Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Kesti vain 5h saada RAID driver ja LAN driver serveriin. :nope: Nyt pääsen vasta SBserveriin kunnolla käsiksi. :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Kesti vain 5h saada RAID driver ja LAN driver serveriin. :nope: Nyt pääsen vasta SBserveriin kunnolla käsiksi. :thumbfh:
RAID:n kanssa olen minäkin jonkun kerran tapellut. Ei tosin ole montaa kertaa tarvinnut asentaakaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
RAIDista tuli mieleen, että vaimo laittoi kerran hyttysmyrkkyä kainaloon. Luultavasti hyttyset olisivat pyörtyneet ennen purentayritystä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Torhellus jatkuu. Sain asennus wizardin niin pitkälle, että kone aloitti 30min asennuksen. Käännyin rivakasti tuolilla ja sammutin jalalla lattialla olevan jatkoroikan. Serveri meni pimeeksi ja uudelleenkäynnistyksessä vastasin Power Failure (=hyppysähkössä jakeluhäiriöitä) odottamattoman sammumisen syyksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Täähän rupee saamaan tragi-koomisia piirteitä:D

Heh heh, ml, paina paina.:thumbfh:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Onko Ace ja ml sama hahmo ?

Acennuksen perusteella vaikuttaa siltä :nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
jaska sanoi:
Onko Ace ja ml sama hahmo ?

Acennuksen perusteella vaikuttaa siltä :nope:
:thumbfh:

Virran katkeaminen kesken asennuksen oli eka mun moka. Muut "torhellukset" ovat olleet tuskaista taistelua Fujitsun helpdeskin kanssa.

Serveri on jo hyvää vauhtia pystyssä. :thumbup:

Kohta pääsen siirtämään datan koneeseen ja heittämään pizzalaatiko kiinni räkkiin. Data siirtyy gigasena ja raidi toimii mainiosti SATA levyillä. Serveri pitää aivan järjetöntä meteliä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Serveri pitää aivan järjetöntä meteliä.
Pari päivää olen työskennellyt huoneessa, missä huutaa täysillä kaksi IBM:n .x345 serveriä. Siinä kun ei molemmat powerit saa virtaa, niin tuulettimet (olisikohan kuusi) pyörivät täysillä:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
En jaksanut acentaa kiskoja kaappiin. Heitin lotjan räkkikaapin päälle mätänemään. Huutakoot siellä äänensä käheäksi. Data siirtyy serveriin. Käyttäjätunnukset on jo luotu. Palvelin on pystyssä. Vielä pitää jaksaa viritellä työasema profiilit. Onneksi niitä ei ole kovin montaa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt rupee hiukka väsyttämään. Olen painanut hommia yhtä soittoa abaut 12 tuntia, lähes tulkoon syömättä. Söin muutaman ruisleivän palasen. :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Biosin päivittäminen ei auta jos palomuurin kotelon väri ei ole punainen. Vain punaiset palomuurit suodattavat liikennettä oikein. :eek:
Olen eri mieltä tästä asiasta. Harmaa on ehdottomasti turvallisin väri ;) Ei katsos herätä niin paljoa huomiota:rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Nyt rupee hiukka väsyttämään. Olen painanut hommia yhtä soittoa abaut 12 tuntia, lähes tulkoon syömättä. Söin muutaman ruisleivän palasen. :nope:
Mahtanee uni tulla hyvin (vai näetkö unta serveristä?) Kettumaisia tuollaiset päivät, varsinkin lyhyellä varoitusajalla :(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Täällä vielä väännetään käyttöoikeusmäärityksiä. :thumbfh: Nyt tekis mieli mennä jo kotiin nukkumaan. Pakko jaksaa, muuten porukkaa on kurkussa kiinni enemmän kuin laki sallii.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Koeta jaksella. Tänä vuonna yritän minimoida tuollaiset duunipäivät. Laitoin jo saunan päälle, kun sain vihdoin saunan viimeisenkin listan laitettua paikalleen :cool: Enkä edes ota saunakaljaa:eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt sitten duunin eemeli skulaa. On hukassa sitten kaikki 30.12. ja 03.01. valilla lahetetyt eemelit. Oli kuulemma serveri menny kaputt.

Sen lisaks tanaan duunissa ei pelannut netti ollenkaan.
Ja eilen kun tulin keskiyolla himaan, ei skulannut taalla kampillakaan.
Nyt potkii, kyllakin. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pitakee huomenna peukkui kello 10:00 CET, eli 11:00 finska tid.

Menen virman varapressan puheille, ja josko napsaa, olen huomenissa sitten meikan firman euroopan toimintojen kehityspaallikko eli herr leiter entwicklung oirooppa. :thumbup: :eek: :rolleyes: