Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tsemppia poikamies-uralle. Noppiskin nakojaan nauttii siita :D</STRONG>
Joo, pojat nauttikoot meidänkin edestä, ei niin että me valitettais ja jos nyt joskus erehdyksessä hiukan mutistaan, niin silloinkin korkeintaan kello kolme yöllä havaittuamme että Pampersienkin paskanvarastointi kyky on varsin rajallinen... :eek:

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Siitä on etunsa!!! :D :D

Teretuloo vaan Tblair, olikin näköjään Silverlinellä tänään tubessa ongelmia... :)</STRONG>
En tieda tubesta, mutta se Ealingin pommi meni lahelta. Jos naitte sita videonpatkaa siita pubista missa muija lauloi karaokea, niin siella on istuttu kaljoilla monet kerrat. Nyt ex-mimmikaverin koulu oli about 100 metrin paassa. Kylla hirvitti kun katselin Suomessa uutisista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ja waimokin walitti kun en kaynyt Wolfordin tehtailla hakemassa sukkiksia... :rolleyes:</STRONG>
Joo, voisit seuraavalla kerralla tuoda mullekin muutaman parin haarakiilalla. Mielellään 20 den.

:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Toisessa naapuripöydässä istui kaksi ruotsalaisböönaa</STRONG>
....niin oikeestihan Myllis kyllä ehti lähettää ajoissa ne Wolfordit ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>

En tieda tubesta, mutta se Ealingin pommi meni lahelta. Jos naitte sita videonpatkaa siita pubista missa muija lauloi karaokea, niin siella on istuttu kaljoilla monet kerrat. Nyt ex-mimmikaverin koulu oli about 100 metrin paassa. Kylla hirvitti kun katselin Suomessa uutisista.</STRONG>
Seurasin BBCltä sen homman aika tarkasti. Nythän ne alkaa lavastaan sitä uudelleen, jotta homma selkiintyis. Luulis olevan perkele sitä matskuu iahn tarpeeks Metropolitan poliisillakin, kun kameroita on siinä kulmilla joka suuntaan jne jne Eiköhän se selviäkin aika nopeesti...

Tblair2

Active member
Ostin muuten Suomesta Taalla pohjantahden alla kovakantisena. Siina on hyva kirja ja tulee isanmaa mieleen sita lukiessa(snif!).
Heheh! Tuli venalainen hintti tyokaveriksi. Voi wittu... :( :eek: :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Ostin muuten Suomesta Taalla pohjantahden alla kovakantisena. Siina on hyva kirja ja tulee isanmaa mieleen sita lukiessa(snif!).</STRONG>
Katos, sukulaispojan kirjottamia kirjoja lueskelet!

Pitäis kait vissiin joskus itekin lukaista :rolleyes:

Örfil

Guest
<STRONG>No widdu, mulla asuu venäläinen hintti yläkerrassa :eek:</STRONG>
Onko sulla omakotitalo ?
;)

[ 10-08-2001: Message edited by: Jussi ]

Tblair2

Active member
<STRONG>No widdu, mulla asuu venäläinen hintti yläkerrassa :eek:</STRONG>
Oho. Kayko rytina ja kuuluuko rutina, vai saako olla rauhassa?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei oo omakotitaloa ei. Asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...

Eikä käy rytinäkään, kun kundi on vasta alle kakskymppinen ja asuu edelleen kera mutsin ja faijan. Pari kertaa oon muistuttanut tosin siitä, että jos hän haluaa kuunnella musiikkia, niin se EI tarkoita sitä, että minä haluaisin :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Minä? No en. Kuinnii?

Ehkä syys-lokakuussa taas vasta. Ois vielä 2.5 viikkoa takataskussa :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Silkku:
<STRONG>Noppis: Lomille lähdössä...? :(</STRONG>
Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilausta :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilausta :cool:</STRONG>
Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikko :)

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilausta :cool:</STRONG>
Sekoitin teidät kaks 'marjaa'... :D :p

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ei oo omakotitaloa ei. Asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...</STRONG>
Mikä yhteensattuma, mäkin nimittäin asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...

Meillä tosin ei oo yläkerrassa venäläisiä hinttejä, niin että ainakaan samassa rapussa ei sit vissiin asuta :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikko :)</STRONG>

Ma voin toistaa ton:

Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikko :)

Ja vaimo aloittaa duunit maanantaina... :rolleyes: