Miguel
beagle
Kesti vain 5h saada RAID driver ja LAN driver serveriin. :nope: Nyt pääsen vasta SBserveriin kunnolla käsiksi. :thumbfh:
Mutta pieni on :eek!:elle sanoi:Ai niin mun näppiksessä ei ole isoa ä-kirjainta.
RAID:n kanssa olen minäkin jonkun kerran tapellut. Ei tosin ole montaa kertaa tarvinnut asentaakaan.ml sanoi:Kesti vain 5h saada RAID driver ja LAN driver serveriin. :nope: Nyt pääsen vasta SBserveriin kunnolla käsiksi. :thumbfh:
:thumbfh:jaska sanoi:Onko Ace ja ml sama hahmo ?
Acennuksen perusteella vaikuttaa siltä :nope:
Pari päivää olen työskennellyt huoneessa, missä huutaa täysillä kaksi IBM:n .x345 serveriä. Siinä kun ei molemmat powerit saa virtaa, niin tuulettimet (olisikohan kuusi) pyörivät täysillä:nope:ml sanoi:Serveri pitää aivan järjetöntä meteliä.
Biosin päivittäminen ei auta jos palomuurin kotelon väri ei ole punainen. Vain punaiset palomuurit suodattavat liikennettä oikein.AJ sanoi:Päivitin palomuurilaitteen biosin.
Olen eri mieltä tästä asiasta. Harmaa on ehdottomasti turvallisin väriml sanoi:Biosin päivittäminen ei auta jos palomuurin kotelon väri ei ole punainen. Vain punaiset palomuurit suodattavat liikennettä oikein.![]()
Mahtanee uni tulla hyvin (vai näetkö unta serveristä?) Kettumaisia tuollaiset päivät, varsinkin lyhyellä varoitusajallaml sanoi:Nyt rupee hiukka väsyttämään. Olen painanut hommia yhtä soittoa abaut 12 tuntia, lähes tulkoon syömättä. Söin muutaman ruisleivän palasen. :nope: