Silkku
Kärryilijä
Ei sitä aina ehdi...Originally posted by jones:
<STRONG>
Pitää Silku aina luke tektsi ennen kuin pianaa Add Reply namiksaa! Tuhrat
pytot vain hiattaavat suvujaa lukimista.</STRONG>
Ei sitä aina ehdi...Originally posted by jones:
<STRONG>
Pitää Silku aina luke tektsi ennen kuin pianaa Add Reply namiksaa! Tuhrat
pytot vain hiattaavat suvujaa lukimista.</STRONG>
Joo, pojat nauttikoot meidänkin edestä, ei niin että me valitettais ja jos nyt joskus erehdyksessä hiukan mutistaan, niin silloinkin korkeintaan kello kolme yöllä havaittuamme että Pampersienkin paskanvarastointi kyky on varsin rajallinen...Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tsemppia poikamies-uralle. Noppiskin nakojaan nauttii siita</STRONG>
En tieda tubesta, mutta se Ealingin pommi meni lahelta. Jos naitte sita videonpatkaa siita pubista missa muija lauloi karaokea, niin siella on istuttu kaljoilla monet kerrat. Nyt ex-mimmikaverin koulu oli about 100 metrin paassa. Kylla hirvitti kun katselin Suomessa uutisista.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Siitä on etunsa!!!![]()
Teretuloo vaan Tblair, olikin näköjään Silverlinellä tänään tubessa ongelmia...</STRONG>
Joo, voisit seuraavalla kerralla tuoda mullekin muutaman parin haarakiilalla. Mielellään 20 den.Originally posted by Myllis:
<STRONG>Ja waimokin walitti kun en kaynyt Wolfordin tehtailla hakemassa sukkiksia...</STRONG>
....niin oikeestihan Myllis kyllä ehti lähettää ajoissa ne WolforditOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Toisessa naapuripöydässä istui kaksi ruotsalaisböönaa</STRONG>
Seurasin BBCltä sen homman aika tarkasti. Nythän ne alkaa lavastaan sitä uudelleen, jotta homma selkiintyis. Luulis olevan perkele sitä matskuu iahn tarpeeks Metropolitan poliisillakin, kun kameroita on siinä kulmilla joka suuntaan jne jne Eiköhän se selviäkin aika nopeesti...Originally posted by Tblair:
<STRONG>
En tieda tubesta, mutta se Ealingin pommi meni lahelta. Jos naitte sita videonpatkaa siita pubista missa muija lauloi karaokea, niin siella on istuttu kaljoilla monet kerrat. Nyt ex-mimmikaverin koulu oli about 100 metrin paassa. Kylla hirvitti kun katselin Suomessa uutisista.</STRONG>
Katos, sukulaispojan kirjottamia kirjoja lueskelet!Originally posted by Tblair:
<STRONG>Ostin muuten Suomesta Taalla pohjantahden alla kovakantisena. Siina on hyva kirja ja tulee isanmaa mieleen sita lukiessa(snif!).</STRONG>
Onko sulla omakotitalo ?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No widdu, mulla asuu venäläinen hintti yläkerrassa</STRONG>
Oho. Kayko rytina ja kuuluuko rutina, vai saako olla rauhassa?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No widdu, mulla asuu venäläinen hintti yläkerrassa</STRONG>
Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilaustaOriginally posted by Silkku:
<STRONG>Noppis: Lomille lähdössä...?</STRONG>
Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikkoOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilausta</STRONG>
Sekoitin teidät kaks 'marjaa'...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Noppiksesta en tiä, mutta ilmotusluontoisena asiana sanottakoot, että mä lähden. Vielä 2.5 tuntia toimistoa ja sit taas viikon verran huilausta</STRONG>
Mikä yhteensattuma, mäkin nimittäin asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ei oo omakotitaloa ei. Asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...</STRONG>
The secret has been revealed!!!!Originally posted by Silkku:
<STRONG>
'marjaa'... </STRONG>
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikko</STRONG>