Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Oikeastaan mulla on oikeus häiriköidä tässä otsikossa, ku kaiken maailman ulkomaanpellet häiritsivät mua lauantaina... :p Ei sitä näköjään tartte lähteä ees Välimerelle päin... :(

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Minäkin varmaan voin hihhuloida tässä otsikossa, koska asustelenhan sentään Tampereella.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Nyt on taas rauhallinen olo. Tossa ennen lounasta oli hiukka hankalaa, kun menin holmona ottamaan tokan kupin kaffetta... :(</STRONG>
Mietin muuten tuossa iltasella (vauvaa syöttäessä kato jää aina mukavasti luppoaikaa kaikenmaailman vakavammille pohdiskeluille), että olet sä vaan aika hurja jätkä, aloitat röökilakon ja menet kuitenkin samana viikonloppuna vetämään bisseä (viittaan otsikkoon "Gallup: wiikonlopun olutmäärät") :eek:

Ei onnistuis meinaan monelta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi fak, gu meni gado nää gaiggi intöörnet könneksönit niinku break tos afternoonin dienoil eiggä sid voinu niingu enää yhdään oddaa gandaa näihi asiohi, juu nou!

Mud ei ollu oikeastaan boring at all, gosga niingu my good old friend Mr. Fastsorrow jo sanogi, ainahan mä voin niingu ottaa shovelin ja ryhdyy lapiomaan mun mani! Ja maniihan mulla on niingu a lot guten juu nou, ulgomaan clownithan gun on gaiggi niingu fucking rich!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>...guten juu nou, ulgomaan clownithan gun on gaiggi niingu fucking rich!</STRONG>
...juu ja sid ne viä gaiggi naisedgi! Enää ei viduda ne idalian laivasdovierailudga, kun ide on ulgomaalaine ulgomail. Vidu exxooddist!

Midäs sid dekis? Lasgisinko viissadasia? :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>...juu ja sid ne viä gaiggi naisedgi! Enää ei viduda ne idalian laivasdovierailudga, kun ide on ulgomaalaine ulgomail. Vidu exxooddist!

Midäs sid dekis? Lasgisinko viissadasia? :eek:</STRONG>
Däds rait män, nydgi gu olin visiitil Suomes, niin pidi Esballagi gävelles oigein ravistella naisii gäsivarsisd, kuulia mud oigeesdi aiga rasiddavaa.

Ai sul on viel viissadasii? Mä pisdin ne ja muud biggurahad jo aigoi sid lahjotugsena Suomen valdionvarainminisderil, ed sais checkattuu don Suomen budgetin gondigseen. Donnei ja sidä suurembii olis, mud mä aaddelin balgada jongu göyhän finsgin lasgemaan niid mulle, idde vois vaigga gaivella varpaanvälejä, dosin siihengi duuniin vois balgada jongu muun, vaig esim. Mondosen dai jongu muun vasdaavan.

[ 07-08-2001: Message edited by: OoPee ]

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

...aloitat röökilakon ja menet kuitenkin samana viikonloppuna vetämään bisseä :eek:

</STRONG>

Se on niin naas, jotta muutamasta asiasta en luovu. Yx on bisse. Se on saletti se.

Mutta taytyy myontaa etta silloin kylla tulee aika ikava tupakkia. Mutta onneksi kotona ei ole yhtaan

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Midäs sid dekis? Lasgisinko viissadasia? :eek:</STRONG>
Ma ainasgi lahen just bancciin hagee lisaa sossun manii, ja sid ma meen espalle ahdistelee paigallisii misui ja valitan gu mull on huono olla gu gaigg on nii rasistei. Widu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Se on niin naas, jotta muutamasta asiasta en luovu. Yx on bisse. Se on saletti se.</STRONG>
Juu ymmärrän toki, mutta että heti ekana lakkopäivänä bisseä? Rankkaa! Toisaalta jos sen ekan päivän kestää bissen kera, niin eiköhän se loppukin sitten suju jo omalla painollaan.

On se vaan hurja! :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Toisaalta jos sen ekan päivän kestää bissen kera, niin eiköhän se loppukin sitten suju jo omalla painollaan.
</STRONG>
Nain se vahan on. On paree testata oma kyky ennenkuin ryhtyy hulluihin tekoihin... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Nain se vahan on. On paree testata oma kyky ennenkuin ryhtyy hulluihin tekoihin... :rolleyes:</STRONG>
Mä kun joskus aikoinaan lopetin vakituisen polttamisen (yli aski per päivä), niin käytin "korvikkeena" kurkkupastilleja. Idea perustui siihen, että olin jo aikaisemmin huomannut, että hampaiden pesun jälkeen ei koskaan tehny edes mieli röökiä (johtui siitä vahvasta mentoolin yms. mausta suussa), joten päätin kokeilla sitä, että aina kun teki mieli röökiä, tungin suuhuni kurkkupastillin (muistaaksni jotain Vicksin sokerittomia extra strongeja) ja kas, sehän tosiaankin toimi :rolleyes: Parin viikkoa myöhemmin en sitten tarvinut enää edes niitä kurkkupastilleja, ei vaan yksinkertaisesti enää tehny mieli röökiä, itseasiassa kuvotti koko ajatuskin röökinpoltosta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Parin viikkoa myöhemmin en sitten tarvinut enää edes niitä kurkkupastilleja, ei vaan yksinkertaisesti enää tehny mieli röökiä, itseasiassa kuvotti koko ajatuskin röökinpoltosta.</STRONG>
Kuvottiko myos ajatus kurkkupastilleista :rolleyes: ?.

Kaipa nekin alkaa joskus kyllastyttaa...

Itsella on hiukka sama meininki. Aina kun rookia tekee mieli, napsin jotakin. Katsotaan kuinka paljon painan kuukauden paasta :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Kuvottiko myos ajatus kurkkupastilleista :rolleyes: ?.

Itsella on hiukka sama meininki. Aina kun rookia tekee mieli, napsin jotakin. Katsotaan kuinka paljon painan kuukauden paasta :eek:</STRONG>
Joo no ei nyt sentään ruvennu kuvottamaan, mutta eipä tosiaan tehny vähään aikaan mieli Vikcsiä, mutta pääasia siis että toimi :)

Ja ne siis oli sokerittomia!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Keskustelu menee asialinjalle. Otsikko ja keskustelualue väärät.... suljetaan!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Keskustelu menee asialinjalle. Otsikko ja keskustelualue väärät.... suljetaan!</STRONG>
Elä nyt höpäjä, saahan toki terassilla asiaakin puhua? :rolleyes:

...tai siis asiaahan tässä on itseasiassa kokoajan puhuttu :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tiedoksi:

Meen muuten tänään terassille. Eilen en ollut terassilla, kuten en... ei perkele... olinhan mä eilen terassilla. Yhellä oluella ennen safkaa. Mutta maanantaina en ollut, sitä vastoin sunnuntaina, lauantaina ja myöskin perjantaina olin. Torstaina en ollut ja kun kerron vielä että viime keskiviikkonakin olin, niin siinähän on viikko täynnä.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia oluen ym nauttimisesta ulkoilmassa viimeisen viikon aikana. Ei mua niin hirveesti kiinosta, mutta pidetään nyt tää Pellet Terassilla otsikko elossa... :)