Sam
Muumipappa
Taidan pitäytyä nykyisissä ongelmissaml sanoi:Nyt tarvittais vapaaehtoisia puhelintukeen. On erkkimäistä keskittyä asennukseen, kun koko ajan tulee keskeytyksiä.
Onko halukkaita tuki-ihmisiä vastaamaan Windows tukikysymyksiin?
Taidan pitäytyä nykyisissä ongelmissaml sanoi:Nyt tarvittais vapaaehtoisia puhelintukeen. On erkkimäistä keskittyä asennukseen, kun koko ajan tulee keskeytyksiä.
Pikkusen näin ounastelinkinjaska sanoi:jotenkin onnistuin ymmärtämään tuon tekstisi niin, että mutsisi oli Itävaltalaisessa kauppakeskuksessa, jonka nimi oli Dallas![]()
Hyvä kun kerkeen edes vastata kaikkiin noihin foorumin tietokonekysymyksiinml sanoi:Nyt tarvittais vapaaehtoisia puhelintukeen. On erkkimäistä keskittyä asennukseen, kun koko ajan tulee keskeytyksiä.
Mulla taasen ei ole tekemistäOoPee sanoi:Hyvä kun kerkeen edes vastata kaikkiin noihin foorumin tietokonekysymyksiin![]()
Mä taas luulin että se oli salaattibaarissa ja luki SALLAD sanan vain väärinpäin.:jaska:jaska sanoi:jotenkin onnistuin ymmärtämään tuon tekstisi niin, että mutsisi oli Itävaltalaisessa kauppakeskuksessa, jonka nimi oli Dallas![]()
OoPee sanoi:Hyvä kun kerkeen edes vastata kaikkiin noihin foorumin tietokonekysymyksiin![]()
Retusoi vaikka lomakuvia ja säikytä setäsi.Sam sanoi:Mulla taasen ei ole tekemistä![]()
Eihän OoPee edes ole osannut vastata vielä sun kysymykseenJones sanoi:![]()
En kai mä vaivaa sua liikaa?:doubtful:![]()
Täällä on hei ihan semmonen ikioma tietokoneosastokin, jos et oo huomannuJones sanoi:![]()
En kai mä vaivaa sua liikaa?:doubtful:![]()
Loistava idea:idea: :ahem:Jones sanoi:Retusoi vaikka lomakuvia ja säikytä setäsi.![]()
Mikä kysymys?Sam sanoi:Eihän OoPee edes ole osannut vastata vielä sun kysymykseen
Google käy kuumana![]()
Ettsilleen :ahem: :ahem: :ahem:ml sanoi:Onko kellään hyvä nimiehdotuksia serverin nimeksi? Lyyli ja Tyyne olisivat melko hyviä.
Luuletko että olen joku nerdee ja olisin sellaisen täältä löytänyt.OoPee sanoi:Täällä on hei ihan semmonen ikioma tietokoneosastokin, jos et oo huomannu![]()
Etupesä tai Haarakiila.ml sanoi:Onko kellään hyvä nimiehdotuksia serverin nimeksi? Lyyli ja Tyyne olisivat melko hyviä.
Mietimme siis Arskan ja Samin kanssa seuraavaksi kerraksi sulle näppärän jäynän.Jones sanoi:Luuletko että olen joku nerdee ja olisin sellaisen täältä löytänyt.
Mun Google on OoPee, Arnold ja Sam. Hyvin on pelittänyt. :ahem:
Asennusohjeet?ml sanoi:Tulipa taas mieleen nämä mainiot asennusohjeet. Miksiköhän minusta tuntuu, että lähes poikkeuksetta aloitan asennuskirjan tavaamisen takaa päin hakusanastosta ja päädyn sivulle 120?
Onkohan ketään asiakasta, joka etenisi asennuskirjojen mukaan?![]()
En uskalla bannin pelossa.OoPee sanoi:Ettsilleen :ahem: :ahem: :ahem:
PRIMERGY ServerStart Bundle, ServerBooks jne.OoPee sanoi:Asennusohjeet?![]()
![]()
![]()