Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>...jos saat siltä pimppaa...</STRONG>
Mä vien sen lounaalle herranjumala!!! :eek: :eek: Tää mamma on vaan tän kylän melkeen ainoita mimmejä, jotka on todella kovia skimbaajia, joten onhan se pakko viedä lounaalle :) Tiä vaikka kuule talvella tempastais sinne sun kulmille pergama skimbaamaan... ;)

Pimppa ei oo vielä käyny mielessä, joten et taida säkään saada 'osuuttas' :D :D

Sit tää illan ranskatar on golffari... ;)

Ans kattoo, on tulossa mielenkiintoinen torstai :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei siis tässä tilanteessa vielä :) Jotain iso mieskin on oppinut matkan varrella... :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ei siis tässä tilanteessa vielä :) Jotain iso mieskin on oppinut matkan varrella... :eek:</STRONG>
No pikkuhiljaa alkaa kuulostaa jo uskottavammalta ;)

Sä siis et tiedä mistäpäin Itävaltaa toi on? Jos kyseessä on skimbausta vakavammassakin mielessä harrastanut ihminen, niin ei välttämättä ole Wienistä, voi toki olla, mutta todelliset ässät tulee aina maalta.

Sä voisit kans tehdä vaikutuksen kertomalla sille, että olet kuullut, että Burgenlandista (Itävallan yks osavaltio heti Unkarin rajalla) tulee kuulemma helvetin hyviä viinejä johtuen panoonisesta ilmastosta ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

häpi böörsday tuu juu...</STRONG>
Ai etta siellakin lauletaan noin :rolleyes:

Oma snadi oppi spielgruppessa just tolleen sen, ja isovanhemmathan oli heti korjaamassa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ai etta siellakin lauletaan noin :rolleyes:</STRONG>
Kaikissa saksankielisissä maissa lauletaan noin. Mä en tosiaankaan käsitä, että miks ne jopa koulussa opetata, että th lausutaan melkein kuin s, dubatuissa leffoissa on usienmiten myös toi virhe, Bethitkin on kaikki Bessejä :rolleyes:

Niin ja duunikaverit ihmetteli, kun lausuin wintoosan ympäristömuututjan "pathin" niinkuin se mulle on opetettu, Eivät tietenkään tajunneet ja vähän aikaa kun selitin ja hoin sitä, niin tulihan sieltä sitten se toteamus: "Aijaa pääs"...

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
<STRONG>OoPee!!!! AUTA!!!!! :eek: :eek:

Mulla on huomenna lounas itävaltalaisen naisen kanssa... Miten toimin???</STRONG>
Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.</STRONG>
Joo, mutta joskus toki luontoakin pitää hiukan auttaa, että tulosta syntyis ennen eläkeikää ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.</STRONG>
Illalla kun on treffit tän ranskalaisen kanssa, niin se se vasta hyvännäköinen on. Varsinainen SCHWING! Sikäli lähden paineitta puolustuspelaamisen kautta tälle lounastapaamiselle, teen parhaani ja katson mihin se riittää... :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Illalla kun on treffit tän ranskalaisen kanssa, niin se se vasta hyvännäköinen on. Varsinainen SCHWING! Sikäli lähden paineitta puolustuspelaamisen kautta tälle lounastapaamiselle, teen parhaani ja katson mihin se riittää... :)</STRONG>
Pakko siinä on jotain vikaa olla, jos se tosiaankin on niin helvetin hyvännäköinen kuin väität ja siitä huolimatta sinkku vaikka kuitenkin on mitä ilmeisimmin jo osapuilleen sun ikäluokkaas :rolleyes:

Mutta lycka till äläkä unohda: "seavas vii keets" ja "tsyys ba-baa!", ranskalaisen kanssa sun kyllä pitää pärjätä ilman mun asiantuntevaa opastusta :D

Odottelen raporttia huomenissa viimeistään aamukymmeneen (CET) mennessa!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>
Pakko siinä on jotain vikaa olla, jos se tosiaankin on niin helvetin hyvännäköinen kuin väität ja siitä huolimatta sinkku vaikka kuitenkin on mitä ilmeisimmin jo osapuilleen sun ikäluokkaas :rolleyes:
</STRONG>
Niin mutta eihän mussakaan oo mitään vikaa, vaikka oonkin zinkku, mun ikäluokkaa ja aivan sairraaaan hyvännäköinen (Montonen! nyt taas se herne nenään!!) :D :D :D

Tää kaupunki on vaan täynnä singeleitä "30 ja jotain" muijia, joilla joku ihme juttu on alkanu tikittämään ja ne käyttäytyy niin vallattomasti :D Joutilashan minä siinä sitten... ;) :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Niin mutta eihän mussakaan oo mitään vikaa, vaikka oonkin zinkku, mun ikäluokkaa ja aivan sairraaaan hyvännäköinen (Montonen! nyt taas se herne nenään!!) :D :D :D</STRONG>
Puhumattakaan siitä, että olet helvetin rikas!

<STRONG>Tää kaupunki on vaan täynnä singeleitä "30 ja jotain" muijia, joilla joku ihme juttu on alkanu tikittämään ja ne käyttäytyy niin vallattomasti :D Joutilashan minä siinä sitten... ;) :D</STRONG>
Mä alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miks sä sillon joskus välttämättä halusit prysseliin töihin :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Joo kyllä! (ei sulla kuule femmaa ois heittää??? :( )</STRONG>
Olis toki, mihin mun pitäis se heittää? Ihan vaan ilmaan vai? :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Obbe! Raportti eiliseltä:

Ei sykähdyttänyt. Kumpikaan. Ainoa lounaan kohokohta oli kun me naurettiin yhdessä sulle! :D :D Ihan mukava mimmi, mutta kauheeta kuunnella jonkun muijan puhuvan kun Arnold S!! Aal pi päk!
Illan torttu oli taas niiiiiin itseensä täynnä oleva "Dallas/Dynastia"-tyylinen Suuellen, että :eek: . Että oikein :eek: :eek: !!
Noh, ens viikolla uudelleen... ;)

[ 10-08-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
<STRONG>

Ei. I prefer natural beauty... :)</STRONG>
Siis hirveitä noi sun kommentit... 'illan torttu'!!!!! :D :D :D Koita täs sit pitää naama peuslukemilla moisia kuvauksia lukiessa... ;)