Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Moe.

Tulin juuri Oulusta. Olin puolet ajasta käkkimässä kentällä myöhässä olevien koneiden takia. :thumbfh:

Puolet hommista jäi tekemättä, työpäivä venyi 15 tuntiseksi.
Pääsit vähällä. Olen vieläkin töissä. Tulin aamulla seitsemään töihin:nope:

Huomenna aamukahdeksalta palaveri asiakkaan luona:jaska: :jaska: :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jotain positiivista näkyvissä: huomenna en aio tehdä yhtä pitkää duunipäivää, sillä en aio tulla töihin ennen seitsemää:rolleyes:

...juu enkä meinää enää täällä pitkään kukkua.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomenna (tai siis tanan teille) kuvitelkaa skenario: Noppis perse pystyssa meidan vihannespuutarhassa rikkaruohoja kitkemassa.

Siina paivaksi puhdetta teille :thumbup:

:eek!: ..... :p :p :p

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Huomenna (tai siis tanan teille) kuvitelkaa skenario: Noppis perse pystyssa meidan vihannespuutarhassa rikkaruohoja kitkemassa.

Poimitko penkistä pyllyruohoa eli persliljaa?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta!

Tänään siis maksimissaan 10 min lyhyempi työpäivä kuin huomenna, mutta ilman erityisen pätevää syytä en tee minuuttiakaan ylitöitä:mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voiko ihminen ahdistua ja stressaantua kun lukee toisten töistä. Mulle nimittäin kävi niin kun luin ml:n ja Sam:in juttuja:(

Ei se että tekee noin pitkiä päiviä, vaan se että on vielä niin sairaan tylsä ala kuin kompuutterit:nope: :thumbfh:

Mulla olis jo teinä ranteet auki:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lähden muuten suhailemaan kuluneilla kitkoilla kohti Jyväskylää.:D

(Ostan kyllä uudet nakit vielä tällä viikolla, nyt on nimittäin gripit ihan kateissa):mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Voiko ihminen ahdistua ja stressaantua kun lukee toisten töistä. Mulle nimittäin kävi niin kun luin ml:n ja Sam:in juttuja:(

Ei se että tekee noin pitkiä päiviä, vaan se että on vielä niin sairaan tylsä ala kuin kompuutterit:nope: :thumbfh:

Kun eilen (okei oli jonnin verran tän päivän puolella) pääsin vihdoin kotiin ja keittiön pöydällä oli lasten tekemät ystävänpäivämuistutukset, niin ei tahtonut kyynelehtimisestä tulla loppua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

Siin on muuten duuni, jota vihaan. Faijalla oli aina tapana olla tommossissa hommissa suhtkoht suurpiirteinen ja sen normaalin yhden tai kahden porkkanarivin sijaan se vetäs samantien kesämökin peltoon kymmenen riviä á 20 metriä (päälle tietty lantut, nauriit, punajuuret jne.), jotka sitten luonnollisesti nakitetitin mun harvennettavaksi, niin alko jossain vaiheessa nyppiä aika rankanpuoleisesti se homma :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
No eiköhän se kuitenniin oo niin, että se mikä kenenkin mielestä on tylsää, on suhtkoht makuasia ;)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jaahas kekkulit, oli eilen niin kiirusta etten ehtinyt surffailemaan:mad_old: Otan puheeks homman pomon kanssa:mad: Nyt olis joku gaymiittinki, varmaan jotain jarnaa. Later, moe.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:

Vittu mika Vihtori! Rupee ryyppaan.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Jones sanoi:

Suosittelisin kanssa jannuille alanvaihtoa. Tossa tilanteessa ei haittaa vaikka elitasokin laskis kun alkaa terveys ja jarki menna.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tblair sanoi:
Suosittelisin kanssa jannuille alanvaihtoa. Tossa tilanteessa ei haittaa vaikka elitasokin laskis kun alkaa terveys ja jarki menna.
Vinkkejä otetaan vastaan:ahem:

Jos tänään pitää vielä jäädä övereihin, pidän pari viikkoa sairaslomaa:mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Aika pitkälti samoilla linjoilla nyt kyllä Tellervon kanssa.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sam sanoi:
Vinkkejä otetaan vastaan:ahem:

Mee keräämään OoPeen pihalta kissanpaskoja. :ahem:

Kohtahan siellä on jo alkaa ruohokin kasvaa.

:doubtful: :idea:

Mistä tulikin mieleen, että jollain taitaa olla lo..

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:

Tervetuloa henk. koht. kuskiksi. Maksan palkkaa pullakahvit päivässä.