Huomenaamulla kohti Kittilaa... :thumbup:
Meni sitten hiukka persiilleen tuo suomeen tulo.¨
Kone lahti hiukka myohassa Tsyyrihista, mutta mulle luvattiin jotta kerkian Kopiksessa Hesan koneeseen, josko juoksen terminaalin D toisesta paasta terminaalin A toiseen paahan.
Matkalla sinne funasin etta en viitsi stressata ja menin Transfer Deskille ja otin numerolapun. Numero oli 153 ja menossa oli jotain 120...
Samalla huomasin etta skriinilla luki etta Hesa oli yha Boarding, joten lahdin sinne juoksemaan ja matkalla rypistin sen numerolapun ja sotaten heitin sen maahan.
Juostessani toiseen paahan terminaalia, koko ajan skriinit naytti etta boarding. Paasin gatelle, ja yha luki boarding muttei siella enaa ketaan ollut.
Erittain vittuuntuneena ja hikisena lahdin kulkemaan kohti transfer deskia, silla kello 22:45 oli viela Blue1:n lento hesalaan.
Sain numerolapun 189 ja menossa oli 148.
Vitutti sikana.
Paatin etsia kasiini sen vanhan rypistyneen lappusen jonka heitin maahan ja loysinkin sen. Palasin ja numero 151 oli menossa. Paasin tiskille 10 minsan venauksen jalkeen.
Kiukuttelin. Sanoivat etta paasen aamulennolla. Keksin vakuuttavan stoorin miksi minun pitaa paasta tanaan ja uhkasin rosiksella. Sain liput.
Sanoin etta maksatte varmaankin mun taksin hesan paassa, johon muija sanoi etta se ei onnistu Kopiksesta kasin mutta han voi antaa ruokavoucherin, 250,- DK.
Soin silla hyvan hummerisalaatin ja pihvin, poltin havannalaisen sikarin ja join kaljan.
Kello 22:45 skriinilla luki Hesan kohdalla jotta 22:50 mutta gatesta ei tietoakaan.
Lahdin vittuuntuneena transfer deskille. Sanoivat etta kelin takia tuo lento lahtee vasta 00:30. Sanoin etta nyt lisaa vouchereita,pliis. Sain 3 kpl 75,- DK:n vouchereita.
Aloin dokaamaan.
Jonkun brysselissa asuvan muijan kanssa kirottiin SASsia ja hommasin sille (ja itselleni) Transfer Deskilta sellaisen business luokan over night bagin viela kaupan paalle. Olivat reiluja.
Olin himassa 05:00 lopulta ja saan taksin viela SASin piikkiin.
Hiukka oli vasy tana aamuna kun skidit oli tottakai vaatimassa leikkimaan. Nyt nukkumaan. :thumbup:
LOMIA !!!!
(vaimon koneelta, makselin asken laskuja...)