensuussa en nähnyt ramppia vaan vedin ohi että kajahti... Oli auraautot edessä ja nopeutta noin 35-40 kilsaa tunnissa...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Maistuuko?? :alppu: :p

No, maaliskuu lähestyy hyvää kyytiä! Eiköhän sitä pidetä taas joku möötte kera juomien ja ruokien sekä saunan!:thumbup:
Mä olen luvannut lämmittää ton saunan jossain vaiheessa...:thumbup:

Ei tässä nyt ihan toisen siivelläeläjiä olla, prkl;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Vittu siellä mitään keppejä nähnyt. Öljyrekkakin näkyi noin 30 metrin päästä vasta ja Joensuussa en nähnyt ramppia vaan vedin ohi että kajahti... Oli auraautot edessä ja nopeutta noin 35-40 kilsaa tunnissa...
Hätäinen kuski ois vetänyt suoraan Kiteelle asti. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Sakotetaanko keski-euroopassa kaljahöyryssä ajamisesta? Mulla on sellainen käsitys, että ajaminen on ok ellei törttöile liikenteessä.
Aika kehnonlaisesti seurataan. Mut on puhallutettu Itävallassa tasan kerran ja sekin vain koska siinä yhdessä mopokolarissa se mopoilija (joka oli itte syypää) loukkaantui. Jos ei olis loukakantunut, niin ei olis puhallutettu.

Kyllä ne kuulemma joskus tekee ratsioitakin, mutta helvetin harvoin verrattuna esim. Suomeen.

Mutta fiksu ihminenhän ei jätä humalassa autoaan parkkiin vain sen vuoksi, että kännissä ajamisesta voi jäädä kiinni :doubtful:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta. Käytiin kattomassa plasmatelkkareita muttei ostettu, vielä ainakaan. Olis kyllä kätsyjä kun vievät niin paljon vähemmän tilaa. Pitää vähän selvitellä että minkälaista kantsis hankkia, vinkkejä vastaanotetaan:thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Palkopoika sanoi:
Huomenta. Käytiin kattomassa plasmatelkkareita muttei ostettu, vielä ainakaan. Olis kyllä kätsyjä kun vievät niin paljon vähemmän tilaa. Pitää vähän selvitellä että minkälaista kantsis hankkia, vinkkejä vastaanotetaan:thumbup:
videotykki :ahem: :thumbup:

Sijainti
Oslo
Palkopoika sanoi:
Luulisin että täältä saattaa löytyä kaipaamaasi tietoa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo ei mitaan videotykkeja enaa nykyaikana :D

Niijja huomenta! :eek!: Etta toi kevat vaan pukkaa etiappain! :thumbup: Kakskyta vaille kuuteen pysty pelaamaan tanaan ja jo ilman lampimia vaatteita. Pitkahihaisessa polo (tai mika pikee se Suomessa onkaan) paidassa vaan. Ja arska paisto.

Kesan lapsi ma ooooooooooooooooon.... :rolleyes:

Son helmikuu. Teilla. Ei ihan viela meilla.

Onnea vaan!

Ja kiitos.

:doubtful: