Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Juu, kylähän sillä analogisella vielä just ja just surffailee, mutta tuskaa oli ladata mutsin koneeseen päivityksiä sun muita, mähän asensin sille sillon kesällä englanninkielisen 98:n tilalle suomenkielisen 98 SE:n (kiitosta vaan Samille). Latasin vielä AntiVir-softan (on muute taatusti edelleenkin ne samat virus-signaturet sillä :D) ja asensin ZoneAlarmin.

Jos muuten joku tietä voiko Suomesta käsin soittaa lankapuhelimella halvalla ulkomaille, niin voi kertoa. Täältä siis tiedän ton TeleDiscountin, jonka puhelut menevät varmasti IP:n kautta niinkuin Skypenkin.
Mä sovin aikoinaan Telian kanssa halvoista ulkomaanpuheluista mun kännykkäliittymän kautta. Mun piti valita aina tietty operaattoritunnus, kun soitin ulkomaille. Luulisi näitä palveluja olevan lankaliittymiinkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Ei mulla vaan :eek!:

Mullahan se meni niin, että yhtedenottavasta päästä päätin mikä se koodi on (se kysyy sitä, voit pistää vaikka 1111) ja sen jälkeen vastaanottavassa päässä joudut lyömään sisään saman koodin.

Ei tolla oo mitään tekemistä pin-koodin kanssa :rolleyes:
Sano se PC SuperStoren huoltohenkilöstölle. Niin ne sanoivat siellä.:doubtful: :mad:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:
Jones on saattanut tehda kaikkien aikojen kusimunan. Saa nahda lahteeko palkinto.
Mä venaan täällä kieli vyön alla.:tongue:

Oi, jospa mä kerrankin olisin voittanut jotain:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
missäs muuten Uupeiden kaunein edustaja on ?
Eiks oo jaska ikavaa kun et oo mukana meidan email-piirissa :rolleyes:

Meinaan silloin vois tietaa ;)

Mukavia hetkia tsattiin Dominicin ja moderaattorien kera vaan :ahem: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mä sovin aikoinaan Telian kanssa halvoista ulkomaanpuheluista mun kännykkäliittymän kautta. Mun piti valita aina tietty operaattoritunnus, kun soitin ulkomaille. Luulisi näitä palveluja olevan lankaliittymiinkin.
Täälläkin on vastaavia, mutta ei ne ole lähellekään niin halpoja kuin Telediscount tai Skype.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Eiks oo jaska ikavaa kun et oo mukana meidan email-piirissa :rolleyes:

Meinaan silloin vois tietaa ;)

Mukavia hetkia tsattiin Dominicin ja moderaattorien kera vaan :ahem: :thumbup:
Soot ilikiä! :D :D :D :D