Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Arka rohkeaa arvailua...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
...koska et kuitenkaan oo mikään itävaltalainen.
</STRONG>
Arka rohkeaa arvailua...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
...koska et kuitenkaan oo mikään itävaltalainen.
</STRONG>
Mä vien sen lounaalle herranjumala!!!Originally posted by OoPee:
<STRONG>...jos saat siltä pimppaa...</STRONG>
Logiikan riemuvoitto ehkä?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Arka rohkeaa arvailua...</STRONG>
HAHOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Pimppa ei oo vielä käyny mielessä</STRONG>
No pikkuhiljaa alkaa kuulostaa jo uskottavammaltaOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ei siis tässä tilanteessa vieläJotain iso mieskin on oppinut matkan varrella...
</STRONG>
Ai etta siellakin lauletaan noinOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
häpi böörsday tuu juu...</STRONG>
Kaikissa saksankielisissä maissa lauletaan noin. Mä en tosiaankaan käsitä, että miks ne jopa koulussa opetata, että th lausutaan melkein kuin s, dubatuissa leffoissa on usienmiten myös toi virhe, Bethitkin on kaikki BessejäOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Ai etta siellakin lauletaan noin</STRONG>
Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>OoPee!!!! AUTA!!!!!![]()
Mulla on huomenna lounas itävaltalaisen naisen kanssa... Miten toimin???</STRONG>
Joo, mutta joskus toki luontoakin pitää hiukan auttaa, että tulosta syntyis ennen eläkeikääOriginally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.</STRONG>
Illalla kun on treffit tän ranskalaisen kanssa, niin se se vasta hyvännäköinen on. Varsinainen SCHWING! Sikäli lähden paineitta puolustuspelaamisen kautta tälle lounastapaamiselle, teen parhaani ja katson mihin se riittää...Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Miten toimit??? Eksää tiiä miten sää toimit?Kuule luonto pitää siitä huolen, jos se on hyvän näköinen bööna.</STRONG>
Pakko siinä on jotain vikaa olla, jos se tosiaankin on niin helvetin hyvännäköinen kuin väität ja siitä huolimatta sinkku vaikka kuitenkin on mitä ilmeisimmin jo osapuilleen sun ikäluokkaasOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Illalla kun on treffit tän ranskalaisen kanssa, niin se se vasta hyvännäköinen on. Varsinainen SCHWING! Sikäli lähden paineitta puolustuspelaamisen kautta tälle lounastapaamiselle, teen parhaani ja katson mihin se riittää...</STRONG>
Niin mutta eihän mussakaan oo mitään vikaa, vaikka oonkin zinkku, mun ikäluokkaa ja aivan sairraaaan hyvännäköinen (Montonen! nyt taas se herne nenään!!)Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Pakko siinä on jotain vikaa olla, jos se tosiaankin on niin helvetin hyvännäköinen kuin väität ja siitä huolimatta sinkku vaikka kuitenkin on mitä ilmeisimmin jo osapuilleen sun ikäluokkaas![]()
</STRONG>
Puhumattakaan siitä, että olet helvetin rikas!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Niin mutta eihän mussakaan oo mitään vikaa, vaikka oonkin zinkku, mun ikäluokkaa ja aivan sairraaaan hyvännäköinen (Montonen! nyt taas se herne nenään!!)![]()
![]()
</STRONG>
Mä alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miks sä sillon joskus välttämättä halusit prysseliin töihin<STRONG>Tää kaupunki on vaan täynnä singeleitä "30 ja jotain" muijia, joilla joku ihme juttu on alkanu tikittämään ja ne käyttäytyy niin vallattomastiJoutilashan minä siinä sitten...
![]()
</STRONG>
Joo kyllä! (ei sulla kuule femmaa ois heittää???Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Puhumattakaan siitä, että olet helvetin rikas!
</STRONG>
Olis toki, mihin mun pitäis se heittää? Ihan vaan ilmaan vai?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo kyllä! (ei sulla kuule femmaa ois heittää???)</STRONG>
Ei. I prefer natural beauty...Originally posted by Silkku:
<STRONG>Suu Ellit ei sit oikein iske...?![]()
![]()
![]()
</STRONG>
Siis hirveitä noi sun kommentit... 'illan torttu'!!!!!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Ei. I prefer natural beauty...</STRONG>