Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Naulailu yläviistoon on mukavaa. Hartiatkin saa kunnolla kestojumiin. Treenaa vaihtamalla muutamat verhot, jos ei tuntunut missään, niin äkkiä vasaralla naulaamaan.
Sisäkaton hiominen on kanssa helvetin hauskaa duunia :D

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
ml sanoi:
Ahdistaa. :frown:

Joululahjoja pitäis ostaa. :nope:

Rahatilanne ei ole oikein suotuisa. :thumbfh:
Sama vika. Ei oikein tahdo keksiä mitään porukoille. Tai no, jos nyt lottovoitto sattuisi osumaan ennen Joulua, niin varmasti keksisi... ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Iltaa cyrwät!

Olipahan hirvee keli Pulkkilan ja Iisalmen välillä (valtatie 88). Aivan kammo urat, lunta tuli vaakasuoraan ja ne urat oli vielä ajettu jollain laitteella jossa oli eri raideleveys kun mulla.

Hitsi, se heitti välillä niistä urista vastustajan kaistalle. Sitten hiljaa nitkuttamalla yritti päästä takaisin omalla puolelle, ilman että pirsi lähtee lapasesta.:nope:

No pääasia että on kotona:thumbup:

Onkos Elisalta tullut vikailmoitusta? Mulla nimittäin ei yhteydet pelitä:doubtful: Tämä kaapeli-tv:n yhteys pelittää aina...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Iltaa cyrwät!

No pääasia että on kotona:thumbup:

Onkos Elisalta tullut vikailmoitusta? Mulla nimittäin ei yhteydet pelitä:doubtful: Tämä kaapeli-tv:n yhteys pelittää aina...
Jos netti ei pelitä, kannattaa surffata tonne :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vihdoin aika levähtää:thumbup: Onneksi tällä hetkellä talous ei ole kuralla, vaikka köyhä paska olenkin:thumbup:

Nyt saunaan ja nukkumaan, aamulla taas kuudelta herätys. Otan silti yhden saunakaljan:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Muuten, tänään kun kävin jälleen kerran tutkailemassa yhden naapurin konetta (ikivanha) jonka hän sai ja joka pitäisi nyt kytkeä nettiin, niin mielestäni tuossa hommassa jeesaaminen on epäitsekästä. Itse en saa siitä mitään muuta kuin lisää stressiä, vitutusta, haukkuja ja pahaa mieltä:mad_old: :mad_old: :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Muuten, tänään kun kävin jälleen kerran tutkailemassa yhden naapurin konetta (ikivanha) jonka hän sai ja joka pitäisi nyt kytkeä nettiin, niin mielestäni tuossa hommassa jeesaaminen on epäitsekästä. Itse en saa siitä mitään muuta kuin lisää stressiä, vitutusta, haukkuja ja pahaa mieltä:mad_old: :mad_old: :jaska:
Tollasiin koneisiin pitää forkata kovis heti ja asentaa windows uudestaan. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään ajattelin ottaa vähän iisimmin, kuten viikon viimeisenä työpäivänä kuuluukin ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta! :thumbup:

Piakkoin kokoukseen vieraiden kanssa, sitten loppupaiva kohta entisen esimiehen kanssa. Tehtavien siirto meikalaiselle edessa. :thumbup: