Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta! :thumbup:

Tytar ollut vatsataudissa lauantai-illasta lahtien, eilen alkoi jo olla parempi iltapaivalla, mentiin suomalaisen perheen luo visiitille, syotiin juustofondueta.
Eikohan sitten taas yolla tullut laatat sankyyn. Nyt on jo kolmet lakanat ja kaks tyynya pesua odottamassa, alkaa loppua kesken sveitsin kampan lakanat... :(

Ja pyykkipaiva ois vasta keskiviikkona... :nope: :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lapsilla on ilmiömäinen kyky saada vatsataudissa mahdollisimman suuri sotku aikaiseksi:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulla on kaksi lasta, vanhempi oksentaa yleensä vain kerran kaikilla mausteilla, mutta sitten se on ohi. Nuorempi heittää laattaa vahän hillitymmin, mutta noin 10 kertaa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Lapsilla on ilmiömäinen kyky saada vatsataudissa mahdollisimman suuri sotku aikaiseksi:nope:
Totta. Ihme on jos en itse tule kipeaksi, sita yrjoa tuli meinaan siivottua aikalailla kahtena yona.... :nope: :yuck:

Tana aamuna mentiin kylpyyn ennen mun duuniin lahtoa, oli nakojaan fledassakin laattaa jaljella, vaikkakin yolla yritin tuota putsailla...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:

Tana aamuna mentiin kylpyyn ennen mun duuniin lahtoa, oli nakojaan fledassakin laattaa jaljella, vaikkakin yolla yritin tuota putsailla...
Kannattaa jättää laatat tukkaan, niin saat töissä lisää mainetta. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Parhaiten jäi mieleen, kun tyttö parivuotiaana meni pojan vaunuun nukkumaan päiväunia (oli koppa keittiön lattialla) ja onnistui siellä oksentamaan itsensä ja uninallensa päälle:yuck: Sai hieman aikaa siivota :( Yleensä unilelu tuli pestyä vähintään kerran yhden vatsataudin aikana :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Kiistän jyrkästi laattailleeni mööttessä! :mad_old:
Tällä kertaa en poikkeuksellisesti lainkaan ajatellu sua, mutta hyvä kun tämäkin asia nyt saatiin tuotua päinvaloon :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Asuin yksin lukion viimeisen vuoden Kuopiossa. Äitini muutti uuden miehensä kanssa Tampereelle, minä pääsin yksiöön. Vanhempi siskoni opiskeli samassa kaupungissa, joten hän kävi silloin tällöin tarkistamassa "tilanteen". Sen ainoan kerran kun muistan hänen käyneen kylässä (Su aamuna klo 9!) :confused: , laatoitin kunnolla vessan lavuaarin ja asuntokin oli vähän niin ja näin. En ehtinyt putsata kunnolla paikkoja ennen tätä yllätystarkistusta.

Sisarelta tais lähteä raporttia äireelle, paheksuvia seurauksia en kylläkään muista. :nope:

Tää taitaa olla ainoa muistikuva siitä, että olisin yrjönnyt juomisen takia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mun ekoja disco-lärvejä en unohda koskaan. Kaikkia paukkuja piti maistaa periaatteella, mitä makeempi ja eksoottisempi, sen parempi :yuck:

Ekat laatat vetäsin discon lattialle, en tosin lentäny edes ulos vaikka tarjoilija kävi herättämässä, kun nuokuin tuolilla:
- onko tuo sinun oksennustasi
- jaamikä?????
- no tuo tuossa jalkojesi juuressa?
- Aiiiiii toi! eeeiii, she oli shiinä jokumäätulin!

:rolleyes:

Aamulla olikin sitten aika saatanan paha olo :(