Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Iltaa vaan!

Tulipa käytyä rinteessäkin tänään laskettelemassa. Sujuu se krapulassakin ihan hyvin kun mutkamäkihiihtoa on harrastanut jo 40 vuotta; ei taito unohdu.

Krapulassa vaan jotkut hypyt eivät tunnu mukavalta vatsanpohjassa ja siksipä tyhjensinkin sisukseni rinteen reunan metsässä. :cool:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
McMike sanoi:
Iltaa vaan!

Tulipa käytyä rinteessäkin tänään laskettelemassa. Sujuu se krapulassakin ihan hyvin kun mutkamäkihiihtoa on harrastanut jo 40 vuotta; ei taito unohdu.

Krapulassa vaan jotkut hypyt eivät tunnu mukavalta vatsanpohjassa ja siksipä tyhjensinkin sisukseni rinteen reunan metsässä. :cool:
Kumpi pää tyhjeni? Molemmat? :eek!:

Tässä ois yhden manipuloidun kuvan paikka. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Olekko tosissas? :doubtful:

Siis hakemisesta, ei hakupalkasta? :rolleyes:

Voi vaan olla, että ne ei edes myy kuin pari zipaletta per lärvi.
No Olen jumankekka sentään. Jos saat liput niin otat. Mä hoidan itseni ja ton latutykin sinne.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
No Olen jumankekka sentään. Jos saat liput niin otat. Mä hoidan itseni ja ton latutykin sinne.
86 euroa pyytävät istumapaikoista, on toki halvempiakin, mutta tommosen ajattelin ottaa jos vaan saan.

Mutta kattotaan nyt huomenna saako sieltä edes mitään lippuja ja jos saa, niin montako saa :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikäs mua estäis? Lomia sisällä vaikka hurumycke ja toi pankkisaldokin on plussa puolella;)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Kohta saunaan kera Aku Ankan ja kylmän oluen :)
Voikos sitä Akua löylyssäkin lukea?

Muistan kun joskus -70 luvulla kävimme silloisella liikenneopettajaporukalla Tukholmassa tutustumassa Gillingebahnan liukkaan kelin harjoittelurataan. Illalla sitten majoituttiin johonkin Tukholman liepeillä olevaan Motorhotelliin. Hotellissa oli kaksi saunaa, toinen varustettuna kiukaalla ilman kiviä ja toinen kivien kera.

Siinä' kivettömän kiukaan saunassa paikalliset hurrit istuivat lauteilla lukien Aftonbladetia. Vaihdoimme saunaa siihen kivellisen kiukaan puolelle ja taas sama juttu, hurrit istuivat lautehilla lehteä lukien. Me suomalaiset sitten haimme pari sankollista vettä ja kaadoimme ne kummatkin saman aikaisesti kiukaalle.:D

Seuraus: Eivät enää lukeneet lehteä, poistuivat ja höpisivät jostain "en jävlä finne igen" juttua mennessään.:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
McMike sanoi:
Voikos sitä Akua löylyssäkin lukea?
Ihan ekaksi: toi sun hurrisaunajuttu oli hyvä:thumbup:

Hyvin voi lukea, mutta lehdet hieman kärsivät siitä. Taskukirjoja lukiessa liimaus pettää helposti ja tulee irtolehtipainos:nope: Saunassa voi myös hyvin puhua puhelimessa - vaikka mukaville forumisteille:thumbup: Eipä ole mun nokialaiset kumpikaan vielä tykänneet saunasta huonoa, tosin löylyä en ole pahemmin viitsinyt silloin viskoa.

Vaan nyt menen. :)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mun paras saunakokemukseni osui intiaan. Olin velipojan kanssa vuonna 2001 Goassa. Otimme yhtenä iltana massagen. Hoitoon kuului sauna. Saunan ovessa luki selvällä suomen kielellä ...:eek!:

älä heitä vettä kiukaalle!

Sama teksti oli sitten englanniksi ja lopuksi intian kielellä. Koppi oli kylmä ja kuiva. Lämpöä oli vajaat 80 astetta mittarin mukaan. Olimme kopissa vartin, eikä hiki tullut. Haimme lopulta kiellosta huolimatta vettä. :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ruotsin tunneilta lukiossa jäi parhaiten mieleen: kasta vatten på stenarna :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulle jäi taas yläasteen ruotsin tunnilta lause

sju sjösjuka sjuksköterskor på skeppet shanghai.

Oikea tahti on sanoa lause alle kahden sekunnin, vieläpä ymmärrettävästi. :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Vaan nyt nukkumaan ihan suomeksi:thumbup:
Katsotaan vain aamulla, niin olet kuitenkin nähnyt sinikeltaisia unia koko yön. Aamulla ihmettelet, onko nimesi sittenkään Håkan Loob, Ruotsin Nordean huvudpalomuuriadministrååttori. :doubtful:

Yötå ...

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta. Räkänen olo ja poskea särkee, onkohan poskiontelotulehdusta pukkaamassa:nope: Onneks pääsen just himaan, oon ihan sipissä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Huomenta. Räkänen olo ja poskea särkee, onkohan poskiontelotulehdusta pukkaamassa:nope: Onneks pääsen just himaan, oon ihan sipissä.
Saas nähdä millon iskee mulle. Tyttärellä on yli 39 astetta kuumetta :(