OoPee
Nuori ikäisekseen
Tähän ansaan en muuten lankee :doubtful:ml sanoi:Sun vuoro.
![]()
Tähän ansaan en muuten lankee :doubtful:ml sanoi:Sun vuoro.
![]()
En muuten muista nähneeni Miamissa sen paremmin kuin Miami Beachilläkään yhtään hyvännäköistä paikallista. Itteasiassa kun tarkemmin miettii, niin en koko FloridassaNopeahuoli sanoi:No okei, ei taa Portland mikaan Miami tahi New Jorkki ole, mutta silti.
Hajun aiheuttamaa pään kääntymistä tässä ei oletettavasti tarkoiteta:doubtful:Nopeahuoli sanoi:Niin ku esim sina ja mina :ahem:
ElleMyllis sanoi:Hyvat illat.
Mennyt paiva aika hassakassa, olen ihan varma etta jotain on unohtunut.
Sunnuntaina pitais lentaa parseloonaan, ja jotenkin on sellainen olo etta joku homma kusee sneidsissa mun siella ollessa.
Ei vaan tuu mieleen mika se vois olla... :doubtful:
Silakoita ja tillikastiketta.Sam sanoi:En ehtinyt edes syömään mitään ja oli kuulemma vuoden paras sapuska tarjolla:jaska: :mad_old: :jaska:
Just semmostaNopeahuoli sanoi:Niin ku esim sina ja mina :ahem:
Enkös minä sitä jo ihmetellytkinNopeahuoli sanoi:Niin, eihan asia minulle tietenkaan kuulu, mutta olishan se ihme, jos elle ei pissilla kavis silla aikaa kun Mynsa on Barsassa :doubtful:
Pää pensaaseen kikka toimii teillä pommin varmasti, kaikki kääntyvät katsomaan teitä, kuten viime kesänä Goassa.OoPee sanoi:Just semmosta![]()
Tossaan on tosiaan Noube sen jälkeen, kun oli tyypänny naapurin mopoa ja sekottanu käsijarrun ja kytkimen paikat keskenään :eek!: :eek!: :eek!:ml sanoi:Pää pensaaseen kikka toimii teillä pommin varmasti, kaikki kääntyvät katsomaan teitä, kuten viime kesänä Goassa.
![]()
ja pitkäOoPee sanoi:PIRUN vanha :doubtful:
Pitkä on myös odottavan aika imuttaessa kolmea ISO-tiedostoa.Sam sanoi:ja pitkä
Sam sanoi:Kaadoin juuri Kozel Velkopopovickyä firman kannettavan päälle![]()
![]()
Tosin vain hieman yhteen nurkkaan![]()