ml sanoi:
Koin pientä paniikkia eilen illalla ja tänä aamuna kukkaroa etsiessä. Onneksi pörssi löytyi työpaikan auton penkin välistä. Olin tiputtanut lompsan jostain syystä sinne.
Sattui joskus viime kevaana hieman samanlainen tilanne. Olin mennyt duunin jalkeen pelaamaan golfia ja kuten tavallista, vaidoin vaatteet klubitalon pukuhuoneessa -> puku pois ja sutenoorin vaatteet ylle

Noh, sitten pelaamaan ja illalla pimean tullessa himaan. Akka oli jo taalla, joten ketaan ei ollu kotona. Paasin kotiovelle ja :eek!: missa vitussa ne avaimet on

Hirvee paniikki paalla! Ajattelin, etta ne oli tippuneet sinne pukuhuoneeseen, joten soitin klubille: ei vastausta, kello oli jo yli 10. VIDDU!

Hikea valu ohtalta kun ajattelin, etta tempasen sinne klubille ja kolkuttelen ovia, jonkun on oltava paikalla!!! Ajoin jonkun matkaa, kun ajattelin yksissa liikennevaloissa, etta josko ne kuitenkin olis tipahtaneet auton lattialle... Kasi kavi kopeloa pitkin lattiaa ja :ahem: siellahan ne oli perkele! Tippuneet jostain (en muista minne olin ne siella pukuhuoneessa laittanut, koska yleensa laitoin ne laukun sivutaskuun) sinne kuskin penkin alle, josta en heti niita hoksannut.
Olo oli helpottunut, paasin kotiin, vedin kaljan (tai pari

)