Sun kuusessa ei ole enää kovin montaa neulasta jäljellä.Jones sanoi:Kuusi koristeltu ja joulusiivous tehty. Saunassakin käyty.
Ens perjantaina voikin sitten heittää kuusen ulos![]()
Ekkai sä vaan oo lähdössä jonnekin?Jones sanoi:Ens perjantaina voikin sitten heittää kuusen ulos![]()
Mul oli kauhee paskahätä tossa kuvassa, mutta kaverit ei päästäny lähteen ennenku rulla oli täynnäJones sanoi:Myllis, Palkkis, Zetor ja OoPee.
Från vänster...![]()
Mä ostin semmosen kesällä mun (silloin) 3.5 vuotiaalle tyttärelleJones sanoi:Ostin mutsille (69-v) Kimblen.![]()
Eeenn, miten niinOoPee sanoi:Ekkai sä vaan oo lähdössä jonnekin?![]()
![]()
![]()
Parasta tapakasvatusta lapsille. Oppivat sietämään ette nekin voi hävitä ja joutua syödyksi.:ahem:OoPee sanoi:Mä ostin semmosen kesällä mun (silloin) 3.5 vuotiaalle tyttärelle![]()
No aattelin vaan, kun et oo mitään maininnu :doubtful:Jones sanoi:Eeenn, miten niin![]()
Pelasin eilen tytärtä vastaan. HävisinJones sanoi:Parasta tapakasvatusta lapsille. Oppivat sietämään ette nekin voi hävitä ja joutua syödyksi.:ahem:
Enpa muuten kaynyt. Jai tuona iltana paivallinen kokonaan valiin, sita kun ei uskalla etta ois edes hiukkasen myohassa kentalla kun tytar lentaa yksin.OoPee sanoi:Lyön melkein mitä vaan vetoa, että kundi käy Burger Kingin kautta![]()
![]()
![]()
Tuonpa nakoinen toi. Pitais avata selika ja katsoa loytyyko sielta DIN mallinen liitin vai joutuuko enempi hommiin... :doubtful:S.A sanoi:
Samperi, äijä on matkinu! Me ostettiin kans kesällä kimble ja perjantaina pelattiin muksun kanssa 2 peliä :mad_old:OoPee sanoi:Pelasin eilen tytärtä vastaan. Hävisin![]()
En ole vielä kerennyt tuhlata veronpalautiksiani.:ahem:Myllis sanoi:Mutta onpahan matkyt maksettu. :ahem: