Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Yeah, I have the thing in my olive!Originally posted by OoPee:
<STRONG>Yeah, I have the thing in my glove!</STRONG>
(hyvä että luin toisenkin kerran ton sun lausees, meinaan eihän tossa ekassa ois ollu mitään järkee!!!
Yeah, I have the thing in my olive!Originally posted by OoPee:
<STRONG>Yeah, I have the thing in my glove!</STRONG>
Yy, kaa, koo.... joo kaheksan täynnä!Originally posted by Silkku:
<STRONG>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</STRONG>
Mäkin olin muuten eilen terassilla, käytiin naapurin kanssa vetämässä Gordon Bleut (eli siis kordonplööt) naamaan ja hörppäsin siinä samassa kaks tuopillista kuohuvaa, hyvää oli.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Onko muilla samanlaisia kokemuksia oluen ym nauttimisesta ulkoilmassa viimeisen viikon aikana. Ei mua niin hirveesti kiinosta, mutta pidetään nyt tää Pellet Terassilla otsikko elossa...</STRONG>
Paitti jos sattuu olemaan heppi oliivissa?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Yeah, I have the thing in my olive!
(hyvä että luin toisenkin kerran ton sun lausees, meinaan eihän tossa ekassa ois ollu mitään järkee!!!)</STRONG>
Kyllä kyllä, mutta sitä tapahtuu nykysin kuitenkin suht' harvoin.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Paitti jos sattuu olemaan heppi oliivissa?</STRONG>
Joo mä luin muinoin pitkän!Originally posted by Silkku:
<STRONG>
Yep, matikka halussa...
</STRONG>
Pekkaniska nostaa kaiken!Originally posted by Silkku:
<STRONG>Nii-iin... ja OoPee autto 'nostattamisessa'?![]()
</STRONG>
Joo, tosin mä havaitsin mieltymykseni oliiveihin vasta sen jälkeen, kun olin täyttänyt 30Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Kyllä kyllä, mutta sitä tapahtuu nykysin kuitenkin suht' harvoin.</STRONG>
Samoin ja sain vielä kympin, niin että kahdeksaan asti just ja just vielä saa laskettua, onneks ei muuten oo liikavarpaita!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo mä luin muinoin pitkän!Ihan liian pitkän.</STRONG>
Hah!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Pekkaniska nostaa kaiken!</STRONG>
Hanskan, sisko hyvä. Hanskan.Originally posted by Silkku:
<STRONG>
'Yeah, I have the thing in my glove!'
Sinähän se tarjosit auttavan käden...</STRONG>
Niin, enkä mä itseasiassa tarjonnu sitä hanskaakaan.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Hanskan, sisko hyvä. Hanskan.</STRONG>
Tasapuolisuuden vuoksi on mainittava, ettei se meno Helsinki-Vantaallakaan aina kovin paljon fiksumpaa ole.Originally posted by Myllis:
<STRONG>(tarvitsenkohan hiukka tupakkia kun tuollainen asia risoo)</STRONG>
Sä oot vaan kateellinen, kun ei itelläs oo mitään nostettavaaOriginally posted by Silkku:
<STRONG>Kuorruta millä kuorrutat... ei se asiaa mikskään muuta...![]()
</STRONG>
Kyl taa on perhana kauheeta. Kentalla menin ostaan kolaa, ja ihan tavasta tilasin myos askin tupaakkia. Heti peraan sitten korjasin, jotta ei sittenkaan sita viimeista...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Rööki vois tosiaankin maistua, pitäisköhän pummata joltakulta</STRONG>
Aika paha, mut luulis nyt jo pikkuhiljaa hellittävän, johan sä oot ollu lakossa kohta viikon?Originally posted by Myllis:
<STRONG>Heti peraan sitten korjasin, jotta ei sittenkaan sita viimeista...</STRONG>
X-Filesit Pro seiskalta?Originally posted by Myllis:
<STRONG>Terassille mina en tanaan mene. Taalla sataa. Perkele.![]()
Mutta illalla taidan ottaa muutaman olusen pakollisen kuntopyorailyn jalkeen, X-fileseja katsellessa...</STRONG>