Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Lomia ei kannata hehkuttaa, kun niitä ei ole tänä jouluna. :jaska:

Tämä on laiha lohtu, joten pienestä edusta on pakko tuulettaa. :nope:

Illalla :alppu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Lasolia?? :(

Ei vaan, nyt ahden paketoimaan jne jne. Tavataan taas "aamulla"! Mojdo! :thumbup:
:frown:

Niin alas en ole (onneksi) vajonnut. Enkä mene Tampereelle päin.

Tota tod näk.

tai

doda

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tota ekaa otin eilen pari pulloa. Naapurikin muisti minua täysin yllättäen kun kävin katsomassa hänen nettiongelmaa:eek: Harmittava takaisku:thumbup:

Hyviä öitä noppikselle ja luonnollisesti jouluista mieltä:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Kiri kiri,

vielä 4h töitä ja ... :ahem:
minä vasta availen sähköpostia :D

(okei, lunttasin jo ennakkoon vähän eilen illalla).

Soitin muuten eilen - ei kannata laittaa asiaa eteenpäin:nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Kavin tanaan muuten pelaamassa (taas :rolleyes: ) ja klubilla siina tiskin takana toinen kundi sano heti, etta "Jari, right?"

:eek!:

Ma, etta "How the hell...??" (ku en ma siella kay kun kerran viikossa)

Ma just soitin Swiss TravelClubiin ja varasin tammikuun lennot Suomeen maileilla, ja muija kysyi josko olen soimalainen? :eek:

No niin oli sekin ja hoidin sitten tuon asian suomenkielella.. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:
Huomenta. Niin on taallakin. :ahem: :D

Ja sitten lopetetaankin taman aiheen kasittely tahan. Ei enaa mitaan jarnaa lomista sitten, eihan? Jookosta eikosta? :ahem: :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Kavin tanaan muuten pelaamassa (taas :rolleyes: ) ja klubilla siina tiskin takana toinen kundi sano heti, etta "Jari, right?"

Tulipa mieleen jotta silloin kun sukunimeni oli viela Myllymaeki ja budjasin Brooklynissa, niin paikallisella punttiksella (King's Streetin Jack Lalanne) oli sellainen sairaan lihava musta nainen joka aina hymyili mulle kivasti :rolleyes: .
Se kerran sitten kysyi jotta saako han kokeilla miten mun nimi lausutaan...:doubtful:
Olin jo tottunut kaikenlaisiin yritelmiin, joten huvittuneena sanoin jotta mika jottei. Ja muija lausui sen ihan kun suomalainen :eek!: :eek!: :eek!:

Kysyin miten se sen noin osas, se sano jotta toi oli ainoa tapa joka hanen mielesta kuulosti oikealta... :eek!: :doubtful:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eilen ollesani ajelemassa kotiinpäin, tyttö soitti, ja kertoi huomanneensa kotiin tullessaan koiran olevan karkuteillä pihalla. Ajattelin pojan unohtaneen oven auki pihalle lähtiessään. Kun tulin himaan niin avain katkesi lukkoon. Ongittuani jämän pois lukosta lähdin pojan kanssa kauppaan, tyttö oli jo painunut kaverillleen. Kaupassa ollessani tyttö soitti taas ja kertoi löytäneensä piskin taas karkuteiltä, neropatti on näköjään oppinut painamaan oven kahvaa ja lähtee etsimään omaa laumaa jos muita ei ole kotona. Tuumasin että ratkaisu tuohon on helppo, laitanpa oven takalukkoon. Illalla olin menossa kessulle pihalle ja yrittäessäni avata ovea takalukosta katkesi avain taas lukkoon, eikun ikkunan kautta pihalle ja avaamaan ovi ulkopuolelta, käytännöllisyyssyistä otin myös oven pois takalukosta. Saas nähdä montako kertaa koira katoaa tänään omille teilleen.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mua kiinnostais kauheesti tietää, että alkaakohan kellään lähiaikoina lomat? :)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tännehän on tullu taas hulluna uutta juttua - pitää vissiin rajoittaa työntekoa hieman ;)