Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Mun käsittääkseni konsoliyhteys on yleensä viimeinen hätäapu, joka ei koskaan petä. Oliko sulla tilanne sellainen, että rautaan ei ollut fyysistä yhteyttä?
Mulla oli omassa paikallisessa koneessani vain yksi sarjaportti, joten laitoin varalle toiseen koneeseen myös piuhan sarjaporttiin. Nyt kun etäisesti otin niihin yhteyttä, niin tämä toinen typerä winserveri ei suostunut avaamaan tätä porttia:jaska: En uskaltanut etäbootatakaan, kun siinä ei ole näppistä kiinni. Ainakaan tavan windows ei suostu käynnistymään ilman. Noh, huomenna olen taas koneiden lähettyvillä kera konsolimahdollisuuden:thumbup:

Mikäli uteliaisuutesi heräsi, voin huomenna soitella tarkemmasta konffiksesta ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olen asentamassa räkkilinuxia. Laitoin biosiin asetuksen, jossa bootissa ei tarkisteta näppiksen olemassaoloa.

Kuulostaa oudolta, että sarjaportti ei aukea. Itse olen törmännyt tollaiseen ongemaan vain silloin, kun joku toinen sovellus varaa porttia (ja tietysti nämä typerät modeemiongelmat ... :nope: )

Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Mikäli uteliaisuutesi heräsi, voin huomenna soitella tarkemmasta konffiksesta ;)
Voit soitella, olen varattu klo 15 jälkeen ... Sitä ennen voin olla persiiseen ammuttu karhu, riippuu siitä kuinka tämän iltainen asennus sujuu. Tällä hetkellä asennus pysähtyi cd2:een. Levyllä on yhden paketin kohdalla lukuvirhe, imutan uutta iso:a poltettavaksi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vihdoin sängyssä. Herätys 4:40:nope:

Öitä ja viikonloppuja :)

JA MYLLIKSELLE HYVÄÄ LOMAA:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Asentelen yön hiljaisina tunteina linux-palvelinta. Ihme pelleilyä noiden iso-kuvien kanssa. Mandrake asentui heittämällä, kun taas kaupallinen RedHad valittaa koko ajan levyvirheistä. Piti aloittaa asennus uusiksi ja tiputtaa paketeista pois yksi tiedosto, joka ei suostunut millään asentumaan koneelle. :nope:

Asennusta ei voinut edes ohittaaa tuon tiedoston osalta. :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta.

Kyllä tähän aikaan työskentely pistää mietityttämään taas omaa mielenterveyttä:nope: Positiivisena asiana voi tietenkin pitää, ettei tarvinnut työmatkalla pysähtyä yksiinkään liikennevaloihin:rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jo on taas. Tuli hälytys ovesta mikä OLI KIINNI ja lukossa:mad: :nope: :mad: Soittivat ruåttista ja kun potkaisin ovea, niin häly lakkasi:thumbdown Tää on näköjään taas tätä:jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huhhuh. Nyt on sitten kriittiset muutokset tuotannossa saatu tehtyä. Vielä on pari pikku juttua ja sitten himaan... ehkä jo kahden tunnin päästä :)

Eipä ole nälkäkään ehtinyt tänään olla.:eek:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä luovutin suosiolla tämän päivän osalta. Valmistelen vain hieman huomista päivää. Blue1 Ouluun ja takaisin. Ylihuomenna onkin ilmeisesti lakko.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huhhuh, kohta kotiin. Neljään päivään 55 tuntia duunia:nope: Nyt voisi sanoa, että kiitti, mulle riitti:thumbdown

Huomenna seitsemään:mad_old: :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
On todella hienoa pitää huomenna tulostusdemo asiakkalle, kun paikan päällä ei ole koko konetta. :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Lähde käymään mun kanssa huomenna Oulussa. :thumbup: Tarjoan sulle pizzat.
Pelkään, että joudun vielä ensi viikolla lentämään lännemmäksi:nope: Ei tahdo, ei.

Rupeaa jo väsyttämään. näytti tällä viikolla tulleen 40 tuntia övereitä:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vihdoin sängyssä. Kyllä äskeinen saunassa käynti oli viikon kohokohta, ehdottomasti :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Will boy aiheuttaa melkoista keskustelua imdb:n keskustelupalstoilla. :D
**edit**

No voi voi taas kun jollain on palanut pinna :D :D Ois kattonu ensin sen leffan ja arvostellut sitte. Nimittain kun tuon leffan on nahnyt, niin tietaa ton kaverin olevan vaarassa :nope:

Se oli ihan hauska leffa (nk feel good movie), jossa Will oli palannut takaisin siihen mita osaa: olla hauska ja vetava kundi.

PS. Nain muuten tanaan gym:illa sellasen kaverin kun Danny Glover, jos jollekin nimi sanoo jotain :rolleyes: Kysyin, etta mitens kulkee ja kertoi kulkevan ihan kivasti :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
**edit**

No voi voi taas kun jollain on palanut pinna :D :D Ois kattonu ensin sen leffan ja arvostellut sitte. Nimittain kun tuon leffan on nahnyt, niin tietaa ton kaverin olevan vaarassa :nope:

Se oli ihan hauska leffa (nk feel good movie), jossa Will oli palannut takaisin siihen mita osaa: olla hauska ja vetava kundi.

PS. Nain muuten tanaan gym:illa sellasen kaverin kun Danny Glover, jos jollekin nimi sanoo jotain :rolleyes: Kysyin, etta mitens kulkee ja kertoi kulkevan ihan kivasti :thumbup:
Roger Murtaugh on kova jätkä. :thumbup: Leathal Weapon 4 naurattaa paikka paikoin kovastikin. :D