Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, näköjään on tainnu nyt käydä niin, että tää sama Bastu-Monsteri Tukholmasta oli muistanu muakin. Oli vaan nokialainen väännetty hiljaselle :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ohhoh, onkohan F1-Forumin serverillä telepaattisia kykyjä, kun näin tällä sivulla selaimen tilarivillä

Transfering data from http://www.st-enterprise.de/images/news/ ...

mutta kuvaa ei näkynyt vielä missään. :eek!: :doubtful:

Tämä kuva näyttää suorastaa olevan väkisin tyrkyllä kaikkien iloksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei vinde sentään:eek!:

Nykäsin ISDN-johdon ja purkin kiinni. Ei toiminut. Ajoin AD-Aware 6.0 bugiohjelman ja poistin 15 örkkiä, pistin ADSL-purkin kiinni, homma toimi!

Täähän on kuin NAINEN koko laite. Ei tiedä mistä roplaa, mutta aina välillä käy hyvä hillosilmä:D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Jones sanoi:
pistin ADSL-purkin kiinni

Mä veikkaan, että tossa oli syy. Mikäli internet-yhteys ei muodostu, kannattaa modeemista repiä piuhat irti hetkeksi - tuo on auttanut omassakin Telewellissä (TW-EA 715) monesti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä mä sen satoja kertoja revin irti, sillä en saanut konetta ylös jos verkkopiuha oli kiinni.

Mulla on sellainen tutina, että siinä verkkojohdon reiässä koneessa on jotain feelua.:doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ai niin, tsekattiin meidän IT-miehen kanssa että verkkokortti pelitti, yms. asetukset. Mutta kun se pingikin oli mykkä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Kyllä mä sen satoja kertoja revin irti, sillä en saanut konetta ylös jos verkkopiuha oli kiinni.

Mulla on sellainen tutina, että siinä verkkojohdon reiässä koneessa on jotain feelua.:doubtful:
Tai siinä piuhassa tai siinä pistokkeessa tai siinä modeemissa tai...