Miguel
beagle
Onko Noppiskin likaisen rahan perässä? :eek!:OoPee sanoi:MÄÄ TIEDÄN!!!!! Tuahan on George Soros :ahem: :ahem: :ahem:
Onko Noppiskin likaisen rahan perässä? :eek!:OoPee sanoi:MÄÄ TIEDÄN!!!!! Tuahan on George Soros :ahem: :ahem: :ahem:
Tsemppiä ja iloista mieltäml sanoi:Vielä kolme päivää työtä ja lomille lomps. Nyt onkin edessä extra lyhyt joululoma. :nope:
Viime joulu olikin synkkä ja surullinen.![]()
Toivottavasti víime vuoden muistot eivät pyöri mielessä.
Pidennetyt lomat ovat yliarvostettuja!Sam sanoi:a. En ole päättänyt pidänkö ollenkaan ylimääräisiä vapaita. Ehkä kuitenkin ainakin maanantain ja mahdollisesti torstain:dunno:
Jätkällä on isommat mätkyt kun mulla vuosiliksaMyllis sanoi:Siihen hiukka saastelin ja joulukuussa tuli tuplaliksa.
Melkein kaikki kylla meni....:jaska:
Tammikuussa pitais taas maksaa 15'000,-. Katsotaan millainen bonus silloin tulee, jotta riittaako... :jaska:![]()
Mutta mieti millaiset verot sillä olisi, ellei pimittäisi kahta valtiota minkä kerkeääJones sanoi:Jätkällä on isommat mätkyt kun mulla vuosiliksa:eek!:
![]()
:nope:
Samoin, aivan normaaliin aikaanml sanoi:Huomenta vaan. Heräsin tänään jo klo 6.
Vältä nyt kaikkia onnettomuuksia:thumbup:ml sanoi:Kävin tänä aamuna eroamassa ev.lut kirkosta. Huomenna liityn vapaakirkkoon. :thumbup:
Olen siis nämä muutamat tunnit kirkoton. :frown:
Meitä ei pelasta kirkko vaan usko Jeesukseen. :thumbup:Sam sanoi:Vältä nyt kaikkia onnettomuuksia:thumbup:
Kiinnitin huomiota että sanoit olevasi kirkoton, et uskoton:thumbup:ml sanoi:Meitä ei pelasta kirkko vaan usko Jeesukseen. :thumbup:
Eipä silti, onnettomuuksien välttäminen ei ole paha asia. Ajelin eilen semmoisessa sössössä, että peltikolari olisi voinut olla mahdollinen.
Mites tuo nykyään on... Mulla kun on käsitys, että nykyään avoimen/avatun alkoholipullon pitäminen matkustamossa on laitonta (ei en tunne ketään tuosta kiinnijäänyttä, mutta mielikuva, että laki muuttui on olemassa)Sam sanoi:Piti mun Lahden jälkeen jo yksi matkakalja ottaa![]()
Jaska, lopeta se Cops:n katsominen! :nope:jaska sanoi:Mites tuo nykyään on... Mulla kun on käsitys, että nykyään avoimen/avatun alkoholipullon pitäminen matkustamossa on laitonta
Viimeksi tuota katsonut 10+ -vuotta sitten :nope:arnold sanoi:Jaska, lopeta se Cops:n katsominen! :nope: