Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No joo, ton kun lukee kolmesti oikein nopsasti läpi, niin ei tartte sitä kossua avata enään ollenkaan... :D</STRONG>
Meinaat, että herää sen verran paljon agressioita, että tekis heti enstöikseks kotiinpäästyäs mieli mennä selittämään yläkerran Igorille viittomakielellä mitä mieltä sä oot sen musiikkimausta?

Ja paluumatkalla käyt ikäänkuin ohimennen katkomassa siltä flaamivosun Luigilta käsivarret.

Joo, ei tartte kossua ja tulee paljon halvemmaksikin!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Silkku:
<STRONG>Hyvväää lommooo OoPeelle!

Btw eräs vois tsekata mailinsä... :)</STRONG>
Pahus, näemmä se eräs en sitten ollutkaan minä, mutta kiitos nyt kuitenkin lomantoivotuksesta :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Ja paluumatkalla käyt ikäänkuin ohimennen katkomassa siltä flaamivosun Luigilta käsivarret.

</STRONG>
Ääh, hoidelkoon vaan sitä ihan rauhassa. Pysyypähän räppänä lämpinänä, kun Luigilta loppuu tehot :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Täähän on kun Joulua odottelis... :D</STRONG>
Ettei vaan kävis niinkuin kersana, ensin odotat kuukausikaupalla joulua ja sit kun tulee aatto, niin huomaat että kontti onkin täynnä pelkkiä pehmeitä paketteja :eek: :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Silkku:
<STRONG>

Eiköhän se löydy teiltä ihan omasta takaa... :eek: *läps!*</STRONG>
Nooooh! :mad: Minä sä oikein minua pidät??? OoPee voi olla, mutta minä olen kuulkaas neiti varsinainen herrasmies. Mullon samat periaatteet kun Dritni Skiöössillä!!! :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Nooooh! :mad: Minä sä oikein minua pidät??? OoPee voi olla, mutta minä olen kuulkaas neiti varsinainen herrasmies. </STRONG>
Juu, herrasmiehiä ollaan toki täälläkin. Näin se tasa-arvo taas vaan näkyy, miehiä sopii kyllä nimitellä syyttä pukiksi, mutta naista jos kutsut lutkaksi, niin olet vähintäänkin sovinistisika :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Totta munassa, mutta OoPee lähtee just lomille ja mä lähen aivan juuri golffaamaan, joten taitaa tulla yksinäistä... :( Myllis tulee kohta takas :D Tblair on taas ties missä (sokeria lainaamassa edelleen???)...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Niimmutta pukki on arvonimi, lutka taas on haukkumanimi.... ;)</STRONG>
Niin mutta miks? sama asiahan on kuitenkin kyseessä :confused:

Sitäpaitti miks sä sit "suutuit" Silkulle arvonimestä? :rolleyes:

Määenymmärrä!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Totta munassa, mutta OoPee lähtee just lomille ja mä lähen aivan juuri golffaamaan, joten taitaa tulla yksinäistä... :( Myllis tulee kohta takas :D Tblair on taas ties missä (sokeria lainaamassa edelleen???)...</STRONG>
Joo, kakskytminsaa vielä ja sit taas lomailemaan.

Hitto, mä oon tehny tänään ihan oikeesti duuniakin ja paljon!

Taitaa TBlair hakee sugarit hippu kerrallaan ja Mylliski on jo myöhässä aikaisemmin ilmoittamastaan ajankohdasta.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>
Sitäpaitti miks sä sit "suutuit" Silkulle arvonimestä? :rolleyes:
</STRONG>
Se on se repjuteissön, ju sii :D

Se on niin kun tää yks torda, jonka tapasin tossa joku aika sitten ja oltiin siinä sitten iltaa istumassa ja tää ei osannu puhua kun omasta repjuteissönistä ja "aim ö guud gööl"-imagesta... Illan päätteksi HÄN sitten kysyi, että saisko hän tarjota mulle aamiaisen??? :eek: :eek: (eikä muuten saanu!)

Se ilta anto repjuteissönille ihan uudet suuntaviivat :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Seo siinä!

Hyvät lomat Obbe ja muille hyvät viikonloput raivonkohtauksien, viikonloppuoluiden, selvännäkemisen tahi muun vastaavan kanssa. Mie lähenny panemaan palloa reikään oikeen urakalla. Heipä hei! (Seija Paatso)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Se on se repjuteissön, ju sii :D</STRONG>
jea, ai tink ai see, pat honestli ai didnt nou tät juu tuu häv a repjuteissön :D

Nonih, se on sit menoks, paipai!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

...Mylliski on jo myöhässä aikaisemmin ilmoittamastaan ajankohdasta.</STRONG>
Entshuuldigungia hei :(

Meni hiukka myohempaan, kun levahti tuotantomasiina. Ei niita pitais antaa mun kayttoon... :rolleyes: