Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Tiedän, että huussikäyntejä pitää treenata, mutta mua alko kauhiast kiinnostamaan mitä sä pelaat siellä? :eek!:
En mina vessassa pelaa mitaan, penteles :D :D

Ko sen jalkeen. Mutta huh huh kun oli taas kaunis paiva. Arska paistoi, oli lammin ja valoa riitti jo puoli kuuteen asti.

Olis muuten Niken draiveri myynnissa :mad_old: :mad_old: Sen kanssa kun pelasin 9 reikaa, niin ihan vituiks. Panin sen takas bagiin ja pelasin spoonilla alotukset: takaysi yksi alle.

Nyt lahtee halvalla! :ahem: :ahem: :D

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Mulla oli yhdes vaihees tapa pelata Napoleonin hautaa sonnalla ollessani. Tällästä tänään.. joka tapauksessa, huomenta Eurooppa ynnä muu maailma.

elle

-------
Huomenta!

.. hullu kun lähdin kesärenkailla liikenteeseen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Törkeä nälkä ja pitäisi vielä käydä konesaliin heittämässä muuria ja kytkintä:(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Valitsin sitten ruokalassa kevyemmän vaihtoehdon. Taas tuli syötyä liikaa ja on totaalisen täysi olo. Rehut eivät meinanneet mahtua salaattilautaselle :(

elle

-------
Pyryttää taas lunta, niin kun ei jo riittäisi. Pakko jättää auto työpaikalle.

.. suututtaa tällaiset kelit.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
On ollut tänään oikea p-päivä, kiirettä on piisannut. Asiakkaallani on surkeita laitteita, päivän saaliina yksi hajonnut tablet pc ja Orinocon tukiasema. Langaton verkko ei lähtenyt pelittämään millään tableteilla. :nope:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
elle sanoi:
Huomenta!

.. hullu kun lähdin kesärenkailla liikenteeseen.
Mun mielestä tommonen on vähän väärä asenne, ihan hyvin pärjää kesärenkailla kun ajelee ihmisiks. Talvirenkailla monet tuudittautuu vääränlaiseen turvallisuudentunteeseen.

Btw, huomenta!