Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tee niinkuin tama pariskunta, tahi kuten ruotsalainen tuttavapariskunta, kutsukaa itse itsenne vierailulle tyyliin:
"Me vahan ajateltiin etta olis kiva tulla teille vahan grillailemaan ja uimaan."
:rolleyes:</STRONG>
No mutta noinhan me aina tehdäänkin! :eek: :confused: :rolleyes:

Perhana, kyllä tässä vissiin joutuu miettimään rivaria tai omakotitaloa, että pääsis kesällä edes grillaamaan :rolleyes:

[ 23-08-2001: Message edited by: OoPee ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Fulhamin matseissa kuulemma Saha soi :eek: , ja hyvin!

Kauheeta kun on kuuma. Ollu kolmeekyysaa koko viikko, on edelleen ja jatkuu ainakin maanantaihin asti :( tai siis niinku :)

Meinas muuten tua lounas venyä kun istuttiin terassilla ja ihmeteltiin elämän kovuutta. Hikihän siinä tuli... onneks nestetasapainoa pidettiin oikein kaksin käsin pystyssä :D

Mä ajattelin muuten tulla Myllis teille krillaamaan... soittelen kun oon kulmilla :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>No ton Fulhamin matsin jalkeen tehkaa se meille. Me ollaan jo totuttu siihen :D</STRONG>
Fullhamin matsin jälkeen ei oo enää niin kiire tolla krillauksella, on meinaan vitun vaikee syödä spare ribsejä ilman etuhampaita :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Mä ajattelin muuten tulla Myllis teille krillaamaan... soittelen kun oon kulmilla :eek:</STRONG>
Kunhan ilmoitat tuntia ennen niin haen kaupasta strutsia ja heppaa (seka tietysti taydennan olut varaston). :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Fullhamin matsin jälkeen ei oo enää niin kiire tolla krillauksella, on meinaan vitun vaikee syödä spare ribsejä ilman etuhampaita :eek:</STRONG>
Niinkuin varmaan arvaat, kylla meilta Tutteliakin saa. Se menee hyvin ilman hampaitakin :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Niinkuin varmaan arvaat, kylla meilta Tutteliakin saa. Se menee hyvin ilman hampaitakin :D</STRONG>
Sattuneesta syystä meillä on noita tutteleita sun muita pillillä imaistavia mössöjä ihan omastakin takaa :rolleyes:

Kyllä mää tairan Tblair nyt jättää sen futismatsin väliin, että pääsen joskus Mylliksen luo krillaamaan muutakin kuin mannavelliä :eek:

Toi strutsi kuulostaa hyvältä, hevostakin olen toki syönny, mut eiks siitä tuu grillattuna helposti vähän kuivaa?

Hevosesta vielä lisäks tuli mieleen, että yks hevosurheilua harrastava mimmi totes, ettei ikinä söis hevosen lihaa ja totes ettei syy ei ollu millään lailla tunnepohjainen vaan johtui yksinkertaisesti siitä, että ratsastajana/hevostenhoitajana, kun on nähnyt paljonko niihin hevosiin pumpataan lääkeaineita, hormooneita sun muita tököttejä, niin ei oikein enäää liha maistu :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>301! Juu, soittelen Myllis vaikka tarvittaessa kahdesti :)</STRONG>
Juu, toi on hyvä idea, soita vaan kahdesti, niin Myllis luulee sua postimieheks ja päästää ehkä sisäänkin! Ovela veto, kertakaikkiaan! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ilmeisesti samasta syystä tua suomalaishiihtäjän lihakaan ei oo ravinteleissa niin kovassa huudossa... :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ilmeisesti samasta syystä tua suomalaishiihtäjän lihakaan ei oo ravinteleissa niin kovassa huudossa... :eek:</STRONG>
:D :D

Joo, tosta sen täytyy johtua, aina oon ihmetelly, et ku ei paistettua Mikaa eikä höyrystettyä Harria oikein tahdo mistään saada, mutta tosiaankin, selvä juttuhan tämä on, kas kun ei tullu aikaisemmin mieleen! :rolleyes:

Tblair2

Active member
Ei Fulhamin matsissa turpaan saa. Ystavallisia perheellisia ihmisia. :rolleyes:

Nyt viikonloppuna on vastassa Derby. Sitten kun tulee Fulham-Chelsea niin alkaa meno. Naiden kahden valilla on hirvea viha. Sinne vaan sekaan. :cool:

Hei. Ma meen Ranskaan laskettelemaan helmikuussa. Joku three valleys paikka. Onks teista pelleista ketaan siella lahistolla? Tieda vaikka paastaisiinkin krillaamaan...tai ottaa pari schnappsia...
:cool: :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>

Hei. Ma meen Ranskaan laskettelemaan helmikuussa. Joku three valleys paikka. Onks teista pelleista ketaan siella lahistolla? Tieda vaikka paastaisiinkin krillaamaan...tai ottaa pari schnappsia...
:cool: :cool:</STRONG>
Mihin kylaan siella?

Mulla on broidi menossa noihin aikoihin sinne alueelle haamatkalle (en nyt muista kylaa), ja tarkoitus oli hiukka kayda moikkaamassa kun en vissiin haihin paase.
Eli saapas nakee, saatan ilmestya schnapseille ja schipseille. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Itse asiassa, jos ruvetaan oikein väsäämään sellasta ulkomaanpelle-hiihtosessiota ens talvelle, niin mulla on jo sauvat kädessä! Mä oon mukana!

Ei mutta nyt lähen himaan enkä jaksa tulla huomenna duuniin, on niin kivat kelit. Palaillaan maanantaina!

Tblair2

Active member
Selva. Se tehdaan muuten. Johonkin Ranskan alpeille. Ei paha idis ollenkaan. :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Itse asiassa, jos ruvetaan oikein väsäämään sellasta ulkomaanpelle-hiihtosessiota ens talvelle, niin mulla on jo sauvat kädessä! Mä oon mukana!</STRONG>
Mä taas en :(

<STRONG>Ei mutta nyt lähen himaan enkä jaksa tulla huomenna duuniin, on niin kivat kelit. Palaillaan maanantaina!</STRONG>
Viikonloppuja!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Ei mutta nyt lähen himaan enkä jaksa tulla huomenna duuniin, on niin kivat kelit. Palaillaan maanantaina!</STRONG>
AUTS!

Kunpa tuo onnistuisi meikalaiseltakin. Mutta wiikonloppuja kuitenkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tääl on pilvistä! Helvetin sääsammakot, kun lupas aurinkoista jo eilisillasta lähtien!