Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
ml sanoi:
Mulla on serveri edelleen nurin. Täytyy suunnata tässä kohti serverikauppaa ja asentaa yksi kpl 2003 servereitä lennossa.
Hoitaako Finnair myös tuon lennätyksen? :confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eka työaamu 2005. Silmäilen almanakkaa ja suunnittelen tulevia. Tilastotkin pitäisi ajaa viime vuodelta.

Lupaan yrittää entistäkin paremmin suunnitella ajankäyttöni, etten polta itseäni loppuun.:ahem:

Lupaan tehdä vähemmän mutta paremmin.:ahem:

Lupaan etten lupaa nyt taas liikoja:ahem: :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Dagens tiva?

Tiiättekö muuten mikä on valkoinen, tehty muovista ja sillä on lapsien vaarallista leikkiä yksinään?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Re: Dagens tiva?

Jones sanoi:
Tiiättekö muuten mikä on valkoinen, tehty muovista ja sillä on lapsien vaarallista leikkiä yksinään?
Maikol Shuu...eiku Tsäksön.:( :rolleyes: :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuli tosta Jaskan Texas-otsikosta mieleen, että mutsi kun oli joukuun alussa siellä, niin sille sattui varsin hauskahko tapaus paikallisessa (Dallas) ostarissa. Mutsi istuskeli siellä suomalaisen ystävättärensä kanssa kaffella ja juttelivat tietysti toisilleen suomeksi. Jossain välissä siihen tuli sitten paikallinen nainen pällistelemään ja lopulta kysyi, että anteeksi, mutta mitä kieltä te oikein puhutte? Kertoivat puhuvansa suomea.
- No minä vain ihmettelin, että miten voi olla mahdollista, että valkoihoinen puhuu jotain muuta kieltä kuin englantia.

:eek!: :eek!: :eek!: :confused: :nope: :rolleyes: :rolleyes: :D :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Tuli tosta Jaskan Texas-otsikosta mieleen, että mutsi kun oli joukuun alussa siellä, niin sille sattui varsin hauskahko tapaus paikallisessa (Dallas) ostarissa. Mutsi istuskeli siellä suomalaisen ystävättärensä kanssa kaffella ja juttelivat tietysti toisilleen suomeksi. Jossain välissä siihen tuli sitten paikallinen nainen pällistelemään ja lopulta kysyi, että anteeksi, mutta mitä kieltä te oikein puhutte? Kertoivat puhuvansa suomea.
- No minä vain ihmettelin, että miten voi olla mahdollista, että valkoihoinen puhuu jotain muuta kieltä kuin englantia.

:eek!: :eek!: :eek!: :confused: :nope: :rolleyes: :rolleyes: :D :thumbup:
Minkäs värisiä ne ihmiset siellä itävallass on ?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Minkäs värisiä ne ihmiset siellä itävallass on ?
Nykyän aika monenkin värisiä, mutta miten tää liittyy siihen, että mutsi oli Dallasissa Texasissa, jossa tämä hassunhauska tapaus sattui? :confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä olin Lontoossa kesällä 2003. Puhuin 'andökraundissa' Sakun kanssa suomea.

Yks herra kanssa kysyi että mitä me puhutaan? Ukrainaako?:doubtful:

Ei siinä mitään, mutta mulla oli lätkämaajoukkueen TEAM FINLAND lippis päässä.:confused:

Ja sitten tää mun jenkkikaveri (Mike) rupes aina hymyilemään kun neekerit puhui englantia 'väärällä' aksentilla eikä millään heimo Yo bro-aksentilla, kuten oli Nykissä tottunut.

Would you have a nice cup of tea, dear:rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Nykyän aika monenkin värisiä, mutta miten tää liittyy siihen, että mutsi oli Dallasissa Texasissa, jossa tämä hassunhauska tapaus sattui? :confused:
jotenkin onnistuin ymmärtämään tuon tekstisi niin, että mutsisi oli Itävaltalaisessa kauppakeskuksessa, jonka nimi oli Dallas :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt tarvittais vapaaehtoisia puhelintukeen. On erkkimäistä keskittyä asennukseen, kun koko ajan tulee keskeytyksiä.

Onko halukkaita tuki-ihmisiä vastaamaan Windows tukikysymyksiin?