Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
:frown:

Juu ei, kun vertaa siihen rautaan, mitä on saatavilla pelikoneisiin. Näytönohjaimet ovat pahin pullonkaula kannettavissa. Tässä on Radeon mobility 9700 / 128MB.
Mulle tuli jo vanhalla nVidian 4200 ti:llä ja AMD 2000+:lla tommoset 12000 pojoa samasta testistä. Vai oliko peräti enemmänkin :eek!:

Jollain 6800 GT:lla taitaa tulla jo pitkälti yli 20 000 pointsia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mun mielestä kannettavalle toi on riittävä tulos.
Jos et sä sitä kannettavaa pelikoneeks oo ostanu, niin se on ihan sama mitä joku peli-benchmark tuosta koneesta sanoo.

Sitäpaitti toi sun käyttämä benchmark on niin vanha, että se ei välttämättä edes kerro täyttä totuutta nykykorteista, se kun ei tietenkään osaa testata niitä uudempia jippoja.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mulle tuli jo vanhalla nVidian 4200 ti:llä ja AMD 2000+:lla tommoset 12000 pojoa samasta testistä. Vai oliko peräti enemmänkin :eek!:

Jollain 6800 GT:lla taitaa tulla jo pitkälti yli 20 000 pointsia.
:eek!:

Tekiskö muisti tepposet. Täytyypä testata kotikoneella, jossa on nVidian kortti ja hidas prossu (adm 1700).

No, pääasia että pasianssi sujuu :D, tosin en pelaa sitä peliä. Syksylaskua voisi treenata ja kokeilla FS 2004 toimivuutta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Kasasin itselleni komponenteista kannettavan. Oli aika hauska kokemus, kun olin tottunut tekemään tätä duunia vain pöytäkoneilla. Mua alkoi heti kaduttamaan hieman 17" kone painon takia. Punnitsin kotivaa'alla pelkän koneen painoksi 4,2 kg ja virtalähteen kanssa 6 kg! :eek!: :eek!: :eek!: :doubtful:

Muuntaja onkin sellainen tiiliskivi, jolla vois vaimentaa 10 pahinta ovinorkuilijaa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle sanoi:
Taitaa tulla peräti kaksikieli-lähetyksenä (ranska-englanti)!

Niinpa tuli ja juuri siksi tuon aina donnerstaina katsonkin.

TSR:lta tulee muuten paljon enempi noita dual-lahetyksia kun DRS:lta. Siksipa katson yleensa TSR:aa. :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Asensin eilen käyttistä. Systeemin oletusasemaksi tuli h: -asema :doubtful: kun se oli eka vapaa asema. No Se ei mua haittaa, käyttis on siellä ja muut asemat onkin muutettu muille kirjaimille.

Itselläni on sellainen piintynyt tapa, että muutan romppuaseman r: ksi, jos on kaksi asemaa, polttava on w:.

Kannettavien valmiissa asennuksissa ärsyttää eniten tämä vain yhden partition käyttö.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
:eek!:

Tekiskö muisti tepposet. Täytyypä testata kotikoneella, jossa on nVidian kortti ja hidas prossu (adm 1700).

No, pääasia että pasianssi sujuu :D, tosin en pelaa sitä peliä. Syksylaskua voisi treenata ja kokeilla FS 2004 toimivuutta.
Moon melkein sitä mieltä, että parempi olla ajelematta tuon tyyppisiä benchmarkeja, jotka on räätälöity vain ja aninoastaan pelitarkoitusta varten. Niistä ei seuraa kuin se, että jos sulla ei oo huippupisteitä niin rupeet viilaamaan ja ihmettelemään, että mikä helvetti tässä vehkeessä nyt on ja pahimmassa tapauksessa marssit kauppaan hankkimaan lisää rautaa, jonka ylikellotat ja poltat vielä paskaksi. Pistät vaan jonkun uudemman pelin pyörimään ja jos ei töki, niin oo tyytyväinen ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Kasasin itselleni komponenteista kannettavan. Oli aika hauska kokemus, kun olin tottunut tekemään tätä duunia vain pöytäkoneilla. Mua alkoi heti kaduttamaan hieman 17" kone painon takia. Punnitsin kotivaa'alla pelkän koneen painoksi 4,2 kg ja virtalähteen kanssa 6 kg! :eek!: :eek!: :eek!: :doubtful:

Muuntaja onkin sellainen tiiliskivi, jolla vois vaimentaa 10 pahinta ovinorkuilijaa.

Aivan sama meikalaisen kannettavan kanssa. :thumbup:

(Dell Inspiron 9100, 3.6 GHz Pena HT, ATI Radeon 9700 128 MB, 1 GB RAM.)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tahan valiin vizi:

-Nainen oli menossa synnyttämään ja kysyi pieneltä pojaltaan, minkä toivoisit sieltä tulevan?
Poika siihen että jos pelse kestää niin lattikelkka!.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nunna valitti lääkärille, että kuukautisten mukana tulee postimerkkejä.
Lääkäri katsoi tilannetta ja sanoi, ettei ne mitään merkkejä ole, vaan Chiquita-tarroja!.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ma tulin muuten eilen punttarilla siihen tulokseen, etta ne aerobic ja terveysintoilijamuijat kun kay siella joka paiva on hirveita laskiperseita. Vegaani-vitamiini-vesipulloammat vetaa crosstraineria kolme tuntia mutta on silti laskeja. Parhaan nakoiset muijat kay harvemmin.

elle

-------
Tblair sanoi:
Ma tulin muuten eilen punttarilla siihen tulokseen, etta ne aerobic ja terveysintoilijamuijat kun kay siella joka paiva on hirveita laskiperseita. Vegaani-vitamiini-vesipulloammat vetaa crosstraineria kolme tuntia mutta on silti laskeja. Parhaan nakoiset muijat kay harvemmin.
Niillä on insuliinistressi! Kysy syökö ne huonoja hiilareita.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Asensin eilen käyttistä. Systeemin oletusasemaksi tuli h: -asema :doubtful: kun se oli eka vapaa asema. No Se ei mua haittaa, käyttis on siellä ja muut asemat onkin muutettu muille kirjaimille.

Itselläni on sellainen piintynyt tapa, että muutan romppuaseman r: ksi, jos on kaksi asemaa, polttava on w:.

Kannettavien valmiissa asennuksissa ärsyttää eniten tämä vain yhden partition käyttö.
Mulla taas on tapana pistää romppuasema g:ksi ja kirjoittava w:ksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Olis ollu musta uuden otsikon paikka :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Niillä on insuliinistressi! Kysy syökö ne huonoja hiilareita.
paistettiin eilen kaverien kanssa kasa lettuja, syötiin kera mansikkahillon ja jäätelön... oli hyvää :ahem:

terveellisyydestä en tiedä, eikä kiinnosta ;)

elle

-------
Mäkin keitin eilen pastaa ja sen kanssa "raskasta" kastiketta, mutta onneksi paloi pohjaan!

(Hitsi kun pitikin yhden miehen tulla pahaan aikaan asentamaan säleitä. Unohdin koko kokkaustouhun kun piti häntä vähän neuvoa).